View Full Version : Dlaczego lubię KTM-a
Strony :
1
2
3
[
4]
5
6
7
8
9
10
11
Doikladnie,Na tym samym forum juz chyba w nastepnym poscie padlo pytanie,czy kierownik owego Kata przelaczyl moto na gorsze paliwo.Pewnie nie.Nie wiem czy to by zmienilo historie tego podjazdu,wiec wypadalo by tam jeszcze raz pojechac i sprawdzic.
Ps.Dzis pracowalem u jednego elektryka w trzecim pokoleniu,hehe...Prawdziwy GSiarz.Od lat 80-tych zawsze kupowal nowy wychodzacy model i obecnie tez ma takiego jak nasz forumowy kolega,ten z Wroclawia,hehe...W przyszlym roku kupuje nowy model.Wzialby go juz teraz,ale ma mnostwo pracy,wiec moto i tak by stalo w garazu do wiosny.Podczas fugowania u niego mialem troche czasu i zaczela sie gadka.Dlaczego mam naklejke KTM na busie,pomimo,ze jezdze BMW i takie tam.Gosciu przyznal,ze nowe KTM-y sa rewelacyjne.Znal sie na modelach i danych owych modeli,wiec gadka sie kleila.Powiedzial,ze jakby byl mlodszy wzialby 1190,ale ze jest w podeszlym wieku wiec przyzwoitosc mu na to nie pozwala,wiec bedzie kolejny GS12-czerwony.Bardzo dobrze sie wyrazal o nowych Katach i twierdzil,ze pewnie bardzo duzo ludzi myslacych o posiadaniu GS-a kupi pewnie Kata.Pomyslalem,ze to juz cos,pewne stereotypy przemijaja i duza czesc rynku zauwaza,ze jest jeszcze cos rownie dobrego,aczkolwiek innego niz BMW
https://sphotos-b-mxp.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/1011735_402621313177615_1608701575_n.jpg
https://sphotos-b-mxp.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/1011735_402621313177615_1608701575_n.jpg
To zdjęcie pokazuje , że ktm wyczerpał już możliwość w złożeniu a single mają jeszcze duży zapas.
wiadomo, nie mają takiego prześwitu.. ale i nie są tak mocno złożeni jak lc8
- są mniej przechyleni a promień skrętu niewiele się różni
- KTM trze podnóżkami już o asfalt, a tam widać że zakręt można jest dużo mocniej zacieśnić.
KTM robi co może, a tamci jadą rekreacyjnie.
Mniej przechyleni? Bo jadą znacznie wolniej :)
Mniej przechyleni? Bo jadą znacznie wolniej :)
...ale cała trójka obrała zły tor jazdy!
Ten na 990tce zerka właśnie za oddalającym się GSem12ym, któremu chwile wcześniej siedział na ogonie ;)
...ale cała trójka obrała zły tor jazdy!
Ten na 990tce zerka właśnie za oddalającym się GSem12ym, któremu chwile wcześniej siedział na ogonie ;)
Boże... ;) Ty jesteś nie nienormalny.. :D
Boże...
...chyba bOrzep ;)
Pozdro Orzeppe
p.s. EX, dzisiaj poraz pierwszy pojechałem "piaskownią" około 10km!
ABS z offowałem i trochę hamulcem, gazem do boku GSa, bo pamiętam jeszcze z czasu WSKa jak to się robiło!
Oczywiście nie tak jak na fotach, ale lekko wytrącałem kloca bokiem!
I powiem Ci, że... MOCNO SIĘ MI TO PODOBAŁO! :D
bliźniak
09.09.2013, 10:42
Panowie, znalazlem taki post na innym forum i zaciekawil mnie opisany problem kata 990... sami opatrzcie
"...Trasa szczególnie w Tadżykistanie i Kazachstanie wymaga umiejętności jazdy w terenie w tym po piachu i dobrej kondycji. W Tadżykistanie na wysokości około 4000 m n.p.m niektóre motocykle nie dały rady np. KTM lC8 na wtrysku, który gasł i niestety nie wyjechał na tą wysokość (może taki egzemplarz, nie wiem), koledzy musieli się wrócić. Model lc8 z gaźnikiem dał radę, GS-y 1200 ADV bez problemów. Przydaje się duży zbiornik paliwa, w Uzbekistanie zdarzało się, że stacja były oddalone od siebie ok 400 km a jakość paliwa kiepska, jak motocykl nie przestawia się na niskooktanową benzynę to warto zabrać dodatek..."
Co o tym myslicie?
W 990 jest przełącznik/zworka rozwiązująca ten problem. Najczęściej znajduje się pod siedzeniem. Rozpięcie/wyłączenie powoduje zmianę mapy wtrysku do poruszania się na dużych wysokościach i/lub kiepskim paliwie. Nie testowałem tego w górach, ale normalnych (nizinnych) warunkach rozpięcie powoduje osłabienie i złagodzenie pracy silnika. Wrzucę później fotę jak to wygląda u mła. Pozdr.
Widać niektórzy wolą kupić linę zamiast przeczytać instrukcję :)
Troche techniki i niektorzy zaczynaja sie gubic :D
Przejście na tryb gorszego paliwa zapobiega tylko spalaniu stukowemu(mapa z opóźnionym zapłonem) i na niską zawartość tlenu w powietrzu nie pomoże. Problemem może być jeszcze zanieczyszczone paliwo.
ORZEP-- BRAWO...!! zmień oponki i pomału zacznie się robić coraz ciekawiej.. :D
a co do KTM-a to Panowie nie ma co gdybać, prawda jest taka że wiele mogło być nie tak,
np. zatkany lub brudny filtr powietrza.
Niestety znam podobny przypadek z Maroka gdzie jest przecież o wiele niżej. Nie wiem jaka była przyczyna.
w maroku często padają pompy paliwa, nie wiem czy to jest kwestia ichniego paliwka czy też wszechobecnego pyłu, ale wiem że filtry w pompie modeli wtryskowych nie dają.rady... w takich warunkach
Nie nie, moto słabło definitywnie ze wzrostem wysokości. Aż gasło.
obstawiał bym też filtr powietrza.. bo tak na chłopski rozum... im wyżej tym mniej tlenu, im bardziej zasyfiony filtr tym mniej tlenu. im mniej tlenu tym motocykl mniej chce jechać
A czy ktoś w tej sytuacji wyjmował filtr powietrza w celu sprawdzenia czy pomaga?
Ja bym to od razu przetestował w takiej sytuacji , no chyba że ktoś na K&Nie jechał to nie musiał bo to i tak niczego nie blokuje.
fajna fota..
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/923249_463076357112312_1548978714_n.jpg
http://allegro.pl/show_item.php?item=3536947433
a o tym co powiesz ex?
pytam bo sie nie znam a jest hcetny na niego :)
nie jestem mocny w lc4 ale z tego co wiem to to jest niezły buldog... :D bardzo niska waga i dużo mocy, do tego wibrator - masakrator.. :D nei wiem czemu ma złotą felgę na przodzie.. warto zapytać.. ogólnie z fotek wygląda fajnie. :)
2 razy latałem tym sprzętem i powiem Ci jedno że, nie ma w nim krzty przyjemności, jest albo adrenalina i maga power w gaciach albo katastrofa i mordęga.. :D no takie moje przemyślenia - takiego słonia jak ja :)
znaczy sie dla kumpla sie nie nada bo on lajkonik zupelny w temacie enduro lesnym wiec mordega by byla, lepiej mu bedzie z dr650se ;)
moj kolega, chce ze m,na latac, mial plany latAC turystycznie dalej i kupil giejesa 1100 , ladnego w huj , ale z planow nic nie wyszslo zrobil moze z 500km, postanowil zamienic gs na dr :) i w koncu jezdzic tam gdzie najciekawiej czyli tam gdzie koncza sie ancfalty :D
moze daj mu się na takiej DR przejechać.wpierw, bo jak przesiądzie sie z gs -a to może przeżyć szok kulturowy :D
MIAL BIGA KIEDYS, MIAL xt 600 , mial b12 wiec nie jest leszcz. jednak w krzaki nimi nie zjezdzal , troche prubowal bigiem i mu sie podobalo a potem mu cos sptzrelilo
jest jeszcze zajawka na rd 03 ;)
03 - fajny sprżecik.. :D
na pomarańczę, jeszcze za wcześnie... by się.niepotrzebnie zraził..:)
Jak chłop duży to na dr może się poczuć jak na motorowerze, szczególnie po gs'ie :)
a moim zdaniem jak planuje ów chlop jezdzic poza asfaltem, to ta pomarancza bedzie git malina. jak zjedzie na piasek, szuter, las - to ani te wibracje, ani porywczosc nie bedzie przeszkadzac.
a moim zdaniem jak planuje ów chlop jezdzic poza asfaltem, to ta pomarancza bedzie git malina. jak zjedzie na piasek, szuter, las - to ani te wibracje, ani porywczosc nie bedzie przeszkadzac.
jako pierwszy motocykl do OFF to moim zdaniem duże wyzwanie...
chyba bardziej polecił bym już exc niż tego nawet takiego 525.
moim zdaniem jest to po prostu nie przyjemny sprzęt :) stworzony dla ludzi którzy wymagają więcej.
no a w temacie... zaginiony w akcji :)
https://sphotos-b-mxp.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/1234932_718053538211240_1736113492_n.jpg
Dałem się przejechać koleżance na swoim LC4. Mówi, że trzęsie.
Namówiłbym ją na jeszcze jedną jazdę może, ale jak znajdziecie jakiś sposób na te wibracje..
:)
AAn9Of9JJuE
Dałem się przejechać koleżance na swoim LC4. Mówi, że trzęsie.
Namówiłbym ją na jeszcze jedną jazdę może, ale jak znajdziecie jakiś sposób na te wibracje..
:)
AAn9Of9JJuE
prywatny.. musisz udostepnic... :)
heh ach te dupeczki........:dizzy::p wlaśnie brakuje mi takiej wisienki na torcie........:D
42626
42627
42628
42629
42630
...Ex? ;)
https://scontent-a-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-frc1/s720x720/554509_360058934095848_1308530966_n.jpg
AAn9Of9JJuE
do dupy ten film...
za rzadko hamuje :haha2:
matjas
...podobno Dog niemiecki, a czapkie austriacką nosi!!!
Zdrajca jak ten Myku! ;)
https://scontent-b-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/7243_359529080815500_1532483908_n.jpg
Myślę, że dog jest z Polski a czapka z Chin :)
moja w tej czapce by sie zgubila:p
moja w tej czapce by sie zgubila:p
...to jej coś bardziej elastycznego, z logiem zakładaj! ;)
https://scontent-b-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/67339_351433208291754_558404400_n.jpg
Przeciwdeszczowke ma juz :D
No to chłopaki pojechali..
http://www.youtube.com/watch?v=_6Fd8QMctR0
A sam motocykl wygląda tak:
http://images.motorcycle-usa.com/PhotoGallerys/1290-KTM-super-duke-prototy.jpg
Być może marketingowiec BMW jest ekonomicznie perfekcyjny ale marketingowcem KTM jest szatan we własnej osobie.
:D
Uwielbiam filmiki kata. Nie ma nudy :)
tutaj chyba nieco więcej widać :)
6h1e9oulMd8
Po obejrzeniu kilka razy reklamy nowego superduke'a dołączyłem do KTMowych fundamentalistów - w dodatku bez posiadania KTMa a nawet bez planów jego posiadania.
To nawet wygodne, bo czuję wyższość nad posiadaczami innych marek a nie muszę brać roboty na drugą zmianę, żeby zapłacić za serwis co trzy dni i akcesoryjny brelok do kluczyków z power-parts ;-)
madafakinges
21.09.2013, 09:42
http://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/gallery/medium/2013-ktm-1190-adventure-and-adventure-r-officially-priced-medium_2.jpg
Im więcej widzę zdjęć tego sprzęta, tym bardziej się nim jaram.
Ale spójrzcie na przednie mocowanie tych gmoli wydajemi się, że przy pierwszym szlifie wbiją się one w chłodnicę...
no ;) opony w sam raz do tego sprzeta :)
RAVkopytko
21.09.2013, 21:35
Mam nadzieje,że Ktoś wstawi fote z Paszkowa jak dwa katy lezą obok siebie :D
Mówcie co chcecie ale KTM nie tylko w terenie wymiata http://www.youtube.com/watch?v=Zj-o_z5NyPE
http://www.youtube.com/watch?v=ZRFQ2J0Wlfk
Jutro mam jazdy testowe 1190R, zobaczę jak ta maszynka chodzi w porównaniu do mojego 950adv :)
takich filmow z udzialem innych sprzetow tez jest cala masa, mysle ze nie maszyna wymiata, tylko kierownik ktory decyduje jak ta maszyna jedzie kolego
To co maszyna się nie liczy tylko kierownik , to ciekawe :dizzy:
gdyby w latach 80tych były kamery, to mógłbym się pochwalić jak tatowy trabant dogania Mercedesa..... na przejeździe kolejowym.
Imho, dla mnie te filmiki obrazują taki sposób "wymiatania" konkurencji.
Gdy tylko ten typ motocykla pojawi się na normalnych zawodach, gdzie każdemu kierownikowi zależy by wygrać, a nie tylko zrobić miejsca wariatowi, to uwierzę, że są lepsze niż typowo sportowa R na winklach i asfalcie.
Jak zawsze fala krytyki , a oni sobie nieźle radzą na tych katach
A do zawodowców bym ich nie porównywał :)
"Amerykańskie" filmy nauczyły nas, że technika filmowa może dużo. A tak naprawdę ważniejsze jest nie to co pokazali a to czego nie chcieli pokazać.
podobnie jak z reklamą proszków do prania. Każdy wymiata tam konkurencję.
I mimo śmieszności niektórych argumentów - nikt nie neguje że to złe proszki są. Tak samo z tymi motocyklami. Marketing dobrze działa. By mógł dobrze działać na dłuższą metę, musi mieć dobre podstawy - tu dobry motocykl.
A nadmierne wychwalanie, że "wymiata" rodzi po prostu kontrakcję - krytykę. Tak było, jest i będzie.
Najważniejszy jest kierownik. Jak ogarnia jazdę to na wszystkim da radę. Ale jak maszyna jest odpowiednia to jest po prostu łatwiej, zwłaszcza gdy ma się mniejsze umiejętności jeździeckie. Dobrze to zauważyłem na własnym przykładzie po przesiadce z xt660z na lc4adv- jazda była dużo łatwiejsza, zwłaszcza w terenie.
mialem to samo... moglem się poszczycić że zacząłem nieco ograniać teren jak dosiadłem SE
BOSH tłumaczy swój system MSC na bazie 1190 ADV
n1CDN6el4zM#t=97
jeśli wiesz jak jeździć jest to doskonały sposób na pozbawienie się mozliwości zacieśnienia toru jazdy w zakręcie przez dodanie gazu i/lub dohamowanie :D ale mniemam, że te systemy są robione w 95% minimum na asfalt.
m
systemy wymyslone na asfalt ale coraz lepiej dają radę i w terenie.
a dziś mam niezły filmik...
żeby nie bylo na kloockach tez jest fajnie.. ::D
vOqVzV-WtXI
bliźniak
26.09.2013, 07:58
pięknie :Thumbs_Up::drif: nie znałem szczecina z tej strony ;)
ojapierd....
jak ja im zazdroszczę tych terenów do jazdy w USA - przeglądam często właściwy ADVrider i to gdzie tam ludziska jeżdżą po prostu powala. piękny filmik - widać, że teren wymagający. wątpię, żeby GS ze standardową zawiechą dał tam sobie radę.
a w związku z tym, że to ostatnio popularne na forum to napiszę, że muzyka w tym filmie to jakieś gufno :D
m
Mam podobnie Mati.Szczeka opada i wtedy mowie sobie,ze jak sie nie ma co sie lubi,to sie lubi...czyjes:D.Duzy Kat ma potencjal,a jak doda sie odpowiedni teren i kierowce,ktory go w nim ogarnia to recepta na ADV gotowa :drif:
Faktycznie fajny filmik ale teren nie jest aż tak wymagający jak się wydaje.
Jest sucho i jest dobra przyczepność. My mamy blisko rewelacyjne tereny np. Ukraina i Rumunia a tam lepiej mieć coś lekkiego.
dvNfaguFEqw
Faktycznie fajny filmik ale teren nie jest aż tak wymagający jak się wydaje.
jak na 100konny sprzęt ważący 200kg z okładem to nie jest bułka z masłem i trzeba jednak trochę temat ogarniać.
inna rzecz jest taka, że zajebisty fun na Moab pewnie dopiero możnaby mieć na sprzęcie gabarytu 640,690 czy nawet na jakiejś kozackiej 250tce.
BTW - osobiście offroad na zasadzie 1,5km w 1,5h zupełnie mnie nie kręci.
m
borys609
26.09.2013, 10:21
Matjas, na tych kamorach GS na standardowym paraleletelefele i z kołem 19" za cholerę by nie dał rady. Tzn dałby radę się zjebać w dół. W każdym razie ja nie mam takich umiejętności i chyba mało kto by miał, by na nim swobodnie przejechać teren z tego filmiku. KTM ma rewelacyjne zawieszenia w teren i w tym temacie jest na pewno wyznacznikiem poziomu, do którego inni równają.
O!!! i to mówi GSiarz świadom ograniczeń sprzętowych. Poczekamy na ripostę Orzepa :D
Matjas, na tych kamorach GS na standardowym paraleletelefele i z kołem 19" za cholerę by nie dał rady. Tzn dałby radę się zjebać w dół. W każdym razie ja nie mam takich umiejętności i chyba mało kto by miał, by na nim swobodnie przejechać teren z tego filmiku. KTM ma rewelacyjne zawieszenia w teren i w tym temacie jest na pewno wyznacznikiem poziomu, do którego inni równają.
GS i tak radziłby sobie najlepiej na tej drodze ze wszystkich czoperów.. :D
O!!! i to mówi GSiarz świadom ograniczeń sprzętowych. Poczekamy na ripostę Orzepa :D
Borys przy ostatnim spotkaniu wspominał coś o zakupie rogala...rabat sobie wypracowuje wpisami zapewne! :D
Co do samego filmu, to super filmik, ale to nie zasługa motocykla, a Motocyklisty i zmontowania filmu.
Oczywiście nie ujmuję zawiechom pomarańczy!
Jak wiadomo, to by stłumić babciny wiek, mankamenty i braki kierującego, wkładane są też do innych jednośladów...co nie Puszek? ;)
systemy wymyslone na asfalt ale coraz lepiej dają radę i w terenie.
Hehe, jakby były opisywane na przykładzie bemFu, to byś prawił:
"...po kiChuj ta eletronika komu w enduraku?!" ;)
Pozdro Orzep
p.s. Nie zapominajcie kto był protoplastą owych systemów i kto standardy wytycza :p :D
no dobra borys, skoro ktm daje rade dzieki zawieszeniom , a gs nie daje bo to bmw to jak to widzisz z punktu mojego ? :D
no dobra borys, skoro ktm daje rade dzieki zawieszeniom , a gs nie daje bo to bmw to jak to widzisz z punktu mojego ? :D
borys dokładnie napisał dlaczego GS może nie dać rady - przeczytaj jeszcze raz :)
noooo, przeczytalem i stwierdzam , ze ja nie mam gieesa :)
Jeszcze jeden kozak
http://www.youtube.com/watch?v=2hhzr9SKp80
Jeszcze jeden kozak
http://www.youtube.com/watch?v=2hhzr9SKp80
ale to był wyimek z filmu Exa o moab hells gate.
Jeszcze jeden kozak
http://www.youtube.com/watch?v=2hhzr9SKp80
zalatuje mi na recluse ;)
a tu prosto z moskiewskiego moabu
138XRONxw8I
...za wszelką cenę chcą być jak niedościgniony wzór! ;)
https://scontent-a-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-ash2/s720x720/599098_350377148397360_433769591_n.jpg
Pozdro Orzep
p.s. Zerknijcie na przednią zawiechę...
siedzenie jak na wozie konnym w tej "cipetce " :D
orzeppe , bedziesz wasc na bazarze ?
:)
...za wszelką cenę chcą być jak niedościgniony wzór! ;)
https://scontent-a-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-ash2/s720x720/599098_350377148397360_433769591_n.jpg
Pozdro Orzep
p.s. Zerknijcie na przednią zawiechę...
no i jak tu mu odmówić uniwersalności.. :D
madafakinges
28.09.2013, 09:17
Na pocieszenie że nie tylko w kacie sią koła herbecą
http://i212.photobucket.com/albums/cc268/SHIIIIIIIT/ADVRider/6035_494393947264046_1171593750_n_zps592f61fe.jpg
kto zgadnie co to za motur?
hłe hłe hłe
'wot hans kak ty priekrasna prijebał...'
aaaaaale kogoś poniosło ofrroadowo z powodu bardzo świeżo założonego TKC :D :D :D
niezła bania jest, że tych kół NIKT nie naprawia. o serwisach BMW nawet nie piszę bo oni nie naprawiają.
w USA jest jeden gość i pewnie po jednej sensownej sztuce w niemcowie czy austrii.
chcę się z doktoryzować z tematu jak będę robił swojego na cymes ale zassałem juz troche wiedzy i wygląda temat na mocno kolczasty.
madafakinges
28.09.2013, 11:28
to jest crostututucoćtam hondy...
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=VJMYMC4jxKM#t=119 :D
Mam nadzieje,że Ktoś wstawi fote z Paszkowa jak dwa katy lezą obok siebie :D
Raviking - ale żaden nie był zepsuty. Mój tylko uszkodzony ;)
Ale lubię go za to, że po szybkich naprawach uszkodzeń (dzięki i Tobie) zawiózł mnie do Rumunii i przywiózł z powrotem. I się nie zepsuł :D
http://lh5.googleusercontent.com/-sy1fBuT8VYY/UkVEbyLz5eI/AAAAAAAAMnw/5rg6o1qsiqU/w689-h517-no/20130926_172103.jpg
Na ADV.com juz tak na nim jezdza :)
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1237117_10151589008957587_355919832_n.jpg
coś. mu podbilo kolo, zaraz wyrznie na plecy ;-) to przez przypadek
Oj prosze cie,nie widzisz,ze idzie pelnym ogniem :D
Na ADV.com juz tak na nim jezdza :)
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1237117_10151589008957587_355919832_n.jpg
czadzior fotka
czadzior fotka
eeee tam.... niedoświetlona.... ;)
chyba nie istnieje taki amor który by to wybrał :)
To jest ładnie doświetlone
http://imageshack.us/a/img818/8348/x9n8.jpg
sagattic
06.10.2013, 21:06
Fuck, nie ten dział :mur:
Sorki
Tak się zastanawiam co te fotki maja wspólnego z KTM-em
qwa, :D gorzej jak harleyowcy :D
sagattic
06.10.2013, 21:37
Retro style :D
http://lh6.ggpht.com/_N-lLFhD7bxE/TKPSCj3YZiI/AAAAAAAAEvc/yIb6GuO__GE/KTM%20RC4%20ATV%5B2%5D.jpg?imgmax=800
aby nie było za nudno... :)
sweet focia
https://scontent-b-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1390725_733761779973749_1819817880_n.jpg
Czy motocykl z przodu to przypadkiem nie VOR?
nie mam pojęcia.. mnie to wygląda na jakiegoś husaberga ;)
Jest to starsza Husquvarna TE
honda_honda
08.10.2013, 10:56
To jest na 100% Husqvarna TE . Miałem kiedyś taką więc wiem:)
Vertus72
08.10.2013, 18:49
Moje pięć groszy do tematu....., w Białej na zakończeniu przejechałem się 450 exc,i już swojej Yamaszki nie kocham....i jak tu dalej żyć:vis:
Moje pięć groszy do tematu....., w Białej na zakończeniu przejechałem się 450 exc,i już swojej Yamaszki nie kocham....i jak tu dalej żyć:vis:
Jest na to lekarstwo, przejedź się exc 2t.
:D
przygoda w stylu pomarańczy.. :D
yhWR5jjGzfM
-Bez watpienia zajebista przygoda :)
Nie wiem czy ja bym taka byl w stanie przezyc z moja nedzna kondycja;)
Zastanawia mnie, jak zsynchronizowali quadrocoptera
Musieli miec jaks modol naprowadzajacy, albo dodatkowych kolesi z ekipy filmowej by sterowac tym latadlem.
Byłem kiedyś podczas nagrywania tą zabawką , jeden koleś steruje latawcem a drugi osobnym radiem steruje kamerą , ten co steruje kamera ma na sobie okulary video i widzi co nagrywa.
Tak podejzewalem.
Obecnie potrzeba pozycjonowania produktu w przestrzeni umyslu jest wszechobecna.
Do tego niezbedne jest wytworzenie bodzca pozalogicznego pedu w wyobrazni.
Widac ,ze juz nowoczesnemu marketingowi nie uciekniemy ;)
Po ogladnieciu, pierwsza moja sformuowana mysl to bylo- "mam na tyle srodkow by to miec..."
;)
...Ale mam juz dwa, wiec odpuszcze ;)
pozdro
genialny film który EX1 wkleił.
kuba_astr
13.10.2013, 11:38
Totalnie odjazdowy film, już czekam na pełnometrażówkę... Oczywiście zawiera lokowanie produktu, ale goście dla mnie kozaki, na EXC 7kkm i to bez dwóch ciężarówek części...
-Bez watpienia zajebista przygoda :)
Nie wiem czy ja bym taka byl w stanie przezyc z moja nedzna kondycja;)
Zastanawia mnie, jak zsynchronizowali quadrocoptera
Musieli miec jaks modol naprowadzajacy, albo dodatkowych kolesi z ekipy filmowej by sterowac tym latadlem.
myślę że mówili prawdę i nikogo z nimi nie bylo..
zaawansowane quadrocoptery da się programować na ruch i zawis w powietrzu.
więc myslę że tak to było wlaśnie robione
Lucky Luke
14.10.2013, 12:47
Świetna reklama KTM, ale przyznaję szczerze, że nie wierzę w 7tys km. exc bez awarii silnika. Na bank jakieś remonty były.
Niektóre 690-tki daleko do 100kkm nie mają
http://4.bp.blogspot.com/-KY5Pd86puRw/UjG7XZaJc0I/AAAAAAAAllk/hkyuPUjqdNY/s1600/DSC01377.JPG
Było już o tym ciekawym gościu :) http://rtwwithnoah.blogspot.com/2013_10_01_archive.html
Aldo Raine
14.10.2013, 21:42
Hąda jest lepsza :p
gs8I8fYNNG0:dizzy:
Ok. 320 tys. km, a na aledrogu takie motory majo po 10 - 15 tys. km
Dopiero teraz obejrzalem film Ex-a,ciarki mi przeszly.Niesamowite!Czy dobrze widze,film jest 4ty dzien na necie i ma 45tys. odslon:dizzy:.
filmik jest super.. i kurde bardzo chce mieć takiego drona...
no ale dalej w temacie.. :D
https://scontent-b-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/1381264_738967352786525_1732817236_n.jpg
żeby nie było że LC8 to motocykl tylko do jazdy w koło komina...
https://scontent-a-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1385290_627097604001434_301103100_n.jpg
http://piu-luntanu.blogspot.fr/p/blog-page.html
Orzep.. może być taka trasa? czy to są już podróżnicy..?
Jakoś dziwnie czysty jak na takie błoto...Fotomontaż
to pewnie proba opuszczenia asfaltu powyzej, przeszkodzily jednak te nie ofroldowe kufry.
historia lubi się powtarzać. Jak na razie nic nowego, dawno już tak jeździli:
http://img.audiovis.nac.gov.pl/PIC/PIC_2-1130.jpg
całkiem fajne porównanie 990 i 1190 R, przy okazji reklama Touratecha.. :)
DK57wPwGcKE
no co ty :D wiesz ile waza?
:D
He, co tam, niech sobie ważą ile chcą - jak widać na jednym obrazku nie stanowiły przeszkody w pokonaniu siły grawitacji :D
pewnie że tak.. waga bezsensu... no ale t wymysł Touratecha, beda wpajać ludziskom że są bardz konieczne, nic nei ważą i są wręcz niezbędne :)
MOTOMYSZA
18.10.2013, 08:24
Priv foto z przed dwóch tygodni :Thumbs_Up:
ps Lubię tego skurczybyka!!!:D
43443
[QUOTE=MOTOMYSZA;343725]
ps Lubię tego skurczybyka!!!:D
hehe mówiłem.. :)
bliźniak
18.10.2013, 10:41
całkiem fajne porównanie 990 i 1190 R, przy okazji reklama Touratecha.. :)
DK57wPwGcKE
Zdaje mi się, że 1:32 coś urwał przy dobiciu
wysłane z tapatalk
honda_honda
18.10.2013, 15:16
Prawdopodobnie kamień , ale nieźle przygrzał w podłoże osłoną silnika
madafakinges
19.10.2013, 07:51
http://m.ak.fbcdn.net/scontent-b.xx/hphotos-ash4/q71/1382421_314079758733819_1464114922_n.jpg
e tam wina użytkownika... wywierał zbyt duży nacisk na linkę gazu:haha2:
Po nakrętkach wnioskuję że "mechanik" zaglądał tam częściej niż do instrukcji.:haha2:
Przypominam,ze ten watek dotyczy 690,950,990 i 1190 :haha2:.Cala reszta sie nie liczy;)
sMYKU :D ty sie obraziles na mnie ?:D
Jakbym smial:D.Wlasnie przed godzina wrocilem do siebie i dopiero odpalilem neta.Zaraz wszystko poprzegladam i dowiem sie u kogo przeskrobalem :D
Thorgal77
20.10.2013, 20:13
Ciekawe jak mocno trzeba przypierzyć żeby złamać sztyce lub to coś co puściło... półka?
chyba nie mocno , skoro na torze asfaltowym , chyba nie skakal , widocznie za duzo gum :D
Thorgal77
20.10.2013, 20:38
Takiego czegoś zawsze się bałem - tymbardziej przy zmotach....
Wystarczy nie doczytać momentów.
Każdy ma kiedyś swój zły dzień .
tu wystarczy zobaczyć kąt i długość ramienia by wiedzieć że prawdopodobieństwo zdarzenia jest niemal 100%. Przy tak wystawionym przednim kole, sposób montażu musi być dużo mocniejszy niż w oryginale.
na SM też skaczą i to całkiem wysoko. Tory Sm mają hopy
Każdy ma kiedyś swój zły dzień .
ja mysle, ze to koledzy mieli dobry dzien.:)
Thorgal77
21.10.2013, 18:25
EE no - w krosiakach tak już jest że sie na nich skacze i wpada w dziury i jakoś nie jest to plagą że sie urywają półki lub sztyce bądź główki ramy.... jak by tak było to by zmienili budowe motocykli.
Coś ewidentnie musiało być skaszanione... przedni zwias powoduje że w małym stopniu działają siły statyczne działające niszcząco na miejsce zamocowania półek bądź lag... ugnie się 30cm zanim dobije... i nawet jak jużdobije to materiał też ma jeszcze jakąś wytrzymałość zanim sie złamie, zniszczy, rozerwie...
Chyba że najpierw zawias straci olej i walnie potem na sucho...Gnie sie wtedy jak witka na wietrze...W Afri tez tak sie dzieje
Zobaczymy jak sobie nowy KTM poradzi :Thumbs_Up:
http://freiheitenwelt.de/vielen-dank-das-abenteuer-beginnt/
Zobaczymy jak sobie nowy KTM poradzi :Thumbs_Up:
http://freiheitenwelt.de/vielen-dank-das-abenteuer-beginnt/
to już kolejna z takich wielkich wypraw na nowy ADV.. super
Nie wiem czy było
http://img35.imageshack.us/img35/9176/20130311183745.jpg
Oczywiści, że było, przecież to 1190 z lat ubiegłych :haha2:
honda_honda
24.10.2013, 20:53
Miałem takiego KTM-a ale był zielony i nazywał się PONY:)
no to ja miałem te lepsiejszą wersję,:haha2: Pony 301:D
kupiony nówka sztuka w sklepie żelaznym:D ehhhh to były czasy, pchałem sam ze dwa kilometyr do CPNu, tam do pełna,,,. Tato dolał oleju do etyliny dwa kopy i zagadła, ło matko jak ja to pamiętam...:)
a ja taką mam w garażu.. dla dzieciaków... tyle że oni jakoś jeździć na tym nie chcą ... :(
a ja taką mam w garażu.. dla dzieciaków... tyle że oni jakoś jeździć na tym nie chcą ... :(
I teraz to mówisz?! A ja tyle lat już szukam sprzętu pod mój wzrost!
Ex1 szukam takiego sprzętu dla siostrzeńców, bo czas przesiąść się z chińczyka crossa na porządny sprzęt. Nie chcesz się pozbyć?
Ex1 szukam takiego sprzętu dla siostrzeńców, bo czas przesiąść się z chińczyka crossa na porządny sprzęt. Nie chcesz się pozbyć?
zapytam dzieci, w razie co dam znać :)
Wiem,ze bylo juz o tym wspominane,ale nie pamietam czy byl ten film z wytlumaczeniem o co chodzi i jak to wyglada w praktyce.
http://www.youtube.com/watch?v=umDIPMcHaCA
hanibal1970
31.10.2013, 08:15
Bo wszędzie wjedzie i wyjedzie
Wiem,ze bylo juz o tym wspominane,ale nie pamietam czy byl ten film z wytlumaczeniem o co chodzi i jak to wyglada w praktyce.
http://www.youtube.com/watch?v=umDIPMcHaCA
Nie znam niemieckiego w ząb, ale posłuchawszy chwilkę non stop przewija się słowo ''kuntrole, kuntrrollle, kuntrolliren...'' etc.:D
Moim zdaniem, chodzi o to, o co zawsze tej nacji chodziło:vis:
aby mieć kuntrole :cold:;):haha2:
:lol8:..dokladnie,hehe.Ale w tym wypadku oni chca dobrze dla nas:D.
http://www.youtube.com/watch?v=2h9MVbkpLZQ
http://img.galerie.chip.de/imgserver/communityimages/559400/559446/1280x.jpg
Pawel_z_Jasla
31.10.2013, 16:22
Ze zdjęcia wnioskuję, że KTM-owi w końcu udało się zaprojektować i wykonać ładną maszynę ;)
Pewnie nie kazdy wie,a powinien :D,co wlasciwie oznacza nazwa KTM :umowa::
Kronreif, Trunkenpolz, Mattighofen (KTM) bezeichnet einen Motorradhersteller aus Österreich .Das Unternehmen wurde 1934 von Hans Trunkenpolz in Mattighofen als Schlosserwerkstatt gegründet. Seit 1953 nennt sich die Firma Kronreif, Trunkenpolz, Mattighofen. Im gleichen Jahr begann die Serienproduktion von Motorrädern. Im Jahr 1992 wurde die KTM AG insolvent und danach in drei eigenständige Firmen aufgeteilt:
· KTM Sportmotorcycles GmbH , wurde 1994 in KTM Sportmotocycles AG umfirmiert · KTM Fahrrad GmbH · KTM Kühler GmbH Im Geschäftsjahr 2002/2003 konnte die KTM Sportmotorcycles AG weltweit über 70.000 Motorräder absetzen. Die KTM Fahrrad GmbH konnte 2002 bei einem Umsatz von 43 Mio. EUR 110.000 Fahrräder absetzen. 43% davon wurden exportiert. In den letzten Jahren wurden zahlreiche Erfolge im Motorradsport verzeichnet, z.B. Siege bei der Rallye Dakar , der Atlas-Rally, der Pharaonen-Rally und der Opti2000 in Tunesien. Des weiteren kann KTM mit seinen Fahrern regelmäßig Weltmeistertitel in den Disziplinen Motocross und Enduro feiern.
Wegen der leuchtend orangen Farbe vieler KTM-Motorräder ist 'Kürbis' ein weithin verbreitetes Synonym für KTM.
ps Na poczatku litera "K" oznaczala:
Hans Trunkenpolz hat 1934 in Mattighofen eine Schlossereiwerkstatt unter dem Namen KTM gegründet, was zunächst für Kraftmaschinen Trunkenpolz Mattighofenâ stand. Drei Jahre später beginnt die Firma mit dem Verkauf von DKW-Motorrädern. Doch Trunkenpolz will ein eigenes Modell bauen. Im Jahre 1953 ist es dann mit der R100 so weit. Da Trunkenpolz für das Projekte Geld brauchte, stieg der Salzburger Kaufmann Ernst Kronreif in das Geschäft mit ein. Seitdem heißt KTM offiziell "Kronreif & Trunkenpolz Mattighofen OhG".
chyba Cie pogieło, my tu nie uznajemy jezyka dziadkobójców
Hehe...GSiarze wola takie znaczenie:
Keiner Traut Mattighofen :haha2:.Niemiecki,polski,jaka roznica.Sa prawie identyczne :D.
Ja kręgów bliżej wtajemniczonych wiem, że
KTM = Keine Tausend Meter.:haha2:
Tekst Myka pojąłem ale nie wiem co znaczy słówko "middot", które tam się przewija. ;)
To jakis bzdet drukarski,zlekcewaz go :D
Byl juz test na czarnym,a teraz w terenie.Moze ktos obyty powiedziec co mowi nasz przyjaciel?Fajny,niefajny,kupowac,odpuscic sobie ;)?
http://www.youtube.com/watch?v=S6zpqykzYWk
W dużym skrócie to nic odkrywczego.:D
Mówi, że moto w offie oczywiście nie dorównuje mniejszym (bo jest większe:D i cięższe - 217kg waży podobno) ale pieje że super wyważone i widać że firma ma rodowód endurowy. Gość tu używa określenia 'compromised' - mówiąc o jeździe w terenie i nie wiadomo właściwie czy chodzi o kompromis czy o kompromitację:D (dwa znaczenia). Potem porównuje do 990 na którym jeździł długo i chyba jeszcze jeździ. Na ancfalcie 1190 to wg niego zupełnie inna liga (że niby lepsze). Za to w offie preferuje raczej 990 ponieważ wydawał się mniejszy-poręczniejszy, 1190 ma trochę za dużo mocy i cały czas mieli tyłem w sposób niekontrolowany (w offie ustawienie na 100KM i inne mapy). Generalnie mam wrażenie że cały czas bardzo NIE chce powiedzieć że w offie 1190 nie jest taki zajebisty, a to przecież KTM, więc jak to? Nie za bardzo wie jak z tego wybrnąć..
Także tego;) zdecydowanie..nie kupuj..:D
Dobra,przekonales mnie:bow:.Tak wiec wezme GSa Rejly.Napewno bedzie lepszy:D.
ps.Lube tego goscia bo umie jezdzic i wydaje sie byc obiektywny:Thumbs_Up:
Aha..:D czyli leczymy dżumę cholerą:D
PS. Gość wydaje się wporzo faktycznie.
Chociaz patrzac jak inni jezdza to moze faktycznie jest to moto nie tylko na asfalt:drif:
http://www.youtube.com/watch?v=PwYdcRS4raM
Co Ty Myku gość, jest zchwycony... cały czas gada że to najfajniejsza maszyna dla Ciebie... lepszej nie ma.. genralnie caly czas używać słowa Kupuj.. KUPUJ...
jest mocno przekonujący.. :D
:lol8::lol8:.No ja tez tak jakos kojarzylem,ale chcialem sie upewnic.A tu prosze...nie kupuj:umowa:.Kup Gsa w wersji Rejli
http://www.touratech.de/typo3temp/pics/d1b4fdba75.jpg
100 Prozent made by Touratech und der in Murnau ansässigen Schwesterfirma TT-3D, arbeitet der Prototyp konsequent das sportliche Potenzial der neuen BMW R 1200 GS heraus und unterstreicht gleichzeitig das große Know-how bei Touratech
:haha2:.Dzieki Ex,twoj angielski pasuje mi najbardziej :D
weź go nei wklejaj.. bo mi się zbiera na wymioty....
bleeeeeee
dla równowagi....
nMqbKkwiK6Y
Myslisz,ze ten GS tak nie potrafi?W koncu jest Rejli a to zobowiazuje:umowa:.Jakby chcial moglby nawet Dakar wygrac :Thumbs_Up:.
http://www.touratech.de/typo3temp/pics/d1b4fdba75.jpg
Brakuje lufy wycelowanej w Westerplatte.
madafakinges
07.11.2013, 23:07
mi trochę przypomina panią kanclerz merkel... powaga
nowa klasa - enduro nieprzydatne do niczego
a mi to cos fruwajace z gry angry birds :D
Lucky Luke
08.11.2013, 10:43
Scorpi dałeś czadu :D
Ja bym to pomalował w khaki , do tego czarne krzyże takie jak na tygrysach i dopiero były postrach wśród cywili ;)
http://img5.repostuj.pl/20131106194449uid2518.gif
Do wyboru na 2014,albo Akrap,albo pani.I jak tu go nie chciec :D?
https://scontent-a-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/1464640_4857720220324_950161240_n.jpg
To ja biere go bez tej pani i bez akrapa:D obie drą morde jak w palnik dostana...:D
Ja wziąłbym z akrapem, on przynajmniej nie drze japy non stop:haha2:
Ale on ma z tylu tylko dwie dziurki :D
madafakinges
09.11.2013, 10:17
http://otomoto.pl/ktm-smc-sm-950-M3850376.html
Panowie czy ja dobrze kombinuje. Czy wkładając zawias i koła od enduraka można sobie samemu wystrugać z takiego supermociaka superenduro? Czy są jakieś większe różnice?
klik:
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=396572
wersja google pl:
http://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&u=http://www.advrider.com/forums/showthread.php%3Ft%3D396572&prev=/search%3Fq%3Dhttp://www.advrider.com/forums/showthread.php%253Ft%253D396572%26biw%3D1440%26bih %3D733
Troszke różnic jest ale jak by wstawic tam dobre zawiasy i koła to napewno dałoby rade tym poszaleś w terenie...
madafakinges
09.11.2013, 10:43
Czyli nie ma wiele; zawas, koła, kolektor, czyli kosmetyka... a co to jest to czarne przed silnikiem w sm? chłodnica?
Ciekawe czy mapowanie jest inne na papierze dane wyglądają tak samo.
http://i935.photobucket.com/albums/ad200/BuckMoto/null_zpsbbbf8bfd.jpg
http://i307.photobucket.com/albums/nn284/mrdirtbikerider/null-101.jpg
http://i935.photobucket.com/albums/ad200/BuckMoto/null_zpsff42edbe.jpg
http://i935.photobucket.com/albums/ad200/BuckMoto/null_zps7bc2f64b.jpg
http://i935.photobucket.com/albums/ad200/BuckMoto/null_zpsf3d16f63.jpg
http://i935.photobucket.com/albums/ad200/BuckMoto/null_zps0a1cccb6.jpg
http://i935.photobucket.com/albums/ad200/BuckMoto/null_zps88aa0499.jpg
Czyli nie ma wiele; zawas, koła, kolektor, czyli kosmetyka... a co to jest to czarne przed silnikiem w sm? chłodnica?
Ciekawe czy mapowanie jest inne na papierze dane wyglądają tak samo.
Czarne przed silnikiem to zbiornik oleju.
madafakinges
09.11.2013, 11:25
Zakładanie kostek na 17calowe ameliniowe felgi to nie jest najlepszy pomysł do mojego stylu jazdy...
ale można:D zreszta super moto tez lata w offie wiec jest to niezła baza do przeróbki...
Czarne przed silnikiem to zbiornik oleju.
dokładnie... jest to notabene taki sam zbiornik jak ma SE
podstawowe różnice SMvSE to awias, koła, hamulce, kolektor, reszta to drobinica.. ale nie wiem jak skrzynia czy nie jest inna..
można łatwo składać jak klocki.. :D
na co komu KTMy.... :D
https://scontent-b-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/1461082_387562901375576_778064444_n.jpg
motormaniak
12.11.2013, 10:11
Wiesz krążyło kiedyś po sieci zdjęcie ruska z koszem z pasażerem w pięknym locie. Wszyscy się zachwycali że da się - przecież "gniotsja nie łamiotsja". Ale mniej osób wiedziało że lot skończył się ciężkim przyziemieniem, zaprzęg rozpadł się a pasażer złamał kręgosłup....
Ktm-y też pękają : http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=722987&page=807
czy to oznacza ze sa zle?
i czy to oznacza ,ze wszystkie ?
http://images.forum-auto.com/mesimages/676992/500x_Caterpillar_Failure.jpg
:D
Thorgal77
12.11.2013, 18:46
Ktm-y też pękają : http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=722987&page=807
taa - jak przywalił to pękł... ja też pękłem trampka...
madafakinges
14.11.2013, 13:37
Potrzebuje serwisówkę do lag od 990 09r ile tam oleum wlać, jakie lustro, oleum 5w?
Potrzebuje serwisówkę do lag od 990 09r ile tam oleum wlać, jakie lustro, oleum 5w?
serwisówkę mam ale tylko do SE
zagadaj z chłopakami na orangepower.pl coś tam napewno mają
olej najlepiej WP. podobno jest masakryczna róznica, olej oczywiście 5w
madafakinges
14.11.2013, 14:03
Znalazłem w temacie szparaga 110-115mm Myślę że po zmianie zawieszenie na wp w afryce, nawet jakbym tam naszczał to i tak różnica będzie 'masakryczna' :)
nie mam pojęcia czy ten film był, fajnie zrobiony :)
yhWR5jjGzfM
był.. :D ale jest super.. :d
http://www.youtube.com/watch?v=Qnrm5hkRejA&feature=player_embedded
Ciekawe
http://www.youtube.com/watch?v=Tm0jK_DqRFE&list=WL58oQQKgKP5Hw_ckwvETkzBN0TLBLwpVJ
banditos
08.12.2013, 23:18
autobus:)
Ha, właśnie miałem to napisać ..... w BMce to nie tylko tył ale i telećostam z przodu by pękło ;)
Ale koła na bank pogięło....
gnie się przód a nie widać ;)
Główka odjechała ze 2-3 stopnie. Afryka by wytrzymała:] Na etz jechaliśmy kiedyś w 7 osób. Zawias pozostawał wciśnięty:]
mishieck
09.12.2013, 22:04
http://allegro.pl/toster-ktm-oryginalny-wypieka-logo-ktm-2013-i3701414845.html
http://img12.allegroimg.pl/photos/oryginal/37/01/41/48/3701414845
:D
nienooo przegiecie
gorsi od harleyowcow :D
Ten toster jest w ofercie od kilku lat ...
toster jest luz luis też ma swój toster z tego co pamiętam ;) a co powiecie na smoczek, gryzaczek i śpioszki z logo ktm ??
Borewicz
10.12.2013, 10:25
Smoczka ma kolega, jak go szuka to pyta się żony, czy nie widziała dbkillera dla małego :)
smoczki swietnie sie sprawdzająâŚ chodzą plotki iż są nasączone etyliną.. :D
http://shop.ktm.com/pl_pl/powerwear/casual.html?limit=all
http://shop.ktm.com/pl_pl/powerwear/accessories.html?limit=all
madafakinges
11.12.2013, 13:20
http://img28.imageshack.us/img28/5114/jg1o.jpg
Jak żegnają się beemiarz z kateemiarzem; NIE PĘKAJ!!
A Afrykaniec na to "mam to w pompie " :)
madafakinges
11.12.2013, 13:51
afra nie klęka pompa nie pęka
zbyszek_africa
11.12.2013, 14:12
Regler na to NIEMOŻLIWE, ooo! brak prądu rzekł trwożliwie....
Jeb.. ogniem trol bagnisty aż kierownikowi jądra zwisły...:D
pozdr.
afra nie klęka pompa nie pęka
Pompa AT nie pada tylko styki po 80tyskm się zużywają a to nie jest awaria.
tak, KTM też z się nie psuja tylko zużywają ;)
Zbyszek, dałeś czadu :)
mishieck
11.12.2013, 21:57
Piękna ta bestia... 990 Baja
http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2012/12/KTM-990-Adventure-Baja.jpg
madafakinges
11.12.2013, 23:00
W końcu kiedyś trzeba będzie go kupić...
jak to dobrze ,ze ja nie ma takich problemow :D
MOTOMYSZA
11.12.2013, 23:33
Tak Kulka, masz inne :)
Pompa AT nie pada tylko styki po 80tyskm się zużywają a to nie jest awaria.
To żadna awaria ,jeśli po przepięciu wężyków jedziemy dalej bez żadnych części zamiennych. Regulator...o tak..to jest awaria... :-)))
Jak padnie regler to gasimy światło i jedziemy dalej... :)
zbyszek_africa
12.12.2013, 08:46
Gdzie to światło gasimy??:) Jak ono samo zgaśnie...
MNie kiedyś wybuchł regler:(
pozdr.
Strzelił ognistego focha jak przyprowadziłeś kata :)
madafakinges
12.12.2013, 09:29
Wynika z tego że afra zawsze pojedzie i ciężko ją zatrzymać... nawet przy użyciu ori hamulców;)
Ale to z góry, pod gore to nie chce nawet przy użyciu ori silnika ;)
A Afrykaniec na to "mam to w pompie " :)
LC8 950 ma identyczną pompę, wiec o niej nie ma co gadać, bo to wina Mitsubishi
:)
LC8 950 ma identyczną pompę, wiec o niej nie ma co gadać, bo to wina Mitsubishi
:)
EEE to jak masz identyczna to w razie czego ja odłączysz i dzida dalej :-))
zbyszek_africa
12.12.2013, 10:44
Bo ktm pojedzie, a afra już nie ( na tej samej pompie):D
pozdr.
W KTM-ach psują się tylko japońskie części. Przypadek?... Nie sądzę.... ;)
Potwierdzam, mi zatkał się wtrysk KEIHIN :)
No bo miniaturyzacja im nie wychodzi..do malutkiego wtrysku muszą być małe rączki...A od Steyera nie podejdzie....W mojej Hondzie wtryski się nie zapychają..hihihi
Problem w tym, że to japońskie rączki ten wtrysk robiły :( - mniej japoni, mniej problemów
zbyszek_africa
12.12.2013, 14:05
Mnie tam żaden wtrysk się nie zapchał, a nawet jak co, to na drugim garnku pojedzie....te jednogarnkowce to jakieś padaki są...albo jakaś krzywka, albo wytrysku ni ma.. panie hihi
Lepi załóż se od Steyera...
Zbychu na jednym to będzie gruźlik.....
Puszek, załóż se pompę od XTZ :)
Po co mi od XTZ jak mam FACETA? A czasem bez pompy sie szlajam
Problem w tym, że to japońskie rączki ten wtrysk robiły :( - mniej japoni, mniej problemów
Tak bo fachmany z KTM nie umieli:haha2:
Myślałem, że wolisz kobiety ;)
Co robisz z pompą jak szlajasz się bez niej?
zbyszek_africa
12.12.2013, 15:30
Tak bo fachmany z KTM nie umieli:haha2:
Ktm zlecił wykonanie japońcom, ale ci specjalnie schrzanili sprawę (dywersanci):D chcąc nie dopuścić do rozwoju tej szlachetnej pomarańczowej marki:rolleyes:
hihihi
madafakinges
12.12.2013, 15:32
Puszek oszczędza pompę i na mniej prestiżowe wyjazdy mu jej szkoda, więc ściąga i zostawia w domu
Bo z pompką każdy gupi potrafi :-))) A że Facet to czasem sie szlajam sam, żeby nie musieć Lepiemu pożyczać jak mu się cos w KTM-ie spinkoli. Nie mam i sprawa prosta..Lepi pcha :D
Ktm zlecił wykonanie japońcom, ale ci specjalnie schrzanili sprawę (dywersanci):D chcąc nie dopuścić do rozwoju tej szlachetnej pomarańczowej marki:rolleyes:
hihihi
Może i tak,ale to nie zmienia faktu.że sami nie potrafili:haha2:
Jaro , pomarańczowi potrafili ...... tylko czy aby napewno wszystko dobrze czy tylko trochę :)
To podobnie jak ci od BMW pomysł mieli tylko wykonanie takie sobie hahaha.
I jeszcze ten powalający z nóg pomruk silnika:haha2:
FRt8QDjQADU
wesołych świąt.. :)
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/1456600_594805640568136_620419643_n.jpg
i jeszcze cos piękniutkiego.. :D
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/1460309_754410851242175_1673385245_n.jpg
fajna jazda 2 wielkich petardâŚ.
BMW nie ma lekko.. jedyne co to na dłygich prostych i tak powyżej 230 km/h może cokolwiek podziałaćâŚ
zobaczcie sami⌠najlepiej tak od 1:30
4XSmGebxiG8
Potwierdzam, mi zatkał się wtrysk KEIHIN
Mi też, tyle, że w Husabergu.
zbyszek_africa
13.12.2013, 09:28
@Jaro cyt:
Może i tak,ale to nie zmienia faktu.że sami nie potrafili:haha2:
Bo nie muszą.
"Zrób to sam" i Adam Słodowy to było dawno temu:)
W gotowym produkcie pod marką Ktm większość gratów nie jest pochodzenia ktm-a ( silnik jest na pewno, ramę może robić podwykonawca) cała reszta to produkty innych firm.
POTRAFIĄ zorganizować pracę od pomysłu do finalnego produktu.
To sie nazywa po nowemu menager panie:)
Dobra ta pierwsza fotka:D Wesołych Świąt!!
ps. Wczoraj mi cytowało, dzisiaj już nie...
Co za czasy.
Może jesteś na cenzurowanym, od jutra dostaniesz tylko białą czcionkę;)
zbyszek_africa
13.12.2013, 09:39
Ja??
ZA CO??:Sarcastic:
Spokojnie, to tylko żarcik :)
Gość na Bmw jedzie na pół gwizdka wystarczy rzucić okiem na obrotomierz.
zbyszek_africa
13.12.2013, 11:34
Tak se spacerowo chłopaki jadą, kręcą filmik..
Na obrotomierzu u bmw to obroty spadają czasem do ok. 2tyś. i na jednym biegu przyśpiesza do czerwonego pola... hehe ale wyścig...
Pewno również nagrali drugi filnik jak to bmw objeżdża kata:) szlif na tarce, urwany cycek, game ower...
pozdr
Tak se spacerowo chłopaki jadą, kręcą filmik..
Na obrotomierzu u bmw to obroty spadają czasem do ok. 2tyś. i na jednym biegu przyśpiesza do czerwonego pola... hehe ale wyścig...
Pewno również nagrali drugi filnik jak to bmw objeżdża kata:) szlif na tarce, urwany cycek, game ower...
pozdr
w tym BMW niema cycków… :D to takie bezcyckowe BMW.. pewnie dlatego KAT daje radę z tym cyckowym by nie miał szans.. ;)
Tu nie ma co porównywać.Bmka jest o klasę wyżej od tego kata.
Nawet typowy superbike RC8 jest parę lat za japonią, duką i bemą.
Mają swoją specjalizację ( enduro-cross) i tego powinni się trzymać.
A jaką specjalizację ma BMW?
madafakinges
13.12.2013, 18:32
W ostatnich latach to się bmw wyspecjalizowało w robieniu motocykli z gówlolitu ale za to z wodotryskiem;)
W ostatnich latach to się bmw wyspecjalizowało w robieniu motocykli z gówlolitu ale za to z wodotryskiem;)
Widze ze znafca beemek sie odezwal, co ciagle te same 2 zdjecia widzi.
Sent from my BB using Tapatalk
A jaką specjalizację ma BMW?
Wiem że łatwo to przeoczyć ale od 90-ciu lat produkują boxery:haha2:
madafakinges
13.12.2013, 20:24
dopra bez spiny przeca to są żarty...
honda_honda
13.12.2013, 20:28
Panowie nie ma się co podniecać. Przecież to są dwa zupełnie inne motocykle i porównywanie ich na torze nie ma większego sensu. To BMW jest stworzone do śmigania po torze a KAT to inna bajka.Zresztą dokładnie widać na obrotomierzu że beemka jedzie na pół gwizdka.
Tu nie ma co porównywać.Bmka jest o klasę wyżej od tego kata.
Nawet typowy superbike RC8 jest parę lat za japonią, duką i bemą.
Mają swoją specjalizację ( enduro-cross) i tego powinni się trzymać.
Ciekawa teoria.. z tym Katem.. co masz na myśli o klasę.wyżej..?
tak konkretniej, silnik, zawieszenie..? koła opony.. co jest o klasę wyżej..?
Panowie nie ma się co podniecać. Przecież to są dwa zupełnie inne motocykle i porównywanie ich na torze nie ma większego sensu. To BMW jest stworzone do śmigania po torze a KAT to inna bajka.Zresztą dokładnie widać na obrotomierzu że beemka jedzie na pół gwizdka.
Ja nie wiem Co wy tam widziecie kolego⌠nie wiem za bardzo jak się.lata po torze⌠ale jak dla mnie koleś dokręca BMW na prostych do maksa.. 230 na budziku, pokaż mi proszę gdzieś jak wygląda pełen gwizdek w wykonaniu 1000rr na Torze.. a co do KATA.. to ja bym jednak optował że właśnie tor to bardzo dobre środowisko dla tego niego. a im bardziej kręty tor tym lepszy⌠i według mnie to właśnie z tego filmu widać
sagattic
14.12.2013, 00:42
ex! - prawda jest taka, że jak wziąć ogarniętego zawodnika to by Ich obydwu na CBR'ce objechał, więc porównywanie 2 motocykli na podstawie tego filmiku to sranie w banie ;)
Prawda jest taka, że jak ktoś (producent) ma się czym pochwalić to się chwali. A jakoś KTM'a ani w Moto GP ani w SBK nie widać... :p
...porównywanie 2 motocykli na podstawie tego filmiku to sranie w banie ;)...
:Thumbs_Up:
ex! - prawda jest taka, że jak wziąć ogarniętego zawodnika to by Ich obydwu na CBR'ce objechał, więc porównywanie 2 motocykli na podstawie tego filmiku to sranie w banie ;)
Prawda jest taka, że jak ktoś (producent) ma się czym pochwalić to się chwali. A jakoś KTM'a ani w Moto GP ani w SBK nie widać... :p
nie zaprzeczam⌠oczywista oczywistość⌠CBR-ki tak samo dają radę albo i lepiej⌠:)
ino nie o to tu chodziło⌠1000PS to kanał motocyklowy, testują wiele maszyn
zrobili sobie takie zestawienie nie bez powodu
BMW 1000RR - 193 KM waga sucha 178 kg
KTM 1290 Super Duke R - 180 KM zaś w opcji doposażonej 194 KM waga sucha 180 kg
filmik nie jest ani promocją marki jednej ani drugiej⌠jest tam jakiś sobie sciganiem mniej lub bardzie⌠według mnie.
zaś panowie którzy dosiedli tych maszyn na pewno nie są amatorami⌠i jadą zdecydowanie szybko⌠jeżeli macie inne zdanie poproszę o przykłady filmów z innych torów.
te które widziałem mają podobne prędkości na przelocie i stąd wnioskuję że gościowie to nie amatorka i popylają żwawo
Przykłady innych filmów chyba nic nie dadzą.
Na tym widać że bardzo często zmienia biegi przy 11rpm!! i kilka razy przymyka przepustnice za Katem ...
EX1-w stwierdzeniu o "klasę niżej"celowo wymieniłeem RC8 bo to jest konkurent dla tej Bmki i niestety w klasie "SUPERBIKE" wypada blado.
no tak⌠tyle żę rc8 to konstrukcja z przed 5 lat.. motocykl o 30 KM słabszy w stosunku do 1000RR
Super Duke 1290, to kolejny etap rozwoju silnika lc8, zapewne kolejny RC8 pokaże się niedługo. Jestem przekonanny że KTM nie odpuści tak łatwo klasy SB. PIszecie iż KaT tylko w enduro dobrze daje⌠ale zobaczcie co się dzieje w klasie moto 3, w tym sezonie KTM zwyciężył 20 razy!! :D i ustanowił rekord zwycienstw! :D
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/578101_10151838267800000_1561894041_n.jpg
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/1185091_10151691754750000_1595355651_n.jpg
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/947283_10151804013070000_1115246696_n.jpg
Klasa MOTO-3 to jednocylindrowe czterosuwy ;)
Jak odniosą sukces w klasie Ssport i SBK to tylko czekać aż się zabiorą za ostatni segment rynku-chopper-cruizer :D
dopra bez spiny przeca to są żarty...
Ciekawe czy jakbym napisal ze twoja afra jest z gownolitu smial bys sie do rozpuku.........
Sent from my BB using Tapatalk
Rzecz w tym, że najprawdopodobniej to te wahacze faktycznie są z gównolitu lub szitowato wykonane lub zaprojektowane. Wahacz w afrze jest niezniszczalny nawet przekraczając normy użytkowania wielokrotnie. Afryka ma swoje złe strony ale 1200 gs jak na nowoczesny motocykl to dziwnie się zachowuje... Widziałeś, Dopra, kiedyś afrykę ze złamanym wahaczem? Po raz kolejny... jak na "nowoczesny, nowy, kosztujący nie wiem chyba z 60 tys zł motocykl to GS1200 to jest kpina". To są moje słowa i będę je bronił ręcyma oraz nogami. ten motor jest wary co najwyżej 30 tys zł lub tyle ile klient ma zamiar za niego dać... jeśli ma zamiar dać 60 kafli to nie motor jest kpina tylko ten klient. sorry za to ale lepiej się tego nie da wyjaśnić. Jest dwóch konkurentów... GS i 990adv, teraz ten następny. nie wiem ile kosztuje KTM ale stosunek cena/jakość lepiej wypada KTM. zeby nie było na nowym KTMie nie jeździłem. Jeździłem na GSie i 950 oraz 990. Dotykałem, macałem, wąchałem. Jeśli ktoś ma zamir wydać 60 kafli to niech se wydaje, ja na afre wydałem 9 i robię 6 razy więcej na niej niż ktoś kto wydał 60k na 1200GSa. Oczywiście posiadacze 1200GSa zaraz się oburzą ile to oni km nimi nie robią i nic się nie psuje i tratattatta. W moich oczach to jest czysty marketing i lemingi za tym marketingiem lecą. KTM też ma niezły marketing ale przynajmniej KTM zakurwia jak diabeł :D
EDIT: poza sprawami finansowo-gównianymi, jest sprawa rzetelności. Jeśli producent wypuszcza model motocykla szumnie nazwanego "Adventure" to to ma być motor który sprawdzi się w warunkach "Adventure" a warunki takie to czasami bywają okrutne a złamany wahacz zdecydowanie sprawa, że motor nie nadaje się do dalszej eksploatacji w duchu "Adwęczer". Chyba, że taki przygodowy-ryzykancki duch wg prodycentów to lezy głównie w granicach "mam ryzyko na wyjeździe, jest adwęczer, jeszcze motor mi jedzie ale im dalej jedzie tym większe prawdopodobieństwo że się zjebie". Nie zaprzeczę, zdarzały się przypadki, że mi afra klękła i był "adwęczer" żeby zrobić coś żeby jechała dalej i w 100% naprawa zajmowała co najwyżej godzinę, bywały przypadki z GSem np kulki że naprawa trwała 2 godziny i siedziało się i myślało co zrobić żeby hamulce zaczęły działać, to był coś w rodzaju adwęczer ale się dało naprawić. Bywało, że musiałem holować Kata 400km bo się spierdolił a wystarczyło odkręcić pokrywę silnika dokręcić jedną śrubę i pojechał by dalej (ale kto bo ty wiedział, wtedy był czasy takie, że "eee to KTM tego nie zrobisz, kurwa jakaś magia tam jest w tym silniku, nie wiem lepiej nie ruszam dopóki nie wybuchł") Kulka jakoś wyjebał nie raz tak, że tylko pył się unosił a wahacz cały. Całe to pisanie dąży do tego, żeby stwierdzić że jednak coś jest grubo nie tak z tymi nowymi GSami. Zresztą nie tylko z GSami, mam szwagra w serwisie MB, jako człowiek "z wewnątrz" mówi, że w życiu nie kupiłby sobie nowego Merca nawet jakby go było stać. Fury kosztują tam o kilkaset tys zł i co chwila przyjeżdżają na lawecie. Często są to po prostu padnięte, zatarte, rozjebane silniki... Co się porobiło?
obrazac moga sie tylko ci ktorych motocykle faktycznie sa z gównolitu :D
madafakinges
14.12.2013, 16:23
Dopra proszę Cię... trza mieć dystans do siebie.
Na co dzień słyszę że jestem pojebany że kupiłem za takie pieniądze starego niejeżdżącego, niehamującego kloca nienadającego się ani na asfalt ani w teren i jakoś nie obrażam się na połowę moich znajomych...
Co nie zmienia faktu że są źli ludzie, złamali dwa wahacze w bmw i wożą po świecie i fotografują je w różnych miejscach...;)
Wczowacie sie jakbyscie mieli kupic ktorys z wymienionych modeli :D
po prostu wkurwia mnie jak ktoś stara się usilnie wciskać ściemę. Nie lubię ściemniania i politycznej poprawności :D
madafakinges
14.12.2013, 16:59
Ale ale czy był ktoś naocznym świadkiem zlamania się bmw?
hehehe...:D.To teraz wypadaloby powiedziec,co lubisz?:D
Bmw gs 1200 to jest kpina ale raxzej z ludzkiej latwowiernosci.
Mysle, ze ten stan pekajacych wachaczy bedzie utrzymywal sie tak dlugo
,jak dlugo ktorys z poszkodowanych przy tym uzytkownikow nie zdecyduje sie pozwac
Bmw.
Jesli wytworzy sie precedens, potem pojdzie latwiej dobrac sie tej branzy do dupy.
Niemcy maja szczescie ze AC w off road nie pokrywa kosztow stad trudno o
o "niewinnosc" kierownika w swietle prawa .
Nota bene reklama notorycznie zacheca do testowania moto w ofie I ten trik stawia wlasciciela w sytuacji bez wyjscia ,w momencie zlamania sie czegokolwiek w tym wynalazku.
Jeszcze o materiale z ktorego odlewa sie wachacz warto byloby podyskutowac, bo na pewno jest to material bardzo kruchy jesli mowa o zadaniu jakie ma spelniac.
Ten element nie powinien byc tak odchudzony.Grubosc scianki profilu powinna wachac sie 5mm a nie 3mm.Tu by mozna dopatrzyc sie zaniedbania konstrukcji i bledow w projekcie.
I zaskarzyc Bmw .
Ze znajomym ostatnio występowaliśmy do Bmw o bezplatna wymiane tylnego amorryzatora.
GS1200adv. Moto po gwarancji,4 letnie,18 tys przebiegu.
Amor wyplaklal sie olejem po zjezdzie z kraweznika 20 cm wysokosci na wjezdzie do posesji.
Czyli on road :).
Lokalny diler odmowil jakiejkolwiek pomocy w usunieciu usterki ZA DARMO.
Jednak Bmw wolalo nie ryzykowac jakiejstam reputacji kosztem 2 tys zl.
Wymiana plus amor ZA DARMO.
Dyskusja oparla sie o prawie szantaz i naglosnienie sprawy .Wtedy ustapili i uznali wade fabryczna amortyzatora.Tak zekiepski ten wynalazek.
Acha, w Afrze wachacz nie zlamie sie nigdy.To jest aluminium ciagniane w profil ,usztywnione .
Moje motki od czasu do czasu to tu to tam rdzewieja ale to tyle.
60 ponad tysiakow za troche rurek i plastku z silnikiem i odlany na odlew wachach...qrwa...never ;)
Misza ma browar kiedys tam
Stary-S3
14.12.2013, 19:44
No dobra. Skoro wszyscy to wiedzą a Afra jest dużo tańsza i "bardziej w off" czemu nadal ludzie kupują GS'a?
Może dla tego, że pan Hąda nie ma nic atrakcyjnego w aktualnej ofercie do "off-turystyki"?
Sam mam Afre i bardzo sobie chwalę ale jakoś specjalnie na niej po terenie nie dziczę bo nie mam aż takich umiejętności aby poradzić sobie z tak ciężkim smokiem a nie mam też od kogo się uczyć. Ale jak widzę te wszystkie dodatki z katalogu Touratecha do serii GS i porównuję to z plastikowymi elementami wszystkich możliwych osłon na produktach pana Hądy to zaczynam rozumieć przeciętnego wyrabiacza Euro. Taki nie chce kupować starego/używanego motocykla (patrz Afra, Trampek 600 i inne z tej epoki) tylko idzie do salonu i bierze to co ma najwięcej blachy w akcesoriach. A jak sami musicie przyznać to "akcesoryjnej metalurgii" do GS nie brakuje. Szpan jest, gwarancja jest a za resztę zapłaci się MasterCard. Z tego co wiem to wielkiego wyboru nie ma w salonach bo jak napisał Misza to albo GS albo KTM - cena z bajerami jak myślę podobna. Znaczy płucko i dwie zdrowe nerki w zastaw.
Ja kupiłem Afre bo była tania, miała potencjał i brak elektroniki poza Tripmasterem. Naprawy tego moto to nawet ja mogę się nauczyć a do tych wszystkich nowości to jakoś nie mam głowy. Poza tym dla mnie to procesor powinien sterować komputer a próbować za mnie myśleć jak mam skręcać. Osobiście nie mam zbyt wielkiego zaufania do technologi co to wie lepiej niż użytkownik bo czuję się wtedy jakby ktoś ze mnie robił matoła.
Ale się rozpisałem...
Misza , milion razy wole z nasza paczka , na naszych papranych od offa sprzetach polatac niz klocic sie kto ma lepszego ;)
twoja afra dojedziesz tam gdzie wiekszosc z tych slicznych sprzetow nawet nnie odwazy sie zapuscic, moja hiena podazam wytrwale za toba , podobnie jak i inni , na dominatorach , deerkach i innych yamahah, coz ze kolo ma kateema supperhiper jak w polowie gorki mowi pass a dziewczyna niklej postury jedzie dalej na poczciwej xt600
co z tego ze leca kateemy , jakos nie pierwsze , bo z przodu demolka popiernicza na dominatorze i ona przeciera im szlak :P co z tego ze ktm advenczer taki dobry jak laduje pod woda w kaluzy ktora chloppaki na dt125 pokonuja nie zauwazajac problemu ;)
co ze tego kto na jakim motocyklu :)
sami w swojej grupie udowodnilismy sobie ze nie motocykl jest wazny , wazny jest temperament , nawet nie doswiadczenie , kierownika ;)
podczas naszych zabaw, jedynie awaria silnika na dojezdzie dominatora iwypadek kolegi na afryce spowodowal ze trza bylo go zwiezc z traktu .
zaqwsze wszelkie usterki dawalo sie naprawic bez problemu wiekszego a czas na usuniecie usterki zalezal li tylko od pomyslowosci naszej,
moj przxypadek z pompa hamulca - dwie godziny zastanawiania sie nad przyczyna awarii
usuniecie w dwie minuty po usunieciu ZBEDNEJ podkladki
do dzis dziala jak nalezy
pamietny szlif po asfalcie... wysmiewany gmol mojej produkci przyjal na siebie caly impet i nawet sladu ani na mnie ani na motocyklu nie bylo pomomo ze lecialem prawie paczke i szlifowalem asfalt z dobre kilkadziesiat metro zanim moto nie fiklo koziolka ;) oby tak sie wszytkim konczyly takie przygody
nie wazne na czym jezdzimy
cieszmy sie z tego
No yoł, podejrzewam, żę ten szlif to byłby pierwszy na forum zarejestrowany i naocznie zaobserwowany przypadek pęknięcia wahacza... gdybyś miał motór na bazie 1200 a nie 1150, bo pierdolnięcie w rów było kosmiczne :) pozdro... to koniec tematu bmw w wątku o KTM, co? :D
No właśnie, to teraz coś o latających pomarańczach :)
s98H3cn0MMk
VrzW0IZ8L_8
...
Ten element nie powinien byc tak odchudzony.Grubosc scianki profilu powinna wachac sie 5mm a nie 3mm.Tu by mozna dopatrzyc sie zaniedbania konstrukcji i bledow w projekcie.
I zaskarzyc Bmw .
...
GS1200adv. Moto po gwarancji,4 letnie,18 tys przebiegu.
Amor wyplaklal sie olejem po zjezdzie z kraweznika 20 cm wysokosci na wjezdzie do posesji.
Czyli on road :).
...
Piszesz, jakbyś zajmował się odlewami ciśnieniowymi... hmm.
W kacie, przy tym przebiegu trzeba mieć przynajmniej dwa serwisy amora za sobą. A jak to jest w BMW?
Miedziany
14.12.2013, 21:28
No właśnie, to teraz coś o latających pomarańczach :)
łał, gdyby autor nie opisał w komentarzach, to nie uwierzyłbym że akcja z 2 filmiku skończyła się tylko na złamaniu 2 nadgarstków
W kacie, przy tym przebiegu trzeba mieć przynajmniej dwa serwisy amora za sobą. A jak to jest w BMW?
Lepi w Lc8 nie doczytałem się.nigdzie aby fabryka zalecała serwis amora przy przebiegu 9 tys? chyba że piszesz o exc?
Może z dwoma przesadziłem, ale robi się go dość często. Wiesz jak to KTM podaje: co xxx kilometrów lub raz w roku lub po każdym rajdzie :)
Ja robiłem tylko przód, tył mi się wysikał po jakichś 40 ty czyli dwa razy lepiej od BMW ;)
W 690 tez mam już serwis przodu za sobą (18 kkm) i czuć różnicę. Tył może dam w tym sezonie do robienia.
Może z dwoma przesadziłem, ale robi się go dość często. Wiesz jak to KTM podaje: co xxx kilometrów lub raz w roku lub po każdym rajdzie :)
Ja robiłem tylko przód, tył mi się wysikał po jakichś 40 ty czyli dwa razy lepiej od BMW ;)
W 690 tez mam już serwis przodu za sobą (18 kkm) i czuć różnicę. Tył może dam w tym sezonie do robienia.
tył Ci się.wysikał po 40 tys… ostrego dzidowania…:D anie pyrkania po szuterkach
ja mam 25 tys i tył mi się trzyma dzielnie.. przód raz robiłem
kt sm z 2008 ostatni gaznik 50tys. i nigdy nie robilem z amorami.Nabylem z 30 tys przebiegu.
Pompa,synchro,zawory i klocki.No fakt tylko asfalt.
A...sory..malowalem sprezyne w amorku bo farba zlazla.Ale jest od nowosci i
I jak czytam ze to tamto musi byc rovione...no to sie ziwie.
Zdanie o owczesnym bmw podtrzymuje-nowy rupiec :)
Thorgal77
15.12.2013, 23:43
Czy to taki wielki problem wymienić olej w przednim zawieszeniu?
Rozumie że teraz najlepszy jest ten kto później wymieni olej ( zrobi serwis) ?
w trampku ludzie wymieniają oleum co sezon lub 2.
Wymienić olej to żaden problem ale wymienić uszczelniacze to już jest problem , dodam jeszcze że nie jest to takie proste jak w Africe;)
Panowie rozpisujecie się w innych tematach na temat precyzji zawieszenia a tu piszecie takie bzdury , serwis zawiasu co dwa lata albo w ogóle i chcecie jeszcze żeby to robiło ? W sprzęcie którym tyracie po krzaczorach czasami się dziwie skąd takie posrane pomysły Wam do głowy przychodzą .
motormaniak
16.12.2013, 09:03
przedni zawias to prosta sprawa, czasem trzeba częściej niż raz w roku. Ale co z tyłem? Manual nie określa jak często dokonywać regenerację. Brać się za to - szczególnie że działa wydawało by się że prawidłowo?
Odniosłem się jedynie do faktu iż w serwisówce nie ma nic na temat obowiązku serwisowego zawieszenia tak jak ma to miejsce w lekkich sprzętach.
Adam - masz rację aby zawieszenie działało precyzyjnie, olej trzeba wymieniaćâŚ. no ale
czy aby na pewno jest to aż takie ważne w przypadku motocykla turystycznego.. :)
przecież my się nie ścigamy z nikim, nie bierzemy udziału w żadnych zawodach, nie latamy na kole po hopkachâŚ. dlatego jest tutaj luzik
przejdźmy do tematu.. :D
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/1471925_729191880425165_1210446347_n.jpg
Tak to ja afrą potrafię ;)
Tak to ja afrą potrafię ;)
a tak też dasz radę ;)
http://jean-luc.smugmug.com/photos/3181872-L-1.jpg
madafakinges
16.12.2013, 16:30
Tak dam radę, ale gorzej będzie sekundę później....
Tak dam radę, ale gorzej będzie sekundę później....
no to jeżeli potrafisz takim klocem wskoczyć na taką kłodę to i tak wielki szacun.. :)
madafakinges
16.12.2013, 16:37
Na kłode nie ale kiedyś jak lecieliśmy czerwonym szlakiem to mi wyrósł głaz nie zdążylbym wyhamować, więc ogień na niego, nie wiem jak to się stało ale przejechałem... myślę że jeżeli mialbym wybór to jednak drugi raz bym tego nie zrobił;)
No na podjeździe jest łatwiej wjechać niż z płaskiego :), łatwiej jest też fiknąć na plecy :D Jest taki fajny czerwony szlak w g.Sowich... uuuuu miazgator ale radoche daje. Jedzie się szczytami, czyli podjazd-zjazd-podjaz-zjazd. Dawniej bywało trochę ślisko, teraz już sporo korzeni i kamerdulców czyli jest się czego chwytać. taki niezbyt szeroki czasami przechodzi w single track, zazwyczaj robimy go na rozgrzewke jadąc w kotlinę :) Raz tam miałem taką sytuację, że odchyliłem się w tył przed niewielkim kamieniem i trochę za dużo gazu, guma kilkanaście metrów na podjeździe balansując na krawędzi wykopyrtnięcia się do tyłu. Jedno z najzajebistszych przeżyć na moto... lekkim endurakiem pewnie norma ale afryką to już było co przezywać :)
madafakinges
16.12.2013, 17:46
muszę Się kiedyś do was zwalić tylko odległości panie:(
a tak też dasz radę ;)
http://jean-luc.smugmug.com/photos/3181872-L-1.jpg
Eee no się oderwał ale czy poprawnie wyląduje to już nie wiemy :)
RAVkopytko
16.12.2013, 20:15
Misza oszukuje :D ;)
ja lubię swojego .. bo taki jakiś on nie okrzesany
https://lh5.googleusercontent.com/7fKi97yPW_tFaQe5jNWre9VnBww2IufqcceCe-1OBN8=w436-h161-p-no
madafakinges
18.12.2013, 13:00
http://crossedpurpose.lincolnblack.com/wp-content/uploads/2013/01/KTM-640-Steampunk-2.jpg
madafakinges
24.12.2013, 10:19
http://25.media.tumblr.com/a23e2f3c274a7040c427ae60397cf1b2/tumblr_mvaj3iSFyD1qe7btto5_1280.jpg
...dla EXa i jego Bandy ;)
https://scontent-b-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/530247_359206630847745_620765683_n.jpg
Pozdro Orzep
be brązowe bobki to z bmki? :D
Scorpi, to stare-czerstwe pierniki...coś jak AT;)
Pozdro Orzep
Orzepie , znowu ognisko benzyną gasisz ;)
Sylwek bbi
05.01.2014, 14:56
Hm,czerstwe? Czyli trza dłużej pomemłać i wtedy uwolniony cudny smak da mnóstwo radochi:D
Sylwek, chciałem napisać o czerstwym i połamaniu zębów...
Jednak tym łamaniem, mógłbym sobie strzelić w kolano! :D
Pozdro Orzep
p.s. Dzieju, wiesz jak jest... ;)
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/1526241_10202057252607443_1367045630_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1497508_623271134399331_965535586_n.jpg
Tak tak.... a tu z innej strony ten sam problem....
A ja lubię :)
https://scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1504108_647390541983723_171529980_n.jpg
Tak tak.... a tu z innej strony ten sam problem....
jak kawasaki jest drógie to musi tu być pomylona kolejnosc. powinno być odwrotnie albo kawasaki na końcu :D
ta a suzuki same stuki :D
heheh... to chyba ktoś.kolejność odwrócił... :D
Szparag! coraz bardziej podoba mnie się kolekcja w Twojej stajni :D
Ależ im się mordy śmieją:D
Co do ewolucji, biorąc statystyki z tego forum, to kolejność jest mocno nie odpowiednia :).
Ex, nawiązując do twojego podpisu, LC4, rogal i można zapier...
madafakinges
09.01.2014, 16:36
szparag się cieszy bo będzie miał co naprawiać :)
Lc4, to za duża telepawa jednak.. a po za tym nie idzie tak ładnie po szosie jak mój...
A ja lubię :)
https://scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1504108_647390541983723_171529980_n.jpg
Tak z ciekawości - czy Dr. Szparag już wystawił diagnozę, co im dolega?
Tak z ciekawości - czy Dr. Szparag już wystawił diagnozę, co im dolega?
cierpią na zajebistość. :D
na błyskowatość pucującą choruja i chroniczny wstręt do krzaczorów
No cóż Niemcy płakali jak sprzedawali, nic im nie dolega, no chyba, że regulacja zaworów i wymiana oleju to awaria :).
Pozdrawiam
PS: Bez względu na to czy ktoś lubi czy nie. musicie przyznać wyglądają razem zajebiście.
Puszek, trzymaj mocniej kciuki za czerwone...
nooo czerwone wymieszało się z żółtym piachem pustyni i wypłynęło pomarańczowe...
no i znów wracamy do tradycji... :D
nei zapominajcie że zwycięstwo KTM- to już.klasyka. :D tego rajdu :)
Dla mnie ważniejsze ile katów jest w pierwszej dziesiątce. Oczywiście rozwój sytuacji jest mi miły.
No cóż Niemcy płakali jak sprzedawali, nic im nie dolega, no chyba, że regulacja zaworów i wymiana oleju to awaria :).
Pozdrawiam
PS: Bez względu na to czy ktoś lubi czy nie. musicie przyznać wyglądają razem zajebiście.
no to już jest... ;)
Te owiewki w tych sprzetach po bokach w g ygladaja jak... no kojaza mi sie :-)
Tak tak.... a tu z innej strony ten sam problem....
Łatwo teraz zrozumieć, dlaczego KTM tak dobrze sobie w terenie radzi :D
Lepiej to wygląda niż komputerowa wizualizacja BMW ;)
Zwykli ludzie tam robio i młotek nawet majo ;)
Lepi, w beemwe w berlinie jest podobnie, no moze nie slychac w tle niemieckich szlagierow ;)
i wąsy na przedzie i z długo z tyłu też mają niektórzy!
Pewnie jest ale film zrobili na kompie ;)
na porodowce beemek w berlinie juz bylem i czytam ze porodowke kateema tez mozna zwiedzic. Sa chetni? Czytam i czytam i mozna w piatki tylko od 8 do 11. Sa chetni? to wystosuje zapytanie...
i najepke w sobote i wniedziele
hanibal1970
24.01.2014, 15:53
Ja jestem chętny.
We fabryce pewnie :).
Jak coś to też .
porodowka jest w mattighofen, wstep za darmo. moge wystosowac jaki termin i zapytac....
podróżowanie na motocyklu w stylu jakim lubię :)
84880321
ex1....co tu dodać, gdyby nie KTM to byłaby AT ... Koleś ''pojechany'' z całą swoją ekipa ''debili'' i myślą że ICH wyprawy w lutym 02 to coś wyjątkowego...BZDURA! każdy może nad MOŻE...:)
ex1....co tu dodać, gdyby nie KTM to byłaby AT ... Koleś ''pojechany'' z całą swoją ekipa ''debili'' i myślą że ICH wyprawy w lutym 02 to coś wyjątkowego...BZDURA! każdy może nad MOŻE...:)
kurde dla mnie za trudne... nie złapałem...
Byłem rok temu w Waszym obozowisku.. coś piknego aż przykro było mi z moim towarzystwem zaklucać klimat.....
Byłem rok temu w Waszym obozowisku.. coś piknego aż przykro było mi z moim towarzystwem zaklucać klimat.....
wpadaj i w tym roku...
ex wiadomo cos kiedy to zimowe enduzenie?
Scorpi, już wyjechali... ;)
https://scontent-a-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-frc1/s720x720/578196_353229314778810_1505754341_n.jpg
ex wiadomo cos kiedy to zimowe enduzenie?
wiadomo wiadomo... w ten weekend a dokładniej z soboty na niedzielę :)
grunt to użytkować motocykl zgodnie z przeznaczeniem :)
http://www.pinkbike.com/video/349095/
podobnie bylo w gorcach w tamtym roku :)
wspaniala jazda , w niektorych miejscach myslalem ze cycki pourywam
Orzep teraz pokaż gsa jak pokonuje tą trase.... Przecierz na koncu by sie z tymi cyckami w rozmiarze E nie zmieścił nawet... a wachacz to by pękł na pierwszym kamulcu...
scorpi , w 1150 nie pekaja , caly sezon tluklem sie po roznych wyebach i jakos nic sie nie stalo :)
madafakinges
04.02.2014, 22:55
Może kolo używa moto zgodnie z przeznaczeniem ale jeszcze ze 100m i spaliłby sprzęgło...
Kilka to wiem. Niech to samo napisze właściciel 1200 :-)
grunt to użytkować motocykl zgodnie z przeznaczeniem :)
http://www.pinkbike.com/video/349095/
Jeszcze bardziej "zgodnieZprzeznaczeniem", by było - proponuję koło przednie "tuningowe"! ;)
http://infobus.pl/files2/47494/1.jpg
Pozdro Orzep
Na podstawie filmu potrafię tylko stwierdzić, że kierownik ma długie nogi.
za slodko tu ostatnio....
glowki byly, felgi byly a kierownice byly???
http://i55.tinypic.com/25qaqma.jpg
http://i53.tinypic.com/kbvf6h.jpg
http://i53.tinypic.com/2uy0epw.jpg
http://i55.tinypic.com/egy8tz.jpg
i sie tylko przewrocil...
madafakinges
06.02.2014, 21:55
Fajny patent z przesunięciem kierownicu do przodu.
a tu paskudni i zazdrosni afrykanerzy wykrecili korek spustowy oleju, ale i tak dal jeszcze 10 km rady ich wyprzedzajac
http://applejam.smugmug.com/Motorcycles/Safari-Tanks/i-TkCjNDJ/0/L/2011-08-05-184442-L.jpg
dziwny ten korek, jakis jednorazowy
http://i910.photobucket.com/albums/ac302/applejaminc/990%20Adventure/IMG_20120304_073144.jpg
eee , bo to fsystko tjuningowe : lagi opuszczone , kiera do przodu i z rurki od BMX'a zapożyczone ... i kraksa gotowa ... łoryginały tak nie majom :D
Pierwszy się nie liczy. Winny był zbyt mocno skręcony amortyzator skrętu.:D
Drugi przypadek pokazuje konsekwencje jazdy z otwartą kosą.:D
silniczek ani kiera sama nie pęka... :)
a ja na to hopsa... ładnie leci.. ;)
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t1/1378552_729691113714149_848736011_n.jpg
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.