|
![]() |
#1 | |
![]() |
![]() Cytat:
![]() Nie doktoryzowałem się w temacie budowy przepustnicy z naszych motorków i powiem szczerze że nawet nie zwróciłem uwagi na te śrubki. Nie wiem co masz na mysli przez "by-pass zwykły" ale to jest własnie IAC(idle air control). To jest zawór sterowany przez komputer. Uwaga: nie występuje w modelach z 'ride-by-wire'. Temat ogólnie rzeka i na kolejny wątek. PS. Widzę,że edytowałeś wątek i wstawiłeś informację o IAC. Tak, właśnie o to mi chodziło. Ten zaworek na ogromny wpływ na pracę silnika na biegu jałowym. Po oczysczeniu przepustnicy to byłaby kolejna rzecz do sprawdzenia przy podobnych problemach. Ostatnio edytowane przez sebastian_j : 11.02.2019 o 14:11 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,597
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 17 godz 2 min 9 s
|
![]() Cytat:
szarpanie o którym pisałem było efektem przepalenia się obu długich centralnych fajek i przy okazji wymiany i doby rozbierania i składania motocykla z reg. luzu zaworowego ![]() |
|
![]() |
![]() |