|
|
|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
![]() |
Dochodzi jeszcze kwestia dostępności wymienionych sprzętów używanych w rozsądnej kasie. 690 i te610 z ostatnich lat to rarytasy. 690-tki na allegro jak są to zwykle 2-3 szt. rozsiane po kraju z cenami pow. 20 tys.
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
BANDA LUBLIN
![]() Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Lublin
Posty: 4,120
Motocykl: RD04
Przebieg: Kręcony
Online: 3 miesiące 3 tygodni 5 godz 11 min 38 s
|
Dlatego też pisałem o Lc4 szeroko pojętym. Cenowo przystępne i uwierz jest różnica i to kolosalna pomiędzy Lc4 a TTr. Nie wspominam o wadze kierownika i jego umiejętnościach.
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2013
Miasto: WSCHOWA
Posty: 213
Motocykl: TT600R,XT660Z
Online: 3 tygodni 2 dni 23 godz 48 min 55 s
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
BANDA LUBLIN
![]() Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Lublin
Posty: 4,120
Motocykl: RD04
Przebieg: Kręcony
Online: 3 miesiące 3 tygodni 5 godz 11 min 38 s
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2013
Miasto: WSCHOWA
Posty: 213
Motocykl: TT600R,XT660Z
Online: 3 tygodni 2 dni 23 godz 48 min 55 s
|
Cytat:
![]() Skoro masz wiedzę o kolosalnych różnicach to może jednak się przełamiesz i coś skrobniesz. Będzie to bardzo pomocne dla Vertusa i innych którzy staną przed podobnym dylematem
|
|
|
|
|