Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 13.09.2019, 19:46   #1
bukowski
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał JarekO Zobacz post
TBW - jak to wada w NAT? Nie mam i już nie będę miał ale interesuje mnie Twoja opinia.
dla mnie to w każdym pojeździe jest problem. no dobra, w samochodzie z automatem niekoniecznie
chodzi o opóźnienia w reakcji w obie strony, które sprawiają, że dozowanie gazu jest jak seks z kondomem. niby to samo... z tego samego powodu odpadła dla mnie NAT z DCT, choć filozoficznie rzecz ujmując, automaty lubię. Od motocykla oczekuje, że jak wbije bieg niżej i odkręcę, to zap.... A jak skręce na wysokich obrotach, to hamuje a nie zwalnia.

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
  Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Zakup akumulatora do RD 04 . DRAGON76 Wszystko dla Afryki 11 01.01.2015 20:06
Szybki zakup GPS ArtiZet Zastosowanie praktyczne 16 13.11.2013 11:28


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:32.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.