|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,271
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 8000
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s
|
Tu macie bubel, 2012 GSAdv, przebieg 65000, ponoć serwisowany zgodnie z książką, właściciel nawet członek klubu BMW, a firma pokazała środkowy palec
![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Lublin
Posty: 87
Motocykl: Lc4e, Rd04N
Przebieg: 300 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 26 min 33 s
|
Trochę poxipolu i bedzie jak nówka...
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,384
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s
|
Cytat:
Różne dziwne rzeczy widziałem w przeciążonych silnikach, ale czegoś takiego jeszcze nigdy ![]() W moim silniku (w gokarcie) wypadł pierścień segera, wysunął się sworzeń, przez kilka zakrętów walił po kanałach aż wreszcie wysunął na tyle, że zablokował silnik - efekt - pękł tłok. Tylko pękł tłok! I oczywiście cylinder nadawał się do szlifu, ale nic poza tym! Więc co tam się stało? Może rozkręciła się dolną cześć korbowodu (pokrywa)? I dalej to już efekt lawinowy. Naprawdę jestem ciekawy.
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła
Ostatnio edytowane przez Novy : 02.05.2018 o 21:37 |
|
|
|
|
|
|
#4 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,614
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 34 min 36 s
|
to nie było 3000 obr/min, wyjątek i tyle. 2012 to dobry rocznik, a mniejsze czy większe buble to teraz produkują wszyscy, tak było jest i będzie. W BMW zawsze były ciekawe przypadki, ostatnio trafiłem na głuche stuki w jednym cylindrze po rozebraniu wszystko igła, tłok cylinder cały rozrząd a na zimno tłucze jak panewka lub luźny tłok głuche mocne uderzenia...
poszedł inny tłok i problem znikł oryginalny nie miał któregoś kąta pomiędzy płaszczem, denkiem a sworzniem !!! co powodowało ściąganie sworznia i tłukło o zabezpieczenie, rzucało korbą w bloki po rozgrzaniu gdy luzy się zwiększały było już cicho... z tego co czytam to trochę ludzi miało lub ma podobny problem a diagnoza BMW tak ma być bo rozbierają i 0 zużycia. Być może z czasem doprowadzi to do uszkodzenia zabezpieczenia, wsunięcia sworznia i efekt jak na zdjęciach. Możliwe, że w tym przypadku przyczyna była inna.
Ostatnio edytowane przez mdxmd : 03.05.2018 o 09:31 |
|
|
|