|  | 
|  21.04.2022, 00:03 | #1 | 
|  |   
			
			
Zgadza się, ale ciekawostka - jeździłem trochę 900 i 850 ostatnią wersją. 850 jest dla mnie dużo przyjemniejszy do turystycznych zastosowań - silnik pracuje bardziej miękko, płynniej przechodzi z hamowania silnikiem do przyspieszania, pięć biegów nie zmusza do wachlowania - wsadzało się 5 przy 50-60 km/h i zapominało o skrzyni.
		 
				__________________ All you need is love. And motorcycles. | 
|   |   | 
|  21.04.2022, 08:41 | #2 | |
|  Zarejestrowany: Feb 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 637
				 Motocykl: CRF1000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 6 dni 20 godz 9 min 10 s |   Cytat: 
 taki styl jazdy w TDM powoduje, że prędzej czy później zapukają główki korbowodów. Widziałem taki silnik na stole... Dla zdrowia silnika lepiej jednak zredukować i wejść na obroty, zamiast nadużywać elastyczności. | |
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Yamaha XTZ Super Tenere vs Honda Africa Twin | spider2you | Inne - dyskusja ogólna | 59 | 19.10.2014 02:07 |