PDA

View Full Version : Nowa AT w off - owym wydaniu.


sizyrk
10.03.2017, 01:20
Takie cudo znalazlem:
https://riders.drivemag.com/ww/news/honda-africa-twin-rally-price-announced
cena wybitnie zaporowa :
21490 euro za manuala

w artykule mozna poczytac co to to ma w sobie

tedix86
10.03.2017, 03:07
Bedzie startować w maju na hella rally - moze uda mi sie złapać ja na fotkach a moze uda przejechać :)

bicio
10.03.2017, 09:25
Mały prześwit ze zwykłej CRF1000 raczej pozostał, więc takie rally to...

Tomas_XRV
10.03.2017, 10:39
Ociężale wygląda

voxan69
10.03.2017, 11:00
A jak ma wyglądać jak waży 200 kg - to nie liść - linię ma bardzo dobrą dla amatorów będzie aż nadto

motomax
10.03.2017, 14:52
Handbary gówniane oryginalne a motor za 100 000 zł,kolorowymi gówienkami rajdu nie wygra...
Układ 5500zł
Tuning silnika 6000zł
Tuning zawiasu 5000zł
pare pierdół 6000zł...

dajcie mi te 100 000 zł to wam zrobię rally taką prawdziwą.... siedem kilo to straciła po zdjeciu wydechu

Mhv
10.03.2017, 17:16
Tuningu zawiasu za 5000 to raczej nie zrobi..
Jeszcze felgi i owiewka z kosztowniejszych rzeczy, plus pierdolnik rejli nad kierą. Fakt że cena trochę z kosmosu i utrata masy minimalna, ale myślę że sporo klientów się znajdzie:)

motomax
10.03.2017, 19:27
Tuning zrobi,ale nie wymieni,pistony sprężyny olej i robota speca powinna się w 5000 zamknąć.

No chyba że wymiana zawiasu no to deko wiecej...
Nie mniej jednak szczcun za wykonaną robotę należy się

koczownik
10.03.2017, 21:00
Tutaj widać ją też na filmiku:
http://www.advpulse.com/uncategorized/africa-twin-rally/

Kazmir
11.03.2017, 14:42
Bez komentarza!

tadzik
11.03.2017, 15:11
No ale co? Zapierdzielił w korzeń/kamień i się urwało :|

wykciukowane

Mhv
11.03.2017, 18:13
Zdjęcie było już w innym temacie, nie rozumiem co wnosi do tego?

Kazmir
11.03.2017, 20:26
21490 euro za manuala
Jest klika elementów , które w motocyklu zwłaszcza typu enduro powinny być podstawą bezpieczeństwa.
IMHO do tych elementów zaliczyć należałoby podnóżki. Jaka jest pewność, że zrobisz hopkę (o szosowych aspektach przemilczę, bo na samą myśl co się może stać na ruchliwej drodze skóra mi cierpnie) i będzie jeden mały pęcherzyk powietrza w odlewie (porowatość) i zabijesz się bo ten gównolit pęknie? Niech pęknie stelaż pod kufer centralny h... z nim, ale nie podnóżki!!! Moim zdaniem jest to spaprane konstrukcyjnie. Set powinien być inaczej zaprojektowany, a oś obrotu samej "stopki" bliżej ramy, coby właśnie jej "korzeń" nie urwał. Za to są piękne karbonowe osłony i niebieski przewód, który może ma na celu uspokojenie ducha kierownika. Handbary gówniane oryginalne a motor za 100 000 zł,kolorowymi gówienkami rajdu nie wygra..
Przy tej cenie to razi - to jest niesmaczne....i tyle;)

motomax
11.03.2017, 23:06
To już tą bym bardziej wolał,i też jest do sprzedania chyba... uwielbiam takie choinki he he XR też tak teraz stroję...


http://images.moto.it/images/7290127/1024x/annunciomymoto.jpg
http://images.moto.it/images/7290164/1024x/annunciomymoto.jpg
http://images.moto.it/images/7290160/1024x/annunciomymoto.jpg

Mhv
12.03.2017, 07:53
Kazmir, ale to wklejone zdjęcie jest ze standardowej NAT, w tej rejli zmienili podnóżki, więc może i ich mocowanie:)

Adagiio
12.03.2017, 08:01
Jakiś czas temu wklejałem fotkę tej AT, moim zdaniem to najładniejszy motocykl z dużych enduro jaki widziałem, te czerwone rury bym wymienił a kolorystyka HRC miodzio.
Preznetacja na moto days w Romie : https://www.youtube.com/watch?v=KbX7m_xaYLY

ATnet
19.03.2017, 14:51
To jest rally dla frajerów, taki rally jak katalog Touratech'a. Leszcze to kupią. Ci co się scigają to zrobią sobie motor po swojemu, pomijając że nowa AT nie nadaje się na bazę do ścigania. Jest tak o 100 kg za ciężka, ma mało mocy i niczym się nie wyróżnia. Zwykły drogowy motorek i nie ma co z niego robić nagle Rady to Race. Każdy fabryczny KTM z serii EXC jest dużo lepszą opcją.

ARG
19.03.2017, 21:54
To oczywiste, mało kto startuje w rajdach :) oferta jest dla ludzi, którzy chcą mieć nieco inne moto a wizualnie nie wygląda źle.

Evvil
28.03.2017, 15:14
Ja tam się jakoś nie mogę przekonać. Ja wiem że to nie liść i wogóle, Afryka zawsze była ciężkim klocem więc waga tutaj specjalnie nie razi...


Powiem tak - honda ma jakąś taką dziwną tendencję do udziwniania dobrych projektów. Przykładem niech będzie... honda CRX

honda crx (XRV RD04!)

To było super auto. Naprawdę - honda robiąc CRXa chyba miała dwie zasady:
- ma byc lekkie
- ma zapierdalać

I zrobili malucha co ważył 800kg a pod butem siedziało 140 koni.

A potem zrobil crx II (XRV RD07) - tak naprawdę lift. CRX został CRXem.

A potem poszli o krok dalej i zrobili CRX del Sol. (Nowa Afryka) I choc to fajne auto to już nie to samo. Z zapierdalacza zrobili babskiego kabrioleta.


Kolejne ambitne a później zjebane projekty to Honda Accord która aż do wersji VI była super autem. A teraz? Ni to golf ni to passat.



I chyba tak troche jest z nową afryką. Została marka, została legenda. A cała reszta? To naprawdę taki super motocykl?