|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Wlkp
Posty: 448
Motocykl: CRF 1000D Transalp-XL650V CB750 BMW-R850R
Przebieg: 400
![]() Online: 6 dni 53 min 12 s
|
![]()
Co rozumiesz przez pojęcie "na luźnym "
N-ki nie wrzucisz w czasie jazdy, możesz tylko odpuścić całkowicie gaz do zera, wówczas powstaje luźne koło. ale nie jest to bieg jałowy- tylko rozpięte koło od skrzyni. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2017
Miasto: Jaworzno
Posty: 325
Motocykl: CRF1000l
![]() Online: 2 tygodni 3 dni 17 godz 38 min 0
|
![]()
Myślę że chodziło o luźne podłoże. Ja ostatnio jechałem z trzema kuframi plus pasażer . Dość duży kąt nachylenia na szutrze z kamieniami . Jedynka plus tylny hamulec . Bez uslizgu tylnego koła i minimalnego zdławienia silnika. Dla mnie pełen komfort
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,382
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
![]() Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 33 s
|
![]() Cytat:
Muszę znaleźć ten artykuł, który czytałem na temat zachowania się DCT i blokowania koła.
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Wlkp
Posty: 448
Motocykl: CRF 1000D Transalp-XL650V CB750 BMW-R850R
Przebieg: 400
![]() Online: 6 dni 53 min 12 s
|
![]()
Coś mi tu nie pasuje. Jak stoisz na biegu i nie dodajesz gazu , to możesz moto przepychać przód i tył, więc nie wiem jak to niby nie jest rozpięte ? Gdyby tak było, to chyba motek stałby jak wryty , prawda ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,382
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
![]() Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 33 s
|
![]()
Podczas jazdy - to miałem na myśli.
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła ![]() |
![]() |
![]() |