|  16.04.2022, 21:11 | #41 | 
|  |   
			
			Niestety nie jestem w stanie Ci podpowiedzieć.
		 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  19.04.2022, 10:11 | #42 | 
|  Zarejestrowany: May 2009 Miasto: Lubliniec 
					Posty: 2,470
				 Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE   Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 23 godz 57 min 53 s |   
			
			Jak TDM to tylko 900. Dużo lepiej dopracowana niż 850. Co do ST750 to miałem 6 miesięcy bo tak mi nie podeszła... | 
|   |   | 
|  20.04.2022, 13:27 | #43 | 
|  |   
			
			TDM 900 obowiazkowo sie trzeba przejechac. Ja kupilem po krotkiej przejazdzce i to byl blad. Silnik i heble petarda, ale pozycja za kierownica i skladanie w zakretach, to byla totalnie nie moja bajka. Po niej byl Tiger 955i i to samo w zakrety wchodzilo. TDM sprzedalem szwagrowi i jemu podpasowala.
		 
				__________________ XRV750 RD07 / BMW R1200RT | 
|   |   | 
|  20.04.2022, 18:24 | #44 | 
|  Zarejestrowany: May 2010 Miasto: P-ń 
					Posty: 583
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 2 tygodni 4 dni 22 godz 23 min 41 s |   
			
			A widzisz, tigera też oglądałem w internetach ale na strasznego kloca wygląda.
		 | 
|   |   | 
|  20.04.2022, 22:10 | #45 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			Tiger brzydki jak noc ale niezwykle dopracowany motocykl. Cena oddaje urodę   śmieszna do tego, co ten motocykl oferuje. | 
|   | 
|  21.04.2022, 00:03 | #46 | 
|  |   
			
			
Zgadza się, ale ciekawostka - jeździłem trochę 900 i 850 ostatnią wersją. 850 jest dla mnie dużo przyjemniejszy do turystycznych zastosowań - silnik pracuje bardziej miękko, płynniej przechodzi z hamowania silnikiem do przyspieszania, pięć biegów nie zmusza do wachlowania - wsadzało się 5 przy 50-60 km/h i zapominało o skrzyni.
		 
				__________________ All you need is love. And motorcycles. | 
|   |   | 
|  21.04.2022, 08:41 | #47 | |
|  Zarejestrowany: Feb 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 637
				 Motocykl: CRF1000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 6 dni 20 godz 9 min 10 s |   Cytat: 
 taki styl jazdy w TDM powoduje, że prędzej czy później zapukają główki korbowodów. Widziałem taki silnik na stole... Dla zdrowia silnika lepiej jednak zredukować i wejść na obroty, zamiast nadużywać elastyczności. | |
|   |   | 
|  21.04.2022, 10:17 | #48 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2017 
					Posty: 848
				 Motocykl: Jeżeli będę miał AT, to RD04   Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 17 godz 52 min 52 s |   
			
			Myślę, że bardziej chodziło o różnicę gaźnika (850) vs. wtrysku (900), a nie "nieumiejętną" sztukę jazdy na piątym biegu...    
				__________________ Z pozytywnym nastawieniem można góry /albo Teresę przez góry/ przenosić! | 
|   |   | 
|  21.04.2022, 15:05 | #49 | 
|  |   
			
			Lis trafił w sedno.
		 
				__________________ All you need is love. And motorcycles. | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Yamaha XTZ Super Tenere vs Honda Africa Twin | spider2you | Inne - dyskusja ogólna | 59 | 19.10.2014 02:07 |