Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 29.11.2015, 11:45   #1
sebol
 
sebol's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: Wlkp
Posty: 1,189
Motocykl: Prawdziwa przygoda XRV 750
Przebieg: od nowa
Galeria: Zdjęcia
sebol jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 9 godz 58 min 52 s
Domyślnie

Jeśli ktoś się waha czy kupić z DCT czy z tradycyjną skrzynią niech nie czeka na AT, a poprosi o jazdę próbną Crosstourerem lub Crosrunnerem. Będzie przynajmniej wiedział czego się spodziewać i czy to jemu pasuje. Miałem okazję jechać jednym z tych modeli jak wchodził na rynek. DCT działało po mistrzowsku. Prawie wcale nie było czuć zmiany biegów. Nie spotkałem się też z awariami tego ustrojstwa. Myślę ,że w terenie też będzie spisywało się dobrze. Kwestia kto ile takim klockiem chce jeździć w terenie, a ile po asfaltach i szutrach.
__________________
Możesz utracić wszystko,ale nikt nie zabierze ci tego co w życiu zobaczyłeś i przeżyłeś

Ostatnio edytowane przez sebol : 29.11.2015 o 13:49
sebol jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 29.11.2015, 12:28   #2
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał sebol Zobacz post
Jeśli ktoś się waha czy kupić z DCT czy z tradycyjną skrzynia niech nie czeka na AT, a poprosi o jazdę próbną Crosstourerem lub Crosrunnerem. Będzie przynajmniej wiedział czego się spodziewać i czy to jemu pasuje. Miałem okazję jechać jednym z tych modeli jak wchodził na rynek. DCT działało po mistrzowsku. Prawie wcale nie było czuć zmiany biegów. Nie spotkałem się też z awariami tego ustrojstwa. Myślę ,że w terenie też będzie spisywało się dobrze. Kwestia kto ile takim klockiem chce jeździć w terenie, a ile po asfaltach i szutrach.
Spędziłem wczoraj na USS CrossTourer z DCT cały dzień

jutro coś napiszę

Zdradzę tylko że nie ma dla mnie już powrotu do manuala
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 29.11.2015, 12:52   #3
marceli
 
marceli's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 90
Motocykl: KTM 1090 R
marceli jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 9 godz 28 min 32 s
Domyślnie

Tak to już jest jak kupowałem auto z DSG byłem sceptyczny, dzisiaj nie ma dla mnie innego lepszego rozwiązania.
marceli jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 29.11.2015, 12:57   #4
darius
 
darius's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Gdynia
Posty: 470
Motocykl: NAT
Galeria: Zdjęcia
darius jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 13 godz 31 min 50 s
Domyślnie

Rambo,

Przypominam się z pytaniem.

"A czy jazde na polsprzegle da sie jakos zasymulowac z ta skrzynia DCT?

Np ciasny nawrot lub powolny przejazd przez jakas przeszkode, gdy chcesz miec wyzsze obroty stabilizujace moto a jednoczesnie chcesz jechac dosyc wolno."


Pozdrowienia,
D
darius jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 29.11.2015, 13:13   #5
Ziarko


Zarejestrowany: Nov 2011
Posty: 1,594
Motocykl: nie mam
Ziarko jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 6 dni 13 godz 39 min 49 s
Domyślnie

powolny przejazd zrobisz jeszcze wolniej niż na manualu. Ciasny nawrót też. Gwałtowne otwarcie manetki i masz to samo.

Nie wszystko da się skopiować, ale ogólnie nie zgaśnie Ci, bo nie zdążyłeś zmienić biegu. np. jazda pod górkę, to moto się zatrzyma jak za mało gazu, ale silnik wciąż pracuje. dodajesz gazu i jedzie. To jest zaleta automatów.

tylko te 20 kg więcej - trzeba polubić.


A tylu było sceptyków co do automatów, teorii itp. A tu proszę, jak w samochodach. kto dosiadł automatu nie chce już manuala
Ziarko jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:55.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.