Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 18.02.2018, 19:41   #11
nabrU
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Odwiedziłem wczoraj mojego lokalnego dealera Hąndy. Stoi już u nich nowa ATAS w manualu.

Trochę pogadałem i mają mieć za 2-3 tygodnie jedną ATAS w manualu i jedną NAT 2018 DCT do testów.

Mają już chyba 4 klientów którzy zamówlili ATAS.

Co ciekawe na kierownicy tej szołrumowej ATAS jest naklejka na zimowe opony mimo, że moto miało standardowe Dunlopy D610. Może to część tej homologacji na niektóre kostki

Siedziałem już na ATAS na targach NEC Motorcycle Live ale tam motocykle były w uchwytach więc nie dało się stwierdzić za bardzo jak to jest. Siadłem więc tutaj i przy normalnych siedzeniu i moim wzroście 179cm nie jest ciekawie. Moto podpiera się na czubkach palców i było to mało komfortowe uczucie.

Poza tym Rugged Roads mają już dział z produktami dla ATAS. Dobra sprawa by sprawdzić co z dotychczasowego szpeju pasuje.

http://ruggedroads.co.uk/epages/00cb...ure_Sport_2018
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg IMG_20180216_142326.jpg (1,018.4 KB, 33 wyświetleń)
Typ pliku: jpg IMG_20180216_142543.jpg (989.1 KB, 31 wyświetleń)
Typ pliku: jpg IMG_20180216_142630.jpg (1.00 MB, 34 wyświetleń)
  Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Merino project 2018 Emek Dział Producentów i Dostawców 751 08.07.2025 23:05
2018 Stany Grzechu2012 Umawianie i propozycje wyjazdów 30 19.02.2018 07:19
Rojsa bez wizy w 2018 wilq.bb Kwestie różne, ale podróżne. 1 10.11.2015 16:35


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:49.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.