![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Biała Podl./Warszawa
Posty: 368
Motocykl: Afryka? Nie, dziękuję. ;)
Przebieg: 60000
![]() Online: 1 tydzień 1 godz 37 min 9 s
|
![]()
O co chodzi z tą masą w reglerze? Czy ja czegos nie rozumiem czy nie doczytałem?
Regler nie miał masy i nie było ładowania. Przeczysciłem, nowe śruby dałem i działa. Przecież nawet jest patent by do regulatora - jego śruby mocującej dac przewód dodatkowy z minusa akumulatora. No a dodatkowy (często czarny) przewód z reglera który należy przykręcic do masy?
__________________
Yamaha XTZ 800 Super Tenere ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
|
![]() Cytat:
Wiem tylko że: a/ masa na radiatorze to podstawa zasad podłączania czegokolwiek do radiatora - metal wystający na zewnątrz b/ wszystko co ma być chłodzone (przypięte do radiatora) ma na obudowie masę (90%) lub Vcc (pozostałe 10% - raczej sie tego nie uzywa) - czyli plus zasilania. c/ wiem także że kable za regulatorem się nie grzeją wiec przez nie nie ma podłączenia do masy w celu "spuszczenia" prądu z prądnicy (te małe trójkąciki w bloku regulatora na schemacie służą właśnie do tego) Zresztą temat regulatora już obgadany zapraszam do odwiedzenia pająka |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Regulator a moc motocykla | Nonek_ | Układ elektryczny i zapłonowy | 0 | 06.05.2012 20:48 |
Wygotowany regulator | Chomski | Układ elektryczny i zapłonowy | 1 | 22.07.2010 23:54 |
Regulator :) | paku | Układ elektryczny i zapłonowy | 73 | 15.01.2010 21:35 |