|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,279
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 8000
Online: 1 miesiąc 4 dni 15 godz 3 min 9 s
|
ciekawe, czy Pan Hąda czyta to forum i uwzględnił ową jakość w przekontruowanym silniku w nowej AT, ponoć 60% części silnika jest nowych
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,664
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 2 godz 20 min 33 s
|
Crf2020 Prosiłem już o fiszki Karola ale jeszcze publiczne nie były dostępne.... Zespolony miałem na myśli trwale połączone elementy łożysko nawet jakby wyrwać to jest nietypowe wygląda na to że symer właśnie lata po bieżni wewnętrznej a dokładnie jej części.
Odnośnie analogii do BMW tam od 9lat stosuje się podobne nienaprawialne rozwiązania np. Skrzynia biegów dostępne są tylko całe wałki razem z kołami zębatymi.. Honda widać zaczęła kopiować "dobre rozwiązania" i kosztowne dla użytkownika Ostatnio edytowane przez mdxmd : 06.11.2019 o 16:32 |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Patent na wałek zdawczy?? | Wójcik | Wszystko dla Afryki | 62 | 08.03.2016 02:13 |