| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 3,271
				 
Motocykl: ATAS 2024 
Przebieg: 8000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			DCT przy niezmienionym zawieszeniu, ma mniejszą ładowność 
		
		
		
		
		
		
		
	W korku i paradach motocyklowych, DCT może mieć przewagę. DCT może mieć przewagę w konkursach polegających na przeniesieniu deski z jednego miejsca na drugie , chociaż nie wiem ,czy jak zamknie sie manetę, to czy motor nie stanie szybciej, niżby w manualu, kiedy go trzymamy na półsprzęgle i jedziemy dalej. W gymkhanie tez może okazać się przewaga wersji manualnej. Poza tym w DCT nie zmierzymy mocy na hamowni, bo przednie koło się nie kręci, w związku z tym przy zapchaniu czujniuka ABS błotem możemy mieć problem z wrzuceniem biegu w DCT. Gdy nam DCT zgaśnie na stromym zjeździe, zafundujemy sobie dużo adrenaliny, nie kontrolując zjazdu w dół. Poza tym, jak jakiś fan motoryzacji zrobi nam dla hecy przegazówkę, wyrwiemy jak ogar w drzewo  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |