View Full Version : Scigacz.pl Honda Polska... czyli Film o tym jak potestowałem ATAS-a :)
po kilku tygodniach, paru zwiastunach, Ścigacz w końcu wypuścił uzgodnioną z Honda Polska .. wersję filmu... o tym jak zdobywaliśmy Górkę.. :)
miłego oglądania :)
kR-70d-qm58
https://www.youtube.com/watch?v=kR-70d-qm58
Extra!
He he, dałeś mu popalić...
a gdzie to taka góra piasku legalna do jeżdżenia...
a gdzie to taka góra piasku legalna do jeżdżenia...
nie specjalnie legalna.. :D
Doskonały filmik :Thumbs_Up::Thumbs_Up::Thumbs_Up:
"Bubel" daje radę :D
boczną trasą wjechał, a tak to i GS1200 wjedzie ;p. I co to znaczy, że górka jest niespecjalnie legalna? firma hąda łamie prawo, żeby nakręcić reklamówkę? Ciekawe czy w japonii też by tak robili ;)
PS. Filmik fajny, ale BMW zrobiłoby lepszy :)
PS2. Taki żarcik.
boczną trasą wjechał, a tak to i GS1200 wjedzie ;p,
a czym się różni Afra od GS-a 1200 po za kołem z przodu z zawiechą..?
waga podobna.. prześwity też.. motocykle podobnie wyważone, opona TKC do dostania w obu.. więc czemu miałby nie wjechać.. :)
pytanie jest inne.. znajdź takiego litra i takiego kierownika co tam wejdzie od przodu.. ;)
Wjechałeś tam SE od przodu ? Zawias w tych Africach żyje swoim życiem z tego co widać na filmiku, druga sprawa to opony.
powiem wprost, ze nie mogę od lat zrozumieć, co ludzi jara w tego rodzaju jeździe ;-)
swojej Afryki nigdy tak nie zbrukam
Zawias w tych Africach żyje swoim życiem z tego co widać na filmiku, druga sprawa to opony.
Odnoszę podobne wrażenie. Co do opon to pewnie chłopaki taki set dostały i nie mieli specjalnie wyboru.
Wjechałeś tam SE od przodu ? Zawias w tych Africach żyje swoim życiem z tego co widać na filmiku, druga sprawa to opony.
a gdzie tam... za ciężki jestem Kajtek który waży z 65 kg.. wjechał nim na 3/4 górki.. ja dojeżdżałem gdzieś do połowy.. :)
co do Afry .. tak to prawda.. Piasek to najsłabszy element tego motocykla.. w terenie jeszcze idzie jakoś ten zawias opanować.. w takim kopnym piachu ewidentnie brakuje sztywności zawieszenia.. ( nic nie kręciliśmy.. a szkoda) no i wiadomo.. opony TKC.. się po prostu nie odpycha.. :) a 3 słabośc to niestety do dupy zestopniowana dwójka.. typowo drogowo.. a tak po za tym.. to nadal ADV Sport .. jest moim ulubiony motkiem obecnie.. :)
powiem wprost, ze nie mogę od lat zrozumieć, co ludzi jara w tego rodzaju jeździe ;-)
swojej Afryki nigdy tak nie zbrukam
... kwestia podejścia do tematu... dla mnie motocykl klasy ADV to kwintesencja przygody... nie kupuję liści, ani wielkich kloców jak Varadero, Vstrom czy jakis Crosstuner.. bo ich kompetencje są mocno ograniczone...
natomiast Motocykle Adventure.... są w stanie zawieść nas wszędzie... a na końcu przebrniemy przez rzeki, pustynie czy góry... uwielbiam jeździć w terenie klockami.. :) na liścia jestem po prostu za słaby..
bukowski
24.09.2018, 09:13
a czym się różni Afra od GS-a 1200 po za kołem z przodu z zawiechą..?
waga podobna.. prześwity też.. motocykle podobnie wyważone, opona TKC do dostania w obu.. więc czemu miałby nie wjechać.. :)
pytanie jest inne.. znajdź takiego litra i takiego kierownika co tam wejdzie od przodu.. ;)Puszek na xrv dał radę na erg chebbi. Tam jest ze 150 wysokości wzglednej. Na tyle miał mitasa c02. Stosunek mocy do masy ze dwa razy gorszy :)))))
Sent from my G8441 using Tapatalk
Puszek na xrv dał radę na erg chebbi. Tam jest ze 150 wysokości wzglednej. Na tyle miał mitasa c02. Stosunek mocy do masy ze dwa razy gorszy :)))))
Sent from my G8441 using Tapatalk
Jestes pewny ze byl to puszek?
Puszek na xrv dał radę na erg chebbi. Tam jest ze 150 wysokości wzglednej. Na tyle miał mitasa c02. Stosunek mocy do masy ze dwa razy gorszy :)))))
Sent from my G8441 using Tapatalk
hehe.. wbrew pozorom piach na żwirowniach jest dużo trudniejszy niż na pustyni... tu nie ma twardszej strony ;)
Najdłuższy podjazd na Chebbi ma około 2000 m, przewyższenia będzie ze 400 m. To ten od drugie strony pasma wydm, nie od wsi po górkach, tam starujesz od zera i jedziesz cały czas w zasadzie prosto pod górę. Grzebniętym EXC 450 na ostaniej stromiźnie przed końcem podjazdu brakuje dwójki jak odpuścisz. 3/4 podjazdu trójką/czwórką na odcięciu.
Precyzując, Afrykami wjechali tam Paweł z Michałem ( Michała niestety nie ma już wśród nas, zginął na Dakarze )
Ps. Rozumiem skale trudności tego podjazdu jak SE tam nie weszło :p.
madafakinges
24.09.2018, 10:38
https://photos.google.com/share/AF1QipNsbdQY9g7QfgJQW5pO4_N4NKCsTHUIh5yX6LZ-Om5g1j_qNthEWlmOW9S8LU8S7g?key=OXpFXzhDSkMyY2RjWXF zUmZzLWVYSVhuSDJVZlZn
u jest moja próba, dodatkowo jak tylko dojechaliśmy na miejsce, zaczęło rzesiście lać, na tym mokrym piachu moto nie chciało w ogóle nabierać rozpędu, wystartowałem z 2 i przepiąłem na 1 pod górę, wykonałem tylko jedną próbę.
Przy sprzyjających warunkach, na lepszej oponie, na niaskim ciśnieniu, bez bagażu, może wyjechał bym 2-3m wyżej... więc stwierdziłem że nie ma sensu katować sprzęta i siebie.
Wyjechaliśmy od drugiej strony, za to zjazd w dół, po pionie był fajny. Na szczycie schiza, ale jak się już zacznie jechać to lajcik.
Marcinnn6
24.09.2018, 12:37
noo ta górka fajna jest. Jeszcze tam nie byłem, ale w przyszłym roku muszę sie tam wybrać. Ciekawe jak daleko bym huską pociągnął. Bo tam chyba na tym filmiku było napisane, że tylko lekkie od tej strony tam wjeżdżają.
Na tej skrzyni automatycznej to fajnie pewnie, bo odkręcasz tylko i nie myślisz o biegach. Ale ex1 czemu wjeżdżałeś na zablokowanej jedynce?
Ostatnio widzałem filmik jak tam Gregor wyjeżdżał 701.. popłakałem się!!!:haha2::haha2:
Gregor , pochwal się! :p
noo ta górka fajna jest. Jeszcze tam nie byłem, ale w przyszłym roku muszę sie tam wybrać. Ciekawe jak daleko bym huską pociągnął. Bo tam chyba na tym filmiku było napisane, że tylko lekkie od tej strony tam wjeżdżają.
Na tej skrzyni automatycznej to fajnie pewnie, bo odkręcasz tylko i nie myślisz o biegach. Ale ex1 czemu wjeżdżałeś na zablokowanej jedynce?
Bo Ci wrzuci 2 i utoniesz w piachu... bo mocy malo ;)
Ostatnio widzałem filmik jak tam Gregor wyjeżdżał 701.. popłakałem się!!!:haha2::haha2:
Gregor , pochwal się! :p
Byś się tylko śmiał ;)
Była słaba pogoda, miałem łyse opony, coś mnie noga bolała i miałem kaca ;)
Poza tym górka jest zaaaajebiście stroma i długa.
Kto wjechał ten wie :)
Do śmiechu, gotowi, start ;)
EBWqqioXBlU
operator99
24.09.2018, 15:29
Dobrze szło
madafakinges
24.09.2018, 15:30
po skosie to oszukaństwo
ee no nie było tak źle.. :D
Obiecuję sobie, że w zimę założę nowe opony, zaczekam na moment kiedy piach będzie twardy i tam wjadę ;)
Obiecuję sobie, że w zimę założę nowe opony, zaczekam na moment kiedy piach będzie twardy i tam wjadę ;)
no to byłbyś pierwszy w klasie kto tam wjechał.. :D
no nie ma bata 690/701 musi tam wejść ;)
muszel72
24.09.2018, 17:37
Ciekaw jestem jak był tam ustawiony zawias bo wg mnie to w ATAS jest on całkiem sztywny. Fajny filmik:Thumbs_Up:
no nie ma bata 690/701 musi tam wejść ;)
Jestem pewny ze tak, pamiętam jak na Siedleckiej podjeżdżałeś te piony, zapas mocy w tym moto jest duży. Ale ta górka u Tomka jest wyższa.
Trza mieć dwie rzeczy moim zdaniem w moto takim jak 690/701 żeby podjechać :
- odpowiednie przełożenie
- dwa trzymaki z tyłu, 0.4 bara i ostrą gumę, mus może być za twardy i nie mieć trakcji w tak kopnym piochu.
Najlepiej próbować wiosną lub jesienią piach wtedy wilgotny i lepiej niesie.
Ja też próbowałem. Bez opony i umiejętności po raz pierwszy było tak:
83357
83358
A potem już tylko lepiej:
83359
Chętnie bym powtórzył próbę.
Byc moze... :) tam najwiekssym problemem jest najazd z dolami... po ktorych trzeba miec z 80km/h... wiec musi byc cos co to wybierze.. noo rider lekki.. zapomnij ze wjexzie tam ktos o wadze pow 100 chyba ze na lisciu typu 500 to moze.. ;)
No skoro się tak chwalicie. ;)
Byłem i ja...
83360
... ale wbiłem się tyłem. :D
Nie wszystko poszło zgodnie z planem. :dizzy:
83362
Ale zabawa była przednia. No i ta panorama.
83361
Marcinnn6
24.09.2018, 21:36
Skoro 690/701 powinna wjechać to huska te630 również - tylko ja niestety w ciuchach setkę ważę .
Adagiio o co chodzi z tymi przełożeniami ? Bo, opona zrozumiałe, chociaż nie sądziłem, że aż takie niskie ciśnienie powinno być.
Heheh.. no z tym powinny to bym tak nie szalał... jeszcze zadna nie weszla ;)
Szkoda ze nie mam juz 690 :)
Marcinnn6
24.09.2018, 22:26
Heheh.. no z tym powinny to bym tak nie szalał... jeszcze zadna nie weszla ;)
a co najcięższego tam wjechało w takim razie? - quadów nie brać po uwagę
Górka nawet na zdjęciach i filmach robi wrażenie, więc na żywo pewnie robi jeszcze większe wrażenie.
nie no górka jest mega nie ma co pitolić trzeba próbować
Widziałem kiedyś filmik jak koleś jakąś większą pomarańczą (chyba typu LC4) wjechał.
Edyta: jednak nie LC4 a EXC450
najcięższy o jakim wiemy.. to XR650 pod gościem 60 kg.. :)
https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/42462541_2114535045257551_1767433176071798784_n.jp g?_nc_cat=100&oh=0925f3f4aa0c299da88ce4054c2302e3&oe=5C172619
Bez jaj..ten sprzęt to ma power:dizzy:..bo nikt kto ma/miał chyba nie wierzy że to waży 130 kg (jak mówi pan H.).. a ten acerbis to ciekawe ile paliwa miał..
Najlepiej próbować wiosną lub jesienią piach wtedy wilgotny i lepiej niesie.
Albo zimą :).
_EQpMHRe2-0
Tutaj chyba najdalszy podjazd Klockiem jaki widziałem...
SE.. i jakies 3/4 góry.. :) zwróćcie uwagę na prędkość i wielkość Ridera :)
vMele0DPeC0
https://www.youtube.com/watch?v=vMele0DPeC0
Sam najazd jest po wybojach i nie da się porządnie rozpędzić (nie byłem, nie wiem, nie znam się, tak z obserwacji).
Sam najazd jest po wybojach i nie da się porządnie rozpędzić (nie byłem, nie wiem, nie znam się, tak z obserwacji).
Jest tak jak piszesz, dojazd jest po upsach co dodatkowo utrudnia podjazd klockiem.
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.