Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Yamaha

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 23.08.2021, 15:11   #1
lukasz_vip
 
lukasz_vip's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Lubliniec
Posty: 2,442
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE
lukasz_vip jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 1 tydzień 3 dni 14 godz 56 min 52 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał kurol Zobacz post
W T7 regulacja jest odwrotnie niz w innych tego typu zawieszeniach ?
Bylem do tej pory przekonany ze w upside down regulacja kompresji jest u gory a odbicia u dolu.
W LC8 USD regulacja rebound (odbicie) jest u góry a na dole compresion (dobicie).
lukasz_vip jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Olej w wentylkach przedniego zawieszenia materna Rama, zawieszenia, napęd 2 04.07.2015 13:14
Stabilizator przedniego zawieszenia konieczny? borut Rama, zawieszenia, napęd 4 28.06.2011 17:42
Zasada działania Gaznika typu CV (tłumaczenie) Diobeu Uklad paliwowy i wydechowy 0 02.04.2009 07:47


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:18.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.