Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 18.06.2023, 01:43   #1
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,614
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 5 godz 8 min 4 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał sla7 Zobacz post
Nie siedzę w temacie, dlaczego oryginały tak szybko padną?

Chciałem luzy zaworowe skontrolować, poprzednim razem poszło gładko ale tym razem środkowych fajek nie mogę ruszyć.

Dziękuję Ci
dobre pytanie.... nie mam pojęcia konstrukcja stara a lipa nowa. Miałem ich kilka nawet po przebiegach < 10.000km i były padnięte (przepalone rezystory) nie przecinałem ich.... może kiedyś spróbuję tam zajrzeć.

Miałem kupione też 2 nowe i jedna mi padła dlatego poszły teraz CR3 zobaczymy za xyz kilometrów czy będzie to samo czy jednak przetrwają.

Odnośnie wyjmowania starych to przy montażu trzeba dać na nie odrobinę smaru guma/metal i problemów nie będzie z wyjęciem, druga zasada to nie ciągnąć za przewód ani też górną część kapturka a pod tym kapturkiem co jest łatwiejsze z boku więc chłodnie trzeba zdemontować. Przed wyciąganiem warto także wpuścić pod kapturek odrobinę np. WD40. poruszać trochę i wyjdą gładko.

Generalnie nawet jak je wyciągniesz bez uszczerbku to i tak często są przepalone. Powinny mieć rezystancję 5k
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Urwana Sprężyna podstawki centralnej ??? BIAŁY Wszystko dla Afryki 18 26.03.2013 23:50


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:27.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.