|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  27.11.2008, 13:39 | #11 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2005 Miasto: Wrocław 
					Posty: 7,439
				 Motocykl: Nie mam już Afryki   Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s |   
			
			tak działa pompa w waradero, tj robi tyk tyk  po załączeniu zapłonu, przed odpaleniem rozrusznika. dlatego wiadro nawet jak wyjeździmy wache do końca zapala po wlaniu choćby 0,2L benzyny i zapala na dotyk po staniu w garażu całą zime.
		 | 
|   |   | 
|  27.11.2008, 13:43 | #12 | |
| Jaki świeży jaki świeży ??  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Warszawa 
					Posty: 2,729
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 3 tygodni 11 godz 52 min 29 s |   Cytat: 
  Gdy kręcimy rozrusznikiem to silnik się "kręci"   
				__________________ Hubert | |
|   |   | 
|  27.11.2008, 15:11 | #13 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2008 Miasto: Poznań 
					Posty: 5,607
				 Motocykl: 690 Enduro   Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s |   
			
			No teraz wszystko rozumiem.  Czy nie lepiej zamiast przycisku, zrobić to tak jak w innych konstrukcjach czyli zastosować przekaźnik czasowy? Ustawić na 2 sec po włączeniu zapłonu i działa. A zawsze można kilkakrotnie włączyć i wyłączyć zapłon ale ja nigdy nie miałem takiej potrzeby. Podaje link do przykładowego przekaźnika. http://allegro.pl/item484027576_prze...iwersalny.html Ten akurat jest za duży ale nie mam czasu teraz szukać. pzdr. | 
|   |   | 
|  27.11.2008, 15:56 | #14 | |
|  Zarejestrowany: Mar 2008 
					Posty: 3,071
				 Motocykl: Pomarańczowy   Online: 2 miesiące 1 tydzień 2 dni 23 godz 39 min 5 s |   Cytat: 
  Jak tak to mi sie zaczyna to podobac | |
|   |   | 
|  27.11.2008, 16:05 | #15 | 
| Jaki świeży jaki świeży ??  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Warszawa 
					Posty: 2,729
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 3 tygodni 11 godz 52 min 29 s |   
			
			A może taki ? http://allegro.pl/item492027108_prze...pa_paliwa.html Chociaż z drugiej strony to chyba wolałbym chyba jednak jakiś przełącznik bo lubię mieć kontrolę nad tym co robię   
				__________________ Hubert Ostatnio edytowane przez hubert : 27.11.2008 o 16:13 | 
|   |   | 
|  27.11.2008, 17:08 | #16 | |
|  Zarejestrowany: Mar 2008 
					Posty: 3,071
				 Motocykl: Pomarańczowy   Online: 2 miesiące 1 tydzień 2 dni 23 godz 39 min 5 s |   Cytat: 
 Ostatnio edytowane przez Babel : 27.11.2008 o 17:19 | |
|   |   | 
|  27.11.2008, 20:10 | #17 | |
|  Zarejestrowany: Jun 2008 Miasto: Poznań 
					Posty: 5,607
				 Motocykl: 690 Enduro   Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s |   Cytat: 
 Mam gaz w autku i planuję kupno takiego przekaźnika do wyłączania pompy bo faktycznie niepotrzebnie cały czas mi brzęczy zupełnie bez celu. Ale jestem leniwy  i ciągle to odkładam. | |
|   |   | 
|  27.11.2008, 23:01 | #18 | 
|  |   
			
			
Noga led'a minusowa do masy. Noga dodatnia z wlutowanym rezystorem(są sprzedaży gotowe led'y z rezystorem dla napięcia 12V z przewodami czarny minus czerwony plus) do przekaźnika - styk który steruje pracą pompy. Naprawdę warto widzisz pracę pompy i wszelkie anomalie jeśli się zdarzą
		 | 
|   |   | 
|  28.11.2008, 00:10 | #19 | 
|  |   
			
			Panowie a ten balast to w jezdzie terenowej nie bedzie przeszkadzał   Kazmir tylko w nocy te miganie jest troszke uciażliwe  Ja mam coś takiego  http://picasaweb.google.pl/motocykli...92619245982466 tak swoją drogą to założylem podciśnieniową a org mam na zapas. Tak mi kolega Motormaniak podpowiedział i tak uczyniłem   I sie sprawdza     | 
|   |   | 
|  28.11.2008, 11:12 | #20 | 
| :O  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: warszawa 
					Posty: 684
				 Motocykl: RD07 Przebieg: 38000 Galeria: Zdjęcia   Online: 6 dni 21 godz 32 min 43 s |   
			
			wszystko pięknie ale to jeszcze jeden badziew do zepsucia się w najdalszej dupie świata. zwykły przełącznik starczy. przecie nie będzie nikt pompował codziennie paliwa a po dłuższym postoju nie widzę problemu w sięgnięciu do przełącznika (u mnie jest przy pompie). zamiast kombinować polecam inspekcję zasranych kostek elektrycznych w całym moto aby za chwilkę nie pojawił się drugi nieśmiertelny wątek tym razem o regulatorze napięcia :P u mnie efekty były zaskakujące ale nie o tym tutaj    | 
|   |   |