|
|
|
|
#1 |
![]() |
Co z tego, że łopatką? Gdyby działało to tak jak kłikszifter czyli odcinka i w tym samym momencie zapięcie wyższego biegu i ogien tak jak to jest np. w dsg VW czy audi. DTC nie przerzuca szybciej biegu niż zrobie to manualnie tym bardziej jeśli będę robił to bez sprzęgła...
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,384
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s
|
Z tego, co mi wiadomo to jadąc np. na trzecim biegu to 'zapięty' jest drugi i czwarty bieg. Wszystko po to, aby nie było szarpnięć podczas zmiany biegu np. w zakręcie.
Na bank tak było/jest w NC750X z DCT, więc i podejrzewam, że w Afrze też tak jest. Tym samym przerzucać będzie biegi szybciej niż kierownik.
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła
Ostatnio edytowane przez Novy : 30.06.2017 o 23:42 Powód: Literówka |
|
|
|