|
|
#31 |
|
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
Radio jak to ci zgaśnie? Jeżdżę automatami od lat i jeszcze nie zdarzyło się aby zgasł. To chyba niemożliwe.
|
|
|
|
|
|
#32 | |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,271
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 8000
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s
|
Cytat:
, no bo kierownik się przestraszy stromizny np, albo jakaś przeszkoda wymaga stopu, w manualu to podstawowy sposób zatrzymania , a tu tyłem z górki na pazurki .
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Cytat:
Jeszcze raz powtarzam: nie da się zgasic/zdławic przypadkowo silnika niezależnie czy z górki, czy pod górkę, czy na prostej. To właśnie jedna z wielu zalet tej skrzyni |
|
|
|
|
#34 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Wlkp
Posty: 448
Motocykl: CRF 1000D Transalp-XL650V CB750 BMW-R850R
Przebieg: 400
Online: 6 dni 53 min 12 s
|
Może radiologowi chodziło o odpuszczenie manetki gazu na zero. Myslę,że to może mieć miejsce.Tyle tylko ,że to łączy się zazwyczaj z hamowaniem,które może zapobiec spadaniu.
Przy manualnej skrzyni , jedną z technik zatrzymania się jest wygaszenie silnika na podjeździe. Tego nie da się zrobić z DCT, a jeśli ktoś wyłączy ze switcha, to rzeczywiście ma problem z lotem w tył, o ile nie powstrzymają tego hamulce. To jest jedna z tych bolączek , jak na razie której nie sprawdziłem , ale się obawiam. |
|
|
|
|
|
#35 |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,271
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 8000
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s
|
Dokładnie o to HarryLey4x4
|
|
|
|
|
|
#36 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2016
Miasto: Rudnica
Posty: 179
Motocykl: SD04
Przebieg: 30k 25k
Online: 1 tydzień 3 dni 9 godz 28 min 19 s
|
To też dali hamulec ręczny, tam gdzie manuale mają sprzęgło.
|
|
|
|
|
|
#37 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Wlkp
Posty: 448
Motocykl: CRF 1000D Transalp-XL650V CB750 BMW-R850R
Przebieg: 400
Online: 6 dni 53 min 12 s
|
spróbuj na podjeździe stromym, zatrzymać motocykl w miejscu zapinając ten ręczny hamulec ...
|
|
|
|
|
|
#38 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2010
Miasto: Nowy Targ
Posty: 2,333
Motocykl: Ready to Race & AT
Online: 2 miesiące 2 dni 22 godz 31 min 31 s
|
Automaty miałem w autach i skuterech ale normalnym moto..nie wiem..gdzie zabawa biegam, sprzeglem, obrotami..
? Jako osoba bez doświadczenia powiem ze nie wyobrażam sobie automata w normalnym moto, w terenie etc. Chyba zapisze się na jazdę próbna NAT..Emek, masz automata w swojej NAT ?
__________________
Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką..
|
|
|
|
|
|
#39 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Wlkp
Posty: 448
Motocykl: CRF 1000D Transalp-XL650V CB750 BMW-R850R
Przebieg: 400
Online: 6 dni 53 min 12 s
|
W skuterze zapewne miales wariator a nie automat, a w samochodach skrzynie też są różne. W terenie potrafią akurat bardzo ułatwić jazdę, ale nie zawsze są lubiane ze względu na powiększanie kłopotu w przypadku ich awarii.
|
|
|
|
|
|
#40 |
![]() |
No dobra chce zablokować tylne koło hamulcem na lużnym i co na to dtc?
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
|
|