Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 25.11.2015, 17:21   #1
karol1989

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 222
Motocykl: CRF1100L
karol1989 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 3 godz 31 min 12 s
Domyślnie

slafo, Tak, mogę udostępnić Tobie i inym użytkowinkom forum fiszki CRF1000L.

Osoby zainteresowane proszę o bezpośredni kontakt pod adresem: karol.frindt@hondaplaza.pl .

Karol
Honda Plaza
karol1989 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.11.2015, 17:39   #2
QrczaQ
 
QrczaQ's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
QrczaQ jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał karol1989 Zobacz post
slafo, Tak, mogę udostępnić Tobie i inym użytkowinkom forum fiszki CRF1000L.

Osoby zainteresowane proszę o bezpośredni kontakt pod adresem: karol.frindt@hondaplaza.pl .

Karol
Honda Plaza
OH YEAAAAAAAH!!! Ale mamy wtyke!
__________________
__
Golodupiec bez Afryki
QrczaQ jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.11.2015, 18:11   #3
karol1989

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 222
Motocykl: CRF1100L
karol1989 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 3 godz 31 min 12 s
Domyślnie

Potwierdzam wysłanie fiszek do osób, które przesłały już prośbę mailem.

Karol
Honda Plaza
karol1989 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.11.2015, 18:30   #4
QrczaQ
 
QrczaQ's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
QrczaQ jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
Domyślnie

Nie wiem czy bylo. Jakies nowe zdjecia gratow z TT

http://motoride.sk/obrazok.php?ID=83501&actx=7201

http://motoride.sk/c/7201/prve-dojmy...touratech.html
__________________
__
Golodupiec bez Afryki
QrczaQ jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.11.2015, 20:06   #5
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,614
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 5 godz 8 min 4 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał QrczaQ Zobacz post
te gmole .... to chyba ochrona przed rozpędzonym pijanym trzmielem

z prawej strony kompletnie nie ma do czego przykręcić gmola, jest tylko ta śruba (chyba od seta)... w japończykach nigdy nikt nie pomyśli aby zrobić fabrycznie punkty mocowań

tak nielubiany przykład z BMW:





ludzie robią jakieś opaski ramy i inne czary a i tak przy pierwszej glebie nie rzadko nawet postojowej... wszystko jest krzywe, śruby nie trafiają w otwory itd....

Ostatnio edytowane przez mdxmd : 25.11.2015 o 20:18
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.11.2015, 22:12   #6
Kisiel
 
Kisiel's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: wieś pod W-wą
Posty: 690
Motocykl: RD04->ATAS
Kisiel jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 15 godz 21 min 12 s
Domyślnie

Karol - BRAWO!!!
__________________
pozdrawiam!
Kisiel
------
RD04 -> ATAS
Kisiel jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.11.2015, 00:39   #7
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,614
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 5 godz 8 min 4 s
Domyślnie

Dzięki za fiszki,

Wygląda na to, że konstrukcja uproszczona do minimum, bez zbędnych fajerwerków plusy

++ 4 standardowe cewki zapłonowe
++ wymienne obie zębatki łańcuszka rozrządu
++ zębatka zdawcza na śrubę (lepsza byłaby nakrętka ale i to dobre )
++ standardowy rolgaz z linkami na przepustnice
++ brak exupów, bajerów na dolocie typu regulowane klapki, przesłony....
++ napęd kosza zębatką dzieloną więc po większym przebiegu jest szansa iż miłośnicy gwizdania starej AT doczekają znajomych dźwięków....
++ brak bajerów antyhopingowych itp.itd...
++ wymienne łożysko kosza sprzęgła + bieżnia
++ 2 filtry powietrza wysoko (pod zbiornikiem a właściwie pod korkiem )
++ 2 wentylatory chłodnic
++ termostat w głowicy (czyli normalna temp. na wskaźniku ...
++ wydaje się, że cała instalacja elektryczna ma hermtyczne kostki
++ regulacja wolnych obrotów przez bypass czyli brak silniczków korkowych podnoszących przepustnice, układ jest hermetyczny i działa bezstopniowo

na minus

-- zintegrowane cylindry
-- brak filtra paliwa (albo go nie widzę....)
-- pompa wody w korze silnika, nie jest to jakiś problem ale nie lubię łączenia ukł. chłodzenia i smarowania gdzie separacją są oringi więc po ok 10 latach warto zdjąc dekiel i zapobiegawczo wymienić ... rzadko ale zdarza się, że oring pęknie i mamy bigos albo puszcza bardzo powoli i też nie dobrze... zaletą jest iż jej nie urwiecie co jest zdecydowanie bardziej prawdopodobne.....

a poniższe to tylko moje pobożne życzenia na przyszłość

-- opony bezdętkowe
-- wersja z kardanem zamiast dct (dla cycatych) ew. niższa o skokach zawiasu w granicach 200mm
-- jakieś zaczepy w zadupku na mocowanie bagażu
-- zdecydowanie większy zbiornik paliwa
-- grzane manetki w standardzie bo to już wstyd zwyczajnie!
-- przewidziane przez producenta solidne punkty mocowania gmoli


a to aby masowo przejmować klientów od śmigiełka

wersja z kardanem + grzane manetki

a to aby na bank przejąć klientelę śmigiełka

konfigurowanie motocykla pod klienta od tak prostej wersji jak teraz do wszystkiego co jest na rynku ...aktywne zawiasy,, tempomat, komputer, różne mapy ... itd.. wiem, że Wam do to d..y potrzebne


generalnie jest dobrze!

Ostatnio edytowane przez mdxmd : 26.11.2015 o 00:51
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:17.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.