|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: Wlkp
Posty: 1,189
Motocykl: Prawdziwa przygoda XRV 750
Przebieg: od nowa
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 9 godz 58 min 52 s
|
![]()
Jeśli ktoś się waha czy kupić z DCT czy z tradycyjną skrzynią niech nie czeka na AT, a poprosi o jazdę próbną Crosstourerem lub Crosrunnerem. Będzie przynajmniej wiedział czego się spodziewać i czy to jemu pasuje. Miałem okazję jechać jednym z tych modeli jak wchodził na rynek. DCT działało po mistrzowsku. Prawie wcale nie było czuć zmiany biegów. Nie spotkałem się też z awariami tego ustrojstwa. Myślę ,że w terenie też będzie spisywało się dobrze. Kwestia kto ile takim klockiem chce jeździć w terenie, a ile po asfaltach i szutrach.
__________________
Możesz utracić wszystko,ale nikt nie zabierze ci tego co w życiu zobaczyłeś i przeżyłeś Ostatnio edytowane przez sebol : 29.11.2015 o 13:49 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]() Cytat:
![]() jutro coś napiszę Zdradzę tylko że nie ma dla mnie już powrotu do manuala ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 90
Motocykl: KTM 1090 R
![]() Online: 2 dni 9 godz 28 min 32 s
|
![]()
Tak to już jest
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Gdynia
Posty: 470
Motocykl: NAT
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 13 godz 31 min 50 s
|
![]()
Rambo,
Przypominam się z pytaniem. "A czy jazde na polsprzegle da sie jakos zasymulowac z ta skrzynia DCT? Np ciasny nawrot lub powolny przejazd przez jakas przeszkode, gdy chcesz miec wyzsze obroty stabilizujace moto a jednoczesnie chcesz jechac dosyc wolno." Pozdrowienia, D |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2011
Posty: 1,594
Motocykl: nie mam
![]() Online: 1 tydzień 6 dni 13 godz 39 min 49 s
|
![]()
powolny przejazd zrobisz jeszcze wolniej niż na manualu. Ciasny nawrót też. Gwałtowne otwarcie manetki i masz to samo.
Nie wszystko da się skopiować, ale ogólnie nie zgaśnie Ci, bo nie zdążyłeś zmienić biegu. np. jazda pod górkę, to moto się zatrzyma jak za mało gazu, ale silnik wciąż pracuje. dodajesz gazu i jedzie. To jest zaleta automatów. tylko te 20 kg więcej - trzeba polubić. A tylu było sceptyków co do automatów, teorii itp. A tu proszę, jak w samochodach. kto dosiadł automatu nie chce już manuala ![]() |
![]() |
![]() |