View Full Version : NAT Galeria - ciekawe zdjęcia
Witam
Skoro nie ma takiego tematu, to zakładam.
Ode mnie takie foto z netu. Ciekawie odchudzona i pomalowana:
http://www.africatwinforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=4594&d=1462135455
Nowa wersja Afryki pokazana na EICMA
7 stopniowa kontrola trakcji
Nowy wydech
Szprychy nierdzewne
Powiększony zbiornik o 5.4l
Wyższa szyba
Szerszą płyta - i tak do wymiany
Wiekszy skok o 22mm
Nowy kolor XRV650
....
Zwykła wersja dostanie tylko trakcję, wydech, szprychy
Tak myslalem ze honda nie wypuści jeszcze całkowicie nowej Afryki
i dobrze, niech bmw i ktm stają na głowie żeby wróciła sprzedaż
myślę że oni też pójdą niebawem w ofertę z automatem..:mur:
Nowa wersja? To się jakoś nazywa? Będą szły obie wersje jednocześnie? Piękna..:)
Kostki jej i ogień:at:
Tak będą szły jednoczesnie
radiolog
07.11.2017, 08:31
Jak w BMW Panie
Coraz gorzej. Nabrała masy, fikuśnych plastików, ride by wire, fafnaście trybów TC, cena poleci w górę pewnie do 65K więc pozostaje trzymać kciuki za niebieskich.
http://cdn.motorbikemag.es/wp-content/uploads/2016/05/Honda-Africa-Twin-2016-CRF1000R-Africa-Queen-001-1200x799.jpg
https://www.touratech.de/fileadmin/user_upload/Hellas_Rally/SE07_2.jpg
https://4.bp.blogspot.com/-1carAWhEWsk/WGvyCgtJJeI/AAAAAAAAr5Y/Egbmj0sDOl8spjhNhhuXdqZEAHxm0WsbgCLcB/s1600/15822912_1379036688793623_4450372666242019835_n.jp g
https://dirtbiketest.com/wp-content/uploads/2016/05/2016-Honda-Africa-Twin-3.jpg
https://i.ytimg.com/vi/vlvPOuZqzbg/maxresdefault.jpg
bukowski
07.11.2017, 09:25
Na dodatek jakaś taka obła się zrobiła. W ogóle to wydaje mi się, że tam nikt lekcji nie odrabia: piszą na różnych forach ludzie o słabych kufrach, beznadziejnym crashbarze, braku deflektora, łamiących się byle czego handbarach, zadupku z gównolitu i paru innych, a tu zamiast to poprawić, to przykręcili do owiewki fancy-plastiki.
Trzeba im oddać, że większy bak i płyta pod silnik to dobry kierunek. No i malowanie, podoba mi się, ale i tak bym wybrał HRC :)
madafakinges
07.11.2017, 09:29
A ja sobie taką rally zrobię ja na pierwszysm zdjęciu.
Fajne światła na 2 zdjeciu
Z nowej NAT podoba mi się i to, co chciałbym mieć z nowej u siebie to większy bak i płyta pod silnik. Reszta może pozostać, jak jest.
Naprawde potrzebny ci ten wiekszy bak?Sa takie fajne plyty akcesoryjne.Widziales moja.Nie chce innej .Ja chcialbym moec tylko tylni stelaz
Większy zbiornik jest całkowicie zbędny przy tym spalaniu. Gdyby Afra paliła 8 litrów to miałoby sens. Mnie się udało przejechać do rezerwy (moto obładowane, płynna jazda ok 100 km/h) 380 km i mogłem jeszcze kolejne 80 zrobić.
Naprawde potrzebny ci ten wiekszy bak?Sa takie fajne plyty akcesoryjne.Widziales moja.Nie chce innej .Ja chcialbym moec tylko tylni stelaz
Miałem ze dwa razy sytuację we Włoszech - jechałem w dzień wolny, więc stacje benzynowe zamkniete i żywego ducha nie uświadczysz - jadę na oparach, a stacja samoobsługowa nie przyjmuje karty bankomatowej niemieckiej i polskiej. Gotówki brak i jesteś w czarnej du..ie. Rozumiem, że taka sama sytuacja mogłaby dotyczyć większego baku, ale jednak chyba bym go chciał. Tak chyba dla własnego lepszego samopoczucia :) Dlatego też kupiłem dodatkowy kanisterek na kufer. Ale to tylko litr.
Natomiast jeśli chodzi o płytę to mam gmole górne i dolne (do ochrony DCT) i chyba standardowa płyta mi nie wejdzie :confused:
EDIT:
Jeszcze jedna sytuacja była jak leciałem do Białej. Cały czas 170 - 180, więc spalanie 'trochę' inne. Na drodze S coś tam, która idzie od A4 stacji przez długi czas nie uświadczysz. Na wysokości Walichnowy myślałem, że zacznę płakać, bo już lipa totalna. Wreszcie znalazłem Shell'a.
Poza tym w Bolesławcu zatankowałem i spalanie wzrosło średnio o 0,7l! Myślałem, że tylko tam jest przechrzczone paliwo, ale po każdym tankowaniu w Polsce spalanie było ciut wyższe.
Sprawe pojemnosci baku pomijam bo to tylko nasza wina jesli w Europie zabraknie nam paliwa.Ale rozumiem co masz na mysli.W Czelendzu mam 25L i mam komfort psychiczny choc musze sie zmuszac nie tankujac zeby zapalila sie rezerwa.Plyte SW Motech cielem pod dolny gmol ale wyszlo super,jak orginal,hehe..Tylko ten tyl bym zmienil....Ale moze jakis magik w Polsce pomoze mi i juz chyba wiem gdzie pukac.Gosc robil mi Cegle i zna temat giecia i spawania zeby pasowalo.
Plyte SW Motech cielem pod dolny gmol ale wyszlo super,jak orginal
O! To bardzo ważna dla mnie informacja! W takim razie też kupię Motecha i poproszę Cię o zrobienie dokładnych zdjęć cięcia płyty. Sam ciąłeś? To może się kiedyś do Ciebie przejadę? :)
Spoko.Na fejsie mam bana na miesiac,ale na Whatsap moge ci podeslac kilka fot.Mam dol Outbeck Motortech i jestem bardziej niz zadowolony.Ta nowa plyta jest pajna ale bez przesady...Ale i tak ta wersja Sport podoba mi sie :Thumbs_Up:
madafakinges
07.11.2017, 13:54
Zadowolony bo dużo razy już wyglebileś na grubo i uratowały Ci silnik rozumie?
Nooo tak :haha2:.W garazu raz prawie by mi sie przewrocil,tzn lekko przechylil.Ale ten komfort psychiczny..mmm :smoking:.A tak serio to fajnie to wyglada,pasuje i wystarczy mi ze innym uratowalo kupe kasy.
W garazu raz prawie by mi sie przewrocil,tzn lekko przechylil
No to fest... nie szarżuj tak :dizzy:
Obok stala Cegla na kilku klockach bez przednich lag i kola.Moglo byc ciekawie :D
Nowa wersja Afryki pokazana na EICMA
7 stopniowa kontrola trakcji
Nowy wydech
Szprychy nierdzewne
Powiększony zbiornik o 5.4l
....
.....
....
......
i chyba nowe zegary. Będzie co czytać, skończy się nuda jadąc automatem. :D wydaje się też, że z mocowaniem GPS centralnie będzie trudniej, ale to może złudzenie apteczne.
75276
oraz akcesoryjne "hamulce aerodynamiczne"
75278
75277
Ale zegarka w trybie 24-godzinnym nadal nie ma :)
A może mi ktoś mądrzejszy wytłumaczyć, co to jest P i EB na tivilizorku?
Ale zegarka w trybie 24-godzinnym nadal nie ma :)
A może mi ktoś mądrzejszy wytłumaczyć, co to jest P i EB na tivilizorku?
The riding modes are comprised of different levels of Power (P), engine braking (EB) -
czyli będą 3 tryby (Tour, Urban i Gravel) zarządzania mocą (P) i hamowaniem silnikiem (EB) zdefiniowane przez Hondę i czwarty dowolnie ustawiany przez użytkownika. Z tego co piszą, to wszystko można wymiksować razem z teraz już 6cio stopniową kontrolą trakcji.
Ło kurde, jakby motury mialy swój Nürburgring, to ciekawe ile by się dało przy zabawie z powyższymi trybami urwać setnych na kółku ;)
madafakinges
07.11.2017, 15:59
Niedobrze mi się robi jak czytam takie rzeczy co dopiero jak miałbym to ustawiać...
Ja uznaje tylko dwa tryby jazdy;
-spokojny z babiną
-na zajebanie sam
W obydwu wyłączam TC
radiolog
07.11.2017, 16:03
Ta w starej jest ok, jeżdżę w 90% na jednej kresce, w offie całkiem wyłączam, a jedynie jak ślisko to daje se 3 bary. A tak zamieszanie teraz, jedyne co to teraz Tc razem w tbw powinno płynnie działać, ale najlepsza Tc jest jednak w prawym nadgarstku
Ja uznaje tylko dwa tryby jazdy;
-spokojny z babiną
-na zajebanie sam
W obydwu wyłączam TC
Oplułem ekran :haha2::lol19::D
Ale to hamowanie silnikiem mnie ciekawi... :rolleyes:
Mada,tylko nie pomyl trybow :haha2:
Lucky Luke
07.11.2017, 16:23
Babcia i wnuczka
Prababcia i wnuczka :)
http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2017/11/8/9923023_3isd04.jpg
Zet Johny
08.11.2017, 11:13
tommi fotka zajebista - do kalendarza
Prababcia kogo i czyja prawnuczka bo sie pogubilem? :D
madafakinges
08.11.2017, 12:51
75296
Szach i mat
z oryginału raczej niewiele zostało, rama i silnik tylko
Taki afrykański :) torcik dostałem na urodziny :)
szynszyll
23.01.2018, 14:57
ostatnio z torcikow modne sa takie z WunderWaffelkami :)
ostatnio z torcikow modne sa takie z WunderWaffelkami :)
:haha2:
Ale podobno wiąże się to z koniecznością witania gości już nawet o 6:00 rano, także wystrój dla amatorów porannych dzwonków ;)
ostatnio z torcikow modne sa takie z WunderWaffelkami :)
Strach wafelki w biedronce kupować, jeszcze wysoką mnie służby za fraki
A slonko dzisiaj swiecilo wiec sobie polatalem :at: Poznaje ktos obiekt w tle?
madafakinges
21.02.2018, 16:38
78074
Dużo zgrabniejszy kuper . :Thumbs_Up:
Dłubnięta NATka.
Pytania o więcej info proszę kierować do @myku
81283
81284
81285
81286
81287
81288
radiolog
11.07.2018, 23:10
Lampa jak z MZty hehe
Znajomy Chorwat Mato z Matotec.com dlubie wlasnie swoja DCT. Jeszcze nie skonczyl ale robi ja po calosci wiec sie nie nudzi...
madafakinges
12.07.2018, 16:44
Myku gdzie można więcej info o przeróbkach znaleźć. Z wagi niezle musiał zejść.
Pisz na adres fitmy.Jesli sie nie odezwie to dam ci jego numer
www.matotec.com
To ten gosc od ktorego mam tylni blotnik,krotszy.Wstawialem juz tu zdjecia jego produktow
madafakinges
12.07.2018, 18:41
Stronkę znalazłem. Myślałem że wrzucał na jakieś fora opis przeróbek. Jest jakieś fajne niemiaszkow forum crf?
kristoch
12.07.2018, 18:45
A ten tylny błotnik (mocowanie rejestracji) wychodzi lżej niż oryginał? Podoba mi się ale mam wrażenie odchudzenie jest tylko wizualne, a masa większa w rzeczywistości.
Dzięki!
Stronkę znalazłem. Myślałem że wrzucał na jakieś fora opis przeróbek. Jest jakieś fajne niemiaszkow forum crf?
Przez ponad rok bylem na www.trueadventure.de czy jakos tak. Jest tam dosyc duxo użytkowników crf--y. Dalem sobie jednak spokoj bo jest tam.heszcze wiecej glupoty niz tu. Ale jak zwykle wsxrdzie mozna cos ciekawego zobaczyc u uslyszec.
78074
Czy jest to ciecie orginalu czy cis innego? Mam produkt od mstotec ale to wyglada inaczej...fajniej
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.