|
|
|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: Łódź
Posty: 603
Motocykl: Ansfaltowy pedał
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 11 godz 8 min 2 s
|
Obecnie ujeżdżam Yamaszkę TT600R, niestety na ostatnim zakończeniu w Białej zrobiłem skok w bok jadąc na czyimś KTM i już nie kocham swojej teteerki
![]() I sam teraz nie wiem co dalej...ogólnie kryteria jakie mam pewnie będą przeczyć same sobie i taki motek nie będzie istniał....ale: Moto ma być lżejsze od poprzednika, ttr wcale nie waży 130 kilo....! mam wersję R czyli najbardziej odchudzoną i brief pokazuje 146kg, interwały przeglądowe choć trochę zbliżone jeśli chodzi o olej czy zawory, ma mieć możliwość dorobienia jakiegoś stelaża pod rogal, chcę taką wyprawówkę off tyle,że leżejszą od poprzednika,młodszą i do kopki magiczny guzik by się nadał.... I co istnieje takie cóś wyznawcy innych marek jeżeli maja wiedzę popartą użytkowaniem też proszeni do tablicy.
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: białystok
Posty: 2,661
Motocykl: ktm 640 adventure
Online: 3 miesiące 4 tygodni 1 dzień 21 godz 29 min 51 s
|
Skoro ten ktm sie podobal to o co chodzi?
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
BANDA LUBLIN
![]() Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Lublin
Posty: 4,109
Motocykl: RD04
Przebieg: Kręcony
Online: 3 miesiące 3 tygodni 52 min 9 s
|
Poniekąd opisałeś Lc4 Adv.
Jest jeszcze to. Sto dwadzieścia dwa kilogramy wagi, pięćdziesiąt koni, lekutko lepsiejsze zawieszenie od TTR i rogal podejdzie. Guzika brak. Jeśli zainteresuje, to reszte o maszynie doczytasz w sieci. http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeige...05028-222-1727 |
|
|
|
|
|
#4 |
![]() |
lc4 chyba lżejsze dużo nie będzie od ttr a adv raczej na pewno. Mi bardziej do opisu pasuje zmotany exc 525 z większym zbiornikiem i bagażnikiem. Wśród japonii raczej nie znajdziesz takiego sprzętu.
![]() p.s. chyba że drz 400, ale moc i zawieszenia dalekie od kata
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. Ostatnio edytowane przez siwy : 04.11.2013 o 20:55 |
|
|
|
|
|
#5 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2011
Miasto: Kurowice
Posty: 544
Motocykl: Transalp 600
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 5 godz 58 min 0
|
Niestety Katy nie mają konkurencji w tej dziedzinie - taka prawda.
Dlatego ja Vertusie dalej bujam się z poczciwą XRką, (na zmianę ją przeklinając i ciesząc z jazdy) stare japonie zostały daleko za pomarańczami, ale na nie trzeba mieć konkretną kasę. Może ainteresuj się jeszcze Huskami, jeśli stać Cię na tak świeży sprzęt.
__________________
Tylko Honda -> XL600V + XR400R = :-) |
|
|
|
|
|
#7 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Łódź
Posty: 1,304
Motocykl: RD01
Online: 2 miesiące 4 dni 14 godz 29 min 8 s
|
Vertus nie szukaj słomki do oka tylko stań sam na wadze i zobacz jaki jest stosunek KG do KM(kierownika ) a biedna Yamaha ma tylko 40KM to jest taki niezajebliwy traktorek no ale jak potrzeba adrenaliny to tylko dwutakt kolego i abonament na ortopedii
|
|
|
|
|
|
#8 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2010
Posty: 91
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 2 tygodni 6 dni 4 godz 24 min 5 s
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,006
Motocykl: CRF1100
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s
|
2 kwestie...
rzecz pierwsza... to LC4 spełni w wielu wersjach wszytkie twe potrzeby, i guiki są i kopka, są i lekkie wersję i cięższe i tanie i drogie.. do wyboru do koloru ![]() rzecz druga... ROGALE nie wymagają żadnych stelaży, spokojnie podejdą do exc czy sxc tym prosze się nie przejmować.. ![]() XR 650 też chyba nie będzie tutaj złym wyborem...
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..
|
|
|
|
|
|
#10 |
![]() |
brak guzika, wagowo nie wypada dużo lepiej niż ttr, pewnie porównywalne
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. |
|
|
|