|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]() Cytat:
![]() jutro coś napiszę Zdradzę tylko że nie ma dla mnie już powrotu do manuala ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 90
Motocykl: KTM 1090 R
![]() Online: 2 dni 9 godz 28 min 32 s
|
![]()
Tak to już jest
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Gdynia
Posty: 470
Motocykl: NAT
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 13 godz 31 min 50 s
|
![]()
Rambo,
Przypominam się z pytaniem. "A czy jazde na polsprzegle da sie jakos zasymulowac z ta skrzynia DCT? Np ciasny nawrot lub powolny przejazd przez jakas przeszkode, gdy chcesz miec wyzsze obroty stabilizujace moto a jednoczesnie chcesz jechac dosyc wolno." Pozdrowienia, D |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2011
Posty: 1,594
Motocykl: nie mam
![]() Online: 1 tydzień 6 dni 13 godz 39 min 49 s
|
![]()
powolny przejazd zrobisz jeszcze wolniej niż na manualu. Ciasny nawrót też. Gwałtowne otwarcie manetki i masz to samo.
Nie wszystko da się skopiować, ale ogólnie nie zgaśnie Ci, bo nie zdążyłeś zmienić biegu. np. jazda pod górkę, to moto się zatrzyma jak za mało gazu, ale silnik wciąż pracuje. dodajesz gazu i jedzie. To jest zaleta automatów. tylko te 20 kg więcej - trzeba polubić. A tylu było sceptyków co do automatów, teorii itp. A tu proszę, jak w samochodach. kto dosiadł automatu nie chce już manuala ![]() |
![]() |
![]() |