|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2012
Miasto: Stalowa Wola
Posty: 293
Motocykl: RD07a
Przebieg: 32000
![]() Online: 3 tygodni 4 dni 13 godz 42 min 6 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Było
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Autobanned.
![]() |
![]()
Macie jakiś kompleks z tym ktm ? Tu o hondzie mowa w wersji new new...
__________________
Chromolę Afrykę wolę ...Hobbysta Afrykański.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Międzyzdroje
Posty: 599
Motocykl: CRF1000L
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 6 dni 28 min 54 s
|
![]()
Kompleksy? Jak się ma KTM-a, to się nie ma kompleksów...
![]()
__________________
Louis, motocyklista niedoskonały. Ostatnio edytowane przez Louis : 08.11.2014 o 08:05 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Zarejestrowany: Dec 2012
Miasto: Kraków
Posty: 11
Motocykl: RD04
![]() Online: 2 tygodni 22 godz 34 min 21 s
|
![]()
Co do tego patentu hondy to znalazłem tam taki zapis:
FIG. 4 shows a left-side view of the internal combustion engine 3 of the embodiment. The crankcase 30 by which the crankshaft 31 is rotatably supported with the axis X thereof arranged in the vehicle width direction is formed to have an upper-lower divided structure which is divided into an upper part and a lower part at crankcase divided surfaces (hereafter, simply referred to as “divided surfaces”) 30 a on the crankshaft 31. An upper crankcase 30A and a lower crankcase 30B are integrally fastened to each other by using bolts with the divided surfaces 30 a matched to each other. Czyli (mniej-wiecej) znaczyło by to że skrzynia korbowa podzielona jest na dwie częsci ( w płaszczyznie poziomej ) a te dwie "połówki" sa skręcone ze sobą na śrubki. I jeszcze takie cuś: As shown in FIG. 2, in the internal combustion engine 3, a cylinder block 33 is formed integrally with a front upper portion of the crankcase 30 to slightly incline to the front, a cylinder head 34 is fastened to an upper portion of the cylinder block 33, and a cylinder head cover 35 fastened to an upper portion of the cylinder head 34 covers the cylinder head 34. Czyli ta górna część skrzyni korbowej i blok cylindrów to ma być pojedyńczy element. Nie jestem oblatany w tym temacie i nie słyszałem jeszcze o czymś takim. A może są to powszechnie stosowane rozwiązania? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Zipo z przyjemnością czytałem Twejego posta,dostrzegasz to co jest bardzo ważne, jest to, charakter,tradycja i pasja. Wreszcie Honda pokaże kto ma to wszystko!.BMW I KTM niech przejmuje Włoskie wspaniałe firmy,po czasie pewnie doprowadzi je do bankructwa,wczesniej wykradając najleprze pomysły mówiąc że to ich techniczne rewolucje. A tu proszę ''italianców'' o przetłumaczenie,bo zrozumiałem tylko tyle że; Nowa Afryka będzie bardziej terenowa niż asfalt,wersja srzedażowa prawie identyczna z przedstawioną,podwójne sprzęgło i będzie wcześniej niż za rok
![]() |
![]() |