- Nowa Afryka
- Nowa AT w off - owym wydaniu.
- NAT Festiwal
- Podnóżki CRF 1000 EVO footrest kit SW-MOTECH
- Podnóżki CRF 1000 EVO footrest kit SW-MOTECH
- Regulacja odległości tłumika od stelaża
- NAT - finansowanie
- Statystyki sprzedaży CRF
- Automat a Manual
- Parę pytań przed zakupem nowej Afryki
- Buty i zmiana biegów
- NAT - to się nazywa promocja
- Strzały w okolicach filtra. Crf 1000l Dct
- Taka ciekawostka
- NAT Galeria - ciekawe zdjęcia
- Crf1000 2018
- Problem z odpaleniem
- NAT zużycie paliwa
- torba, worek na tył do nat
- Zwymiarowanie dziury w szybie
- Typowe problemy NAT
- NAT po 50.000 km
- Bubel do szescianu
- Afryka na bliskie i dalekie wyjazdy
- metaliczne uderzenia i szum z przodu POMOCY
- Rozbita Crf 1000l ):
- Mycie NAT
- Sterowność
- NAT na Tukanie 2018 :D
- Drgająca kiera
- po 11 latach na Lc8... kupiłem NAT.. :)
- Potestowałem NAT w Grubszym terenie - wnioski :)
- ..najnizsze sr. spalanie na dlugim dystansie
- Pokrowiec.
- CRF 1000 automat
- Ile jest w stanie unieść ATAS?
- Gmole Heed a plyta pod silnik
- Zakup CRF 1000
- Zajebistość CRF
- Scigacz.pl Honda Polska... czyli Film o tym jak potestowałem ATAS-a :)
- Ile waży NAT
- NAT lubATAS jako pierwsze moto ?
- NAT tylko na asfalt
- CRF1000 OEM Heated Grips
- 19" i 17" od Rally Raid na NAT
- Nowe kolory AT CRF 1000 2019 ????
- NAT 2018-2019 Roznice ?
- Zabezpieczenie antykradziezowe
- NAT DCT - hamulec postojowy
- X-ADV czy Africa Twin??
- Proste pytanie o oznaczenie modeli
- Test gmoli oraz kufrów givi
- Paliwo 80RON i NAT
- Honda CRF1100 - 2020??
- Brak filtra paliwa
- CRF1000 IN OFFROAD!! - czyli temat jak się.tym da cisnąć :D
- Klikanie z silnika
- Koniec gwarancji - przegląd/weryfikacja
- CRF 1000D parę przemyśleń, opowieść z happy endem
- wskazania prędkościomierza
- Mity/fakty o nauce DCT
- Kontrolka wtrysku w NATAS 2018 PGM
- List otwarty do HONDY dalsze losy modelu CRF
- Lusterka
- Gmole OM i plyta Bumot
- Strzały z wydechu hamowanie silnikiem
- Ja i moja AT
- Honda CRF 850L
- Naprawa gwarancyjna Hondy - koszmar klienta
- Kontrolka rezerwy - ile paliwa zostalo ?
- Piszczenie przepustnicy
- Dławienie się silnika
- Wałek zdawczy cd.
- Niekomfortowe wibracje od silnika.
- Stara vs nowa :)
- Honda Africa Twin i tor rallycrossowy
- Niezależny dystrybutor
- Jump Starter i DCT
- Jakość wykonania CRF1000
- Utrata gwarancji
- Roznice 2016/2017 i 2018/2019 wersja
- Jakie ciśnienie w terenie?
- Koła od nowej Adventure do starej?
- Badanie okresowe NAT a świecące kierunki
- Jaki wzrost do podniesienia kiery
- Demontaż Koła w terenie
- Model 2017 i 2018 - opinie osób które testowały obie
- Nat czy ATas powyżej 2018 na duży wyświetlaczu.
- Africa Twin Rally
- Pytanie o motocykl z włoskiej sieci dealerskiej
- Podniesienie przedniego koła NAT DCT podczas jazdy w terenie.
- Africa Twin z ogłoszenia
- [P] Asystent google intercom cardo
- Quickshifter?
- Przegląd
- Dobry warsztat na śląsku africa dct
- ATAS 2021 DCT - jazda testowa
- Wybór salonu Hondy
- opony Atas 2021
- NAT 2022 w obu wersjach - nowy/stary model
- Nowy model CRF 2022
- Dodatkowe ledy - nie OEM CRF 1100 ATAS
- Luz na lagach
- Wyłączenie świecących kierunkowskazów
- Cichszy wydech niż OEM
- Honda Africa Twin vs Yamaha Tenere 700, który lepszy do turystyki?
- Enduro NAT
- NAT 2023 w obu wersjach - przełomowe zmiany ;-)
- ŁN - CRF1000 ADVENTURE SPORT - Najlepsza z AFRYK..?
- 250 kg, Automat, Szosówki?? Panie Zapomnij...
- 1000 vs 1100. warto..?
- Wibracja na kierownicy
- Przybywa oleju silnikowego CRF1000
- CRF 1000 manual, bagnet oleju.
- NAT 2024 w obu wersjach - nadal 1100?
- Realna cena Afryki CRF - NAT
- Jak docierać?
- Jak dbasz tak masz, no właśnie jak?
- Plastyczna rama
- CRF 1100 AS 2024 - zakup
- DCT- Automatyczna skrzynia w Motocyklu.. daj mi parę minut a Cię.przekonam
- Przełomowe zmiany w NAT na rok 2025
- CRF 1000L Gmole Givi. Czego tu brakuje?
- Check engine po myciu
- Legendarna niezawdność i jakoś Hondy pod znakiem ?