![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: EL
Posty: 106
Motocykl: RD04
Przebieg: 4równik
![]() Online: 1 tydzień 9 godz 54 min 28 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
księgowy...
![]() |
![]()
Yakuzsa ten dżwięk to od alternatora (prądnicy) pracuje w oleju (jest pod lewym deklem), w Afryce to szczególnie słychać na wolnych obrotach. Nie przejmuj się tym wcale, ona tak ma
![]() Cała reszta to prześmiewcy ![]() ![]() pozdr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2009
Miasto: Siedlce okolice
Posty: 83
Motocykl: Iz49, K750,XT350,MZ,SHL,WSK
![]() Online: 6 dni 31 min 49 s
|
![]()
http://mp3upload.ca/download/22043/voice1203_000.mp3
zbyszek, odrazu ten dzien mi sie nagle wydal piękniejszy ![]() ![]() Ostatnio edytowane przez yakuzsa : 03.12.2009 o 15:27 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
A kierownice to ty prostą masz..?
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s
|
![]() Cytat:
Edit: Z tego co podałeś to można co najwyżej wywnioskować że RD03 dostaje zadyszki powyżej 3000 rpm
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." Ostatnio edytowane przez Lepi : 03.12.2009 o 17:43 Powód: Edit |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: EL
Posty: 106
Motocykl: RD04
Przebieg: 4równik
![]() Online: 1 tydzień 9 godz 54 min 28 s
|
![]() Cytat:
Zastanowiło mnie natomiast, dlaczego należy utrzymywać obroty w granicach 4-4,5rpm? Ja przyspieszam w przedziale 3-3,5tys., więc zmieniam bieg na wyższy gdzieś przy 3,5tys. i uważam że wystarczy. Nie mam oporów przed wbiciem piątki przy 65km/h. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
księgowy...
![]() |
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Administrator
![]() |
![]() Cytat:
Z wykresu będzie wynikać co może dany silnik, sam szczyt momentu czy mocy jest tylko techniczną informacją do porównań silników. Prosty przykład: max moment w mojej Vectrze przypada na 4600obr, wydawało by sie że silnik musi byc kręcony bo ma go wysoko. Ale 80% momentu jest już dostepne w zakresie 2000-5000 co przekłada się na dobry ciąg od 1200 do 6000obr( max silnika to 6800) co daje przyśpieszanie na V biegu od 50km/h do 230km/h. Także same cyferki w danych techn. nie mówia wszystkiego o charakterze i możliwościach silnika, dopiero wykres to określa.
__________________
AT03 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Przepraszam, ale moja RD07 ma 62,5 Nm
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dziwny odglos przy hamowaniu silnikiem! | Tolecki | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 12 | 07.11.2011 23:13 |