|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]()
Nie wiem czy bylo. Jakies nowe zdjecia gratow z TT
http://motoride.sk/obrazok.php?ID=83501&actx=7201 http://motoride.sk/c/7201/prve-dojmy...touratech.html
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 43 min 37 s
|
![]() Cytat:
![]() z prawej strony kompletnie nie ma do czego przykręcić gmola, jest tylko ta śruba (chyba od seta)... w japończykach nigdy nikt nie pomyśli aby zrobić fabrycznie punkty mocowań tak nielubiany przykład z BMW: ![]() ![]() ![]() ludzie robią jakieś opaski ramy i inne czary a i tak przy pierwszej glebie nie rzadko nawet postojowej... wszystko jest krzywe, śruby nie trafiają w otwory itd.... Ostatnio edytowane przez mdxmd : 25.11.2015 o 19:18 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
Karol - BRAWO!!!
![]()
__________________
pozdrawiam! Kisiel ------ RD04 -> ATAS |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 43 min 37 s
|
![]()
Dzięki za fiszki,
Wygląda na to, że konstrukcja uproszczona do minimum, bez zbędnych fajerwerków plusy ++ 4 standardowe cewki zapłonowe ++ wymienne obie zębatki łańcuszka rozrządu ++ zębatka zdawcza na śrubę (lepsza byłaby nakrętka ale i to dobre ![]() ++ standardowy rolgaz z linkami na przepustnice ++ brak exupów, bajerów na dolocie typu regulowane klapki, przesłony.... ++ napęd kosza zębatką dzieloną więc po większym przebiegu jest szansa iż miłośnicy gwizdania starej AT doczekają znajomych dźwięków.... ++ brak bajerów antyhopingowych itp.itd... ++ wymienne łożysko kosza sprzęgła + bieżnia ++ 2 filtry powietrza wysoko (pod zbiornikiem a właściwie pod korkiem ![]() ++ 2 wentylatory chłodnic ++ termostat w głowicy (czyli normalna temp. na wskaźniku ![]() ++ wydaje się, że cała instalacja elektryczna ma hermtyczne kostki ++ regulacja wolnych obrotów przez bypass czyli brak silniczków korkowych podnoszących przepustnice, układ jest hermetyczny i działa bezstopniowo na minus -- zintegrowane cylindry -- brak filtra paliwa (albo go nie widzę....) -- pompa wody w korze silnika, nie jest to jakiś problem ale nie lubię łączenia ukł. chłodzenia i smarowania gdzie separacją są oringi więc po ok 10 latach warto zdjąc dekiel i zapobiegawczo wymienić ... rzadko ale zdarza się, że oring pęknie i mamy bigos albo puszcza bardzo powoli i też nie dobrze... zaletą jest iż jej nie urwiecie ![]() a poniższe to tylko moje pobożne życzenia na przyszłość -- opony bezdętkowe -- wersja z kardanem zamiast dct (dla cycatych) ew. niższa o skokach zawiasu w granicach 200mm -- jakieś zaczepy w zadupku na mocowanie bagażu -- zdecydowanie większy zbiornik paliwa -- grzane manetki w standardzie bo to już wstyd zwyczajnie! -- przewidziane przez producenta solidne punkty mocowania gmoli a to aby masowo przejmować klientów od śmigiełka wersja z kardanem + grzane manetki a to aby na bank przejąć klientelę śmigiełka ![]() konfigurowanie motocykla pod klienta od tak prostej wersji jak teraz do wszystkiego co jest na rynku ...aktywne zawiasy,, tempomat, komputer, różne mapy ... itd.. wiem, że Wam do to d..y potrzebne ![]() generalnie jest dobrze! ![]() Ostatnio edytowane przez mdxmd : 25.11.2015 o 23:51 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: brzeg
Posty: 267
Motocykl: rd07 94 - byla , ro04 90-92 jest , rd07 94 byla
Przebieg: 79kkm
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 3 dni 5 godz 23 min 30 s
|
![]()
Brawo mdxmd
jestes pierwszym człowiekiem na świecie, który rozebrał nowe AT na czynniki pierwsze. I to na podstawie rysunków. Twój post wniósł wiecej informacji niż cała kampania reklamowa Hondy przez ostatni rok. Są szanse, że bedzie dobrze ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2012
Miasto: Podkarpacie/
Posty: 274
Motocykl: RD03
Przebieg: 89500
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 16 godz 34 min 26 s
|
![]() Oby adresu nie pomylił... ![]() |
![]() |
![]() |