|
|
|
|
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Oct 2019
Posty: 45
Motocykl: sd06
Online: 2 dni 5 godz 53 min 31 s
|
Cytat:
Chciałem luzy zaworowe skontrolować, poprzednim razem poszło gładko ale tym razem środkowych fajek nie mogę ruszyć. Dziękuję Ci |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,614
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 55 min 51 s
|
Cytat:
Miałem kupione też 2 nowe i jedna mi padła dlatego poszły teraz CR3 zobaczymy za xyz kilometrów czy będzie to samo czy jednak przetrwają. Odnośnie wyjmowania starych to przy montażu trzeba dać na nie odrobinę smaru guma/metal i problemów nie będzie z wyjęciem, druga zasada to nie ciągnąć za przewód ani też górną część kapturka a pod tym kapturkiem co jest łatwiejsze z boku więc chłodnie trzeba zdemontować. Przed wyciąganiem warto także wpuścić pod kapturek odrobinę np. WD40. poruszać trochę i wyjdą gładko. Generalnie nawet jak je wyciągniesz bez uszczerbku to i tak często są przepalone. Powinny mieć rezystancję 5k |
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Urwana Sprężyna podstawki centralnej ??? | BIAŁY | Wszystko dla Afryki | 18 | 26.03.2013 23:50 |