|
![]() |
#1 |
Kierowca bombowca
![]() |
![]()
Kurczę, stelaże kufrów to mus, bo w razie gleby robią za tylne gmole.. mam nadzieję, że się coś sensownego pojawi w tym temacie...
__________________
AT RD07A, '98, HRC |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]() Cytat:
W razie czego TT jus cos wystrugalo. Brzydkie jak zawsze. ![]() http://motoride.sk/c/7201/prve-dojmy...touratech.html
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 45 s
|
![]()
ciekaw jestem co zrobi DCT jak podczas jazdy wyłączę zapłon
![]() ![]() jak nie uzyskam odpowiedzi to nie będzie mi bardzo przykro ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
![]()
mdxmd, DCT po wyłączeniu zapłonu włącza automatycznie tryb N, tj. luz.
Wśród naszych klientów mamy motocykle z DCT o przebiegu ponad 140 000 km, przejechanych bez awarii. Skrzynia DCT jest bardziej wytrzymała od manualnej ze względu na brak możliwośc jej uszkodzenia poprzez niewłaściwą zmianę biegów. Jeśli chcesz sprawdzić działanie DCT w praktyce w VFR1200XD zapraszam w przyszłym tygodniu do Honda Plaza. W weekend będzie to sprawdzał Rambo ![]() Karol Honda Plaza Ostatnio edytowane przez karol1989 : 26.11.2015 o 18:02 |
![]() |
![]() |