![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#15 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
|
![]() Cytat:
Wiem tylko że: a/ masa na radiatorze to podstawa zasad podłączania czegokolwiek do radiatora - metal wystający na zewnątrz b/ wszystko co ma być chłodzone (przypięte do radiatora) ma na obudowie masę (90%) lub Vcc (pozostałe 10% - raczej sie tego nie uzywa) - czyli plus zasilania. c/ wiem także że kable za regulatorem się nie grzeją wiec przez nie nie ma podłączenia do masy w celu "spuszczenia" prądu z prądnicy (te małe trójkąciki w bloku regulatora na schemacie służą właśnie do tego) Zresztą temat regulatora już obgadany zapraszam do odwiedzenia pająka |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Regulator a moc motocykla | Nonek_ | Układ elektryczny i zapłonowy | 0 | 06.05.2012 20:48 |
Wygotowany regulator | Chomski | Układ elektryczny i zapłonowy | 1 | 22.07.2010 23:54 |
Regulator :) | paku | Układ elektryczny i zapłonowy | 73 | 15.01.2010 21:35 |