- Legendarna niezawdność i jakoś Hondy pod znakiem ? (49 replies)
- Check engine po myciu (17 replies)
- CRF 1000L Gmole Givi. Czego tu brakuje? (3 replies)
- Przełomowe zmiany w NAT na rok 2025 (9 replies)
- DCT- Automatyczna skrzynia w Motocyklu.. daj mi parę minut a Cię.przekonam (117 replies)
- CRF 1100 AS 2024 - zakup (17 replies)
- Plastyczna rama (13 replies)
- Jak dbasz tak masz, no właśnie jak? (2 replies)
- Jak docierać? (3 replies)
- Realna cena Afryki CRF - NAT (12 replies)
- NAT 2024 w obu wersjach - nadal 1100? (76 replies)
- CRF 1000 manual, bagnet oleju. (0 replies)
- Przybywa oleju silnikowego CRF1000 (17 replies)
- Wibracja na kierownicy (15 replies)
- 1000 vs 1100. warto..? (8 replies)
- 250 kg, Automat, Szosówki?? Panie Zapomnij... (6 replies)
- ŁN - CRF1000 ADVENTURE SPORT - Najlepsza z AFRYK..? (51 replies)
- NAT 2023 w obu wersjach - przełomowe zmiany ;-) (28 replies)
- Enduro NAT (4 replies)
- Honda Africa Twin vs Yamaha Tenere 700, który lepszy do turystyki? (3 replies)
- Cichszy wydech niż OEM (8 replies)
- Wyłączenie świecących kierunkowskazów (9 replies)
- Luz na lagach (1 replies)
- Dodatkowe ledy - nie OEM CRF 1100 ATAS (5 replies)
- Nowy model CRF 2022 (0 replies)
- NAT 2022 w obu wersjach - nowy/stary model (26 replies)
- opony Atas 2021 (2 replies)
- Wybór salonu Hondy (26 replies)
- ATAS 2021 DCT - jazda testowa (10 replies)
- Dobry warsztat na śląsku africa dct (1 replies)
- Przegląd (17 replies)
- Quickshifter? (23 replies)
- [P] Asystent google intercom cardo (17 replies)
- Africa Twin z ogłoszenia (31 replies)
- Podniesienie przedniego koła NAT DCT podczas jazdy w terenie. (82 replies)
- Pytanie o motocykl z włoskiej sieci dealerskiej (11 replies)
- Africa Twin Rally (8 replies)
- Nat czy ATas powyżej 2018 na duży wyświetlaczu. (24 replies)
- Model 2017 i 2018 - opinie osób które testowały obie (3 replies)
- Demontaż Koła w terenie (12 replies)
- Jaki wzrost do podniesienia kiery (14 replies)
- Badanie okresowe NAT a świecące kierunki (44 replies)
- Koła od nowej Adventure do starej? (14 replies)
- Jakie ciśnienie w terenie? (13 replies)
- Roznice 2016/2017 i 2018/2019 wersja (41 replies)
- Utrata gwarancji (9 replies)
- Jakość wykonania CRF1000 (40 replies)
- Jump Starter i DCT (34 replies)
- Niezależny dystrybutor (42 replies)
- Honda Africa Twin i tor rallycrossowy (0 replies)
- Stara vs nowa :) (13 replies)
- Niekomfortowe wibracje od silnika. (77 replies)
- Wałek zdawczy cd. (53 replies)
- Dławienie się silnika (8 replies)
- Piszczenie przepustnicy (10 replies)
- Kontrolka rezerwy - ile paliwa zostalo ? (4 replies)
- Naprawa gwarancyjna Hondy - koszmar klienta (61 replies)
- Honda CRF 850L (8 replies)
- Ja i moja AT (26 replies)
- Strzały z wydechu hamowanie silnikiem (33 replies)
- Gmole OM i plyta Bumot (14 replies)
- Lusterka (2 replies)
- List otwarty do HONDY dalsze losy modelu CRF (26 replies)
- Kontrolka wtrysku w NATAS 2018 PGM (12 replies)
- Mity/fakty o nauce DCT (47 replies)
- wskazania prędkościomierza (32 replies)
- CRF 1000D parę przemyśleń, opowieść z happy endem (8 replies)
- Koniec gwarancji - przegląd/weryfikacja (16 replies)
- Klikanie z silnika (71 replies)
- CRF1000 IN OFFROAD!! - czyli temat jak się.tym da cisnąć :D (18 replies)
- Brak filtra paliwa (12 replies)
- Honda CRF1100 - 2020?? (1662 replies)
- Paliwo 80RON i NAT (4 replies)
- Test gmoli oraz kufrów givi (8 replies)
- Proste pytanie o oznaczenie modeli (18 replies)
- X-ADV czy Africa Twin?? (23 replies)
- NAT DCT - hamulec postojowy (10 replies)
- Zabezpieczenie antykradziezowe (6 replies)
- NAT 2018-2019 Roznice ? (8 replies)
- Nowe kolory AT CRF 1000 2019 ???? (56 replies)
- 19" i 17" od Rally Raid na NAT (7 replies)
- CRF1000 OEM Heated Grips (1 replies)
- NAT tylko na asfalt (50 replies)
- NAT lubATAS jako pierwsze moto ? (77 replies)
- Ile waży NAT (34 replies)
- Scigacz.pl Honda Polska... czyli Film o tym jak potestowałem ATAS-a :) (44 replies)
- Zajebistość CRF (516 replies)
- Zakup CRF 1000 (319 replies)
- Gmole Heed a plyta pod silnik (14 replies)
- Ile jest w stanie unieść ATAS? (22 replies)
- CRF 1000 automat (33 replies)
- Pokrowiec. (4 replies)
- ..najnizsze sr. spalanie na dlugim dystansie (31 replies)
- Potestowałem NAT w Grubszym terenie - wnioski :) (24 replies)
- po 11 latach na Lc8... kupiłem NAT.. :) (120 replies)
- Drgająca kiera (4 replies)
- NAT na Tukanie 2018 :D (16 replies)
- Sterowność (16 replies)
- Mycie NAT (39 replies)
- Rozbita Crf 1000l ): (104 replies)
- metaliczne uderzenia i szum z przodu POMOCY (33 replies)
- Afryka na bliskie i dalekie wyjazdy (71 replies)
- Bubel do szescianu (1135 replies)
- NAT po 50.000 km (13 replies)
- Typowe problemy NAT (41 replies)
- Zwymiarowanie dziury w szybie (0 replies)
- torba, worek na tył do nat (10 replies)
- NAT zużycie paliwa (28 replies)
- Problem z odpaleniem (32 replies)
- Crf1000 2018 (395 replies)
- NAT Galeria - ciekawe zdjęcia (52 replies)
- Taka ciekawostka (7 replies)
- Strzały w okolicach filtra. Crf 1000l Dct (34 replies)
- NAT - to się nazywa promocja (25 replies)
- Buty i zmiana biegów (9 replies)
- Parę pytań przed zakupem nowej Afryki (93 replies)
- Automat a Manual (173 replies)
- Statystyki sprzedaży CRF (4 replies)
- NAT - finansowanie (36 replies)
- Regulacja odległości tłumika od stelaża (3 replies)
- Podnóżki CRF 1000 EVO footrest kit SW-MOTECH (35 replies)
- Podnóżki CRF 1000 EVO footrest kit SW-MOTECH (0 replies)
- NAT Festiwal (25 replies)
- Nowa AT w off - owym wydaniu. (18 replies)
- Nowa Afryka (5861 replies)