![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Kraków
Posty: 3,988
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s
|
![]()
RE-WE-LA-CJA
Fajnie ze ci się chciało. Mam tak samo, oprócz tego cuda z wlaczniem drogowych swiatel i zgasnieciu Voltomierza. Takich jaj to nie mam. Nie masz tam jakiegos zwarcia? Wyglada ze wskazania sa zaniżone praktycznie przez caly czas pracy silnika i na wolnych i na swiatłach. Zwalamy na podlaczenie czy na wyskalowanie? Bo ładowanie i regulator jest napewno dobrze - trzeci sezon tak jeżdzę.
__________________
pozdrawiam, podos AT2003, RD07A ------------------ Moje dogmaty 0. O chorobach Afryki: (klik) 1. O Mikuni: Wywal to. 2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!! 3. O goretexie: Tylko GORE-TEX 4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów 5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu. 6. Lista im. podoska Załącznik 10655 7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem. 8. O KN: Wywal to. 9. O nowej Afripedii: (klik) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kościelec
Posty: 22
Motocykl: RD04
![]() Online: 5 dni 12 godz 17 min 11 s
|
![]()
Ciekawa sprawa.Jeśli u Ciebie jest podobnie,a woltomierz na długich CI nie gaśnie, to może mam coś nieteges.Jakie masz wskazania woltomierza na długich?Woltomierz podłączyłem zaraz za stacyjką.Mam Włoszkę ,przerobiłem lampy wg.patentu Wasilczuka.Gdybym miał zwarcie, to jarało by bezpieczniki lub instalację.
Na bank, różnicy wskazań winne są spadki napięcia.Podczas prób podłączyłem bezpośrednio pod klemy,wskazywał na odpalonym silniku 14,5V.Za stacyjką jest 1V mniej. Może woltomierz ma zabezpieczenie, poniżej jakiegoś napięcia się wyłącza.Najniższa działka na nim to 8V,czyżby tak mocno spadało napięcie?Jasność świecenia lamp to raczej wyklucza.Będzie trzeba zrobić mały doktoracik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
chory ale natchniony
Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Trzcianka
Posty: 11
Motocykl: Twin Destructor Nine Hundred
![]() Online: 5 godz 13 min 11 s
|
![]()
Od wczoraj badam temat grzanych manetek bo chc ę jakieś w przyszłym tygodniu kuopić i dowiedziałem się ciekawej rzeczy. Podobno wyszła wadliwa seria Oxfordów z uszkodzonymi sterownikami (często się wyłączają) i podobno importer gratis je wymienia (sterowniki).
Dlatego aby uniknąc takiej sytuacji najprawdopodobniej jednak kupię Daytony np takie http://pro-adventure.pl/manetki-ogrz...tona-22mm.html (cena taka sama jak Oxfordy)
__________________
A ku ku ![]() Ostatnio edytowane przez Batman : 16.05.2009 o 15:12 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
chory ale natchniony
Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Trzcianka
Posty: 11
Motocykl: Twin Destructor Nine Hundred
![]() Online: 5 godz 13 min 11 s
|
![]()
Dziś zamontowałem Oxfordy i się trochę zdziwiłem. Okazało się, że manetki są o ok 7mm krótsze niż oryginały i teraz mam takie chamskie przestrzenie między manetkami a przełącznikami a przy rolgazie dodatkowo lata mi "podkładka" co oddziela manetkę od mocowania rolgazu. Trochę marnie to wygląda...
__________________
A ku ku ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
inne cóś Cagiva Canon 500 ..pytanie o opinie | puntek | Inne - dyskusja ogólna | 8 | 06.05.2011 20:19 |