|  | 
|  09.06.2020, 15:10 | #1 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2020 Miasto: Łowicz 
					Posty: 191
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 6 dni 23 godz 17 min 37 s |   
			
			Po dziku nie moge odnaleźć się w małej ramie co do T7 to tylko 15kg mniej od afryki | 
|   |   | 
|  09.06.2020, 15:13 | #2 | 
|  |   
			
			
Ale jest smukła i wydaje się poręczniejsza. Afrykę też ogarniesz po dziku, podobna masa i prowadzenie.
		 
				__________________ Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. | 
|   |   | 
|  10.06.2020, 18:25 | #3 | 
|  |   
			
			Witka Ale, ze co? Trójkąt maneta-podnóżek-poddupie jakiś wiekszy niż np w dr650?. To chyba kwestia psychiczna bo masz mniej miedzy nogami (o zbiornik mi chodzi, o zbiornik), mniej przed kierą i mniej za tylkiem. Napakuj tam bambetli i poczujesz się lepiej  Pozdr rr 
				__________________ Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. Ostatnio edytowane przez rrolek : 10.06.2020 o 19:01 | 
|   |   | 
|  10.06.2020, 20:35 | #4 | 
| Zakonserwowany  |   
			
			Czegoś nie rozumie, sprzedałeś lc8 i chcesz kupić inne żeby jeździło tak samo ?  Życie upływa na poszukaniu przyjemności  . Powodzenia 
				__________________ Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . | 
|   |   | 
|  10.06.2020, 23:53 | #5 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2020 Miasto: Łowicz 
					Posty: 191
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 6 dni 23 godz 17 min 37 s |   | 
|   |   | 
|  11.06.2020, 11:24 | #6 | 
| Stary (P)iernik  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Świeradów Zdrój 
					Posty: 3,760
				 Motocykl: XR400 , XR650L  XL600V   Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s |   
			
			Jako uzytkownik XR 650 L dodam , że nie ma złotego  środka. Jak wczesniej wspomniano - DR 650 SE może być lepszym wozidlem. Jeden i drugi motocykl ma swoje mankamenty . DR zawiasy XR wrażliwy silnik na przegrzanie. Delikatne Glowice. Jeden i drugi motocykl trzeba poprawiać w paru miejscach. W XR obowiazkowa chlodnica oleju. To przekaż znajomemu od nowego egzemplarza. Duzy baniak wiadomo. Lekki wydech . Gaźnika nie należy zmieniać jesli chcemy jeździć na wyprawy. W tym silniku nie należy podnosić mocy. Jeśli jest za mała to inny motocykl trzeba kupic. Moc - 43 kM Waga to nie 145 a 158 i to na sucho. Jest sporo cięższa od drki. Wagę można obniżyć przez wymianę wydechu, akumulatora na lionowy,zrzucenie podnóżkow pasazera ale niewiele - dojdzie chlodnica i bagażnik By poprawić kąty- wymiana kiery z podwyzszeniem plus Przesuniecie do przodu. Mam taki zestaw Zety "Co proponujecie równie dużego i niezawodnego w zamian za 990R, " Tylko 3 motocykle w garażu. 
				__________________ Ostatnio edytowane przez Franz : 11.06.2020 o 11:48 | 
|   |   | 
|  11.06.2020, 13:24 | #7 | 
| Orzeszek  Zarejestrowany: Jun 2015 Miasto: RLU DESANT 
					Posty: 176
				 Motocykl: DR-Z 400   Online: 2 miesiące 3 dni 1 godz 17 min 36 s |   
				__________________   | 
|   |   | 
|  10.06.2020, 23:52 | #8 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2020 Miasto: Łowicz 
					Posty: 191
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 6 dni 23 godz 17 min 37 s |   
			
			
Będąc na moto 3 tyg, po kilka godzin dziennie, na małym moto nie ten kąt w kolanach, cały czas podkulone nóżki
		 | 
|   |   | 
|  | 
| Tags | 
| adventure , dzik , ktm 990 , wyprawa | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Chlewik dla Dzików, czyli "Wątek o motocyklach marki KTM powyżej 690 cm sześciennych" | mirkoslawski | KTM | 570 | 10.04.2025 11:16 |