Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 25.08.2018, 17:10   #1
Ozzz
 
Ozzz's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2017
Posty: 55
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Ozzz jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 19 godz 16 min 43 s
Domyślnie

Temat trzyma w napięciu... ciekawe kiedy się dowiemy czy da się wymienić ten nieszczęsny uszczelniacz bez rozbiórki silnika...
Ozzz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.08.2018, 17:24   #2
Mhv
Michał
 
Mhv's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Siedlce-Warszawa
Posty: 2,226
Motocykl: RD07a
Przebieg: do neg.
Mhv jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 1 dzień 3 godz 33 min 59 s
Domyślnie

Sprawa jest dość prosta i nie rozumiem dywagacji, zgodnie ze sztuką silnik trzeba rozebrać żeby wsadzić tam uszczelniacz z rantem - nawet jeśli rant jest gumowy. Powierzchnia walcowa uszczelniacza na pewno jest usztywniona stalowym pierścieniem zatopionym w gumie. Wciskanie tego na chama nic nie da i pewnie spowoduje uszkodzenie usztywnionych powierzchni które mają uszczelniać powierzchnię walcową.
Nie rozumiem też biadolenia na Hondę, można ostatecznie po prostu założyć uszczelniacz bez tego rantu - nawet szerszy jeśli wejdzie, można wkleić, parę opcji jest, jak pisze Cezarus.

Tylko po co..jeśli nie cieknie olać sprawę i tyle. Kontrolować czy nie leci co jakiś czas - zakleić klejem na około i jeździć - do tego jest motocykl.
Mhv jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:12.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.