|  09.06.2020, 21:06 | #21 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2020 Miasto: Łowicz 
					Posty: 191
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 6 dni 23 godz 17 min 37 s |   
			
			Odwiedziłem salon honda/huska/ktm i jest obraz tematu Huska 701 LR, wersja z powiększonym bakiem o 12l co daje 25l, wysokie moto, nowoczesne ponad 70km, pięknbie prezentuje się Za w pełni wyposażoną może 5 dyszek pęknąć, przynajmniej teraz w szczycie sezonu. KTM juz daje na 690 3tysie upustu, na huske jeszcze nie. Więc pewnie rynek leży. Tylko to ryzko awarii. I II opcja, Honda XR650L 145kg ponad 60km mocy nówka szt sprowadzona z usa 35pln , szwagier dziś taka odebrał , jeździłem i to jest naprawdę duży motocykl i pieknie jedzie, aczkolwiek nie hamuje lub z końcówką R prawie 70km 120kg, palona z kopki, rama alu, tylko nie wiem jeszcze jak tam będzie z możliwością montażu lampy tylnej i czegoś żeby uwiesić dobytek na 3tygodnie | 
|   |   | 
|  09.06.2020, 21:48 | #22 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2013 Miasto: PISZ 
					Posty: 54
				 Motocykl: TENERE 700, XT600, WR 250   Online: 1 tydzień 11 godz 37 min 4 s |   
			
			
Robur82 nie szuka motocykla na długie asfaltowe trasy.
		 | 
|   |   | 
|  09.06.2020, 22:26 | #23 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2017 
					Posty: 541
				 Motocykl: XR650R & XR400 & WR300   Online: 4 tygodni 1 dzień 20 godz 4 min 57 s |   
			
			650L na pewno nie ma 60km, nawet o 50 można marzyć. 650R też nie ma 70 choć na olx jeden twierdzi, że ma  Ale z bagażem nie będzie problemu, a nawet jest opcja montażu rozrusznika do wersji R. Odpalanie to pestka ale bez bagażu, zwykła 650 kopie się jak poketa tylko trzeba być wysokim. Na forum sprzedają ładna xrke doposażona na wyprawy, wystarczy Ci później rozrusznik od Team Xr Poland i voilla Powinieneś zamknąć się w 20K. https://www.olx.pl/oferta/honda-xr65...5-IDFhiS3.html Ostatnio edytowane przez Dymkaaa : 09.06.2020 o 22:35 | 
|   |   | 
|  09.06.2020, 23:00 | #24 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			Polatałem ostatnio z taką Huską na poligonie. Idzie jak zła, a i na dojeździe na dwupasmówce szliśmy po prawym pasie (UK), więc nie jest tak źle. No niestety kumpel własnie myśli o zamianie na 790 Adv R bo twierdzi, że w trasie czy na dojazdach to średnio ciekawie (czytaj nie wygodnie jest).
		 | 
|   | 
|  10.06.2020, 00:47 | #25 | 
|  |   
			
			Xr 650r jeździ fajnie. Z czasem denerwujące może być odpalanie z kopniaka i brak akumulatora, szczególnie na wyprawie jak chcesz mieć prąd/światło  bez odpalania silnika.
		 
				__________________ Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. | 
|   |   | 
|  10.06.2020, 09:23 | #26 | |
|  Zarejestrowany: May 2013 
					Posty: 1,324
				 Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R   Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 1 godz 19 min 8 s |   Cytat: 
 Uwielbiam swoją hondkę ale bez jaj- rajdówka na wyprawie? Bywało i tak ale trzebia mieć szczególną konstrukcję psychiczną. Przy okazji, zeby było sprawiedliwiej: R to nie żadne 120Kg. Żaden ze mnie spec od wypraw, wystarczy spojrzeć jakie motocykle wybierali ci co zajmują sie lataniem tam częściej lub nawet zawodowo zajmują sie organizacją takich imprez. Ujebane łożyska dźwigienek zaworowych, zapchany filtr paliwa w baku, awaria pompy/wtrysku, ukruszone króćce złączek przewodów paliwowych, usterki elektryczne we współczesnym, to chyba nie są takie akcje które można jedną ręką se w byle ciemnej dupie ogarniać. Pewnie da sie ale im więcej masz- tym więcej zmartwień. Ostatnio edytowane przez Prince : 10.06.2020 o 09:33 | |
|   |   | 
|  10.06.2020, 09:57 | #27 | |
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   Cytat: 
  ). Przynajmniej będzie przygoda. Tam wszędzie są ludzie. W większości życzliwi i pomocni. W tym roku spotkałem kilka sztuk 701 w wersjach z dużymi baniakami w KRG i z tego co się orientuję objechały bez problemów. 690 co była z nami kaprysiła ale nie tak żeby klęknąć (coś ciekło ze sprzęgła). Jak masz do wzięcia ładne XRL w dobrej kasie to bym poważnie rozważył. Dużej świni w Pamir bym nie zabrał. Mocy nie wykorzystasz a kopanie jak zdechnie pod górę mało ciekawe jest. | |
|   |   | 
|  10.06.2020, 18:25 | #28 | 
|  |   
			
			Witka Ale, ze co? Trójkąt maneta-podnóżek-poddupie jakiś wiekszy niż np w dr650?. To chyba kwestia psychiczna bo masz mniej miedzy nogami (o zbiornik mi chodzi, o zbiornik), mniej przed kierą i mniej za tylkiem. Napakuj tam bambetli i poczujesz się lepiej  Pozdr rr 
				__________________ Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. Ostatnio edytowane przez rrolek : 10.06.2020 o 19:01 | 
|   |   | 
|  10.06.2020, 20:35 | #29 | 
| Zakonserwowany  |   
			
			Czegoś nie rozumie, sprzedałeś lc8 i chcesz kupić inne żeby jeździło tak samo ?  Życie upływa na poszukaniu przyjemności  . Powodzenia 
				__________________ Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . | 
|   |   | 
|  10.06.2020, 23:52 | #30 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2020 Miasto: Łowicz 
					Posty: 191
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 6 dni 23 godz 17 min 37 s |   
			
			
Będąc na moto 3 tyg, po kilka godzin dziennie, na małym moto nie ten kąt w kolanach, cały czas podkulone nóżki
		 | 
|   |   | 
|  | 
| Tags | 
| adventure , dzik , ktm 990 , wyprawa | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Chlewik dla Dzików, czyli "Wątek o motocyklach marki KTM powyżej 690 cm sześciennych" | mirkoslawski | KTM | 570 | 10.04.2025 11:16 |