|  07.05.2021, 08:50 | #51 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2018 Miasto: Grodzisk Wlkp. 
					Posty: 97
				 Motocykl: GS tysiącdwieście   Online: 2 tygodni 16 godz 3 min 15 s |   
			
			Nie. Jak to zrobić? To zwykłe nieregulowane lagi.
		 | 
|   |   | 
|  07.05.2021, 09:19 | #52 | 
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   
			
			
Nie każdy się na tym zna a sama diagnostyka nic nie da laikowi. Oddał zepsute moto do serwisu , ten usterke usunął i zgarnął za to parę stówek. Co by wskórał znając przyczynę skoro i tak sam by jej nie usunął. Takie czasy. Płać i płacz.
		 | 
|   |   | 
|  07.05.2021, 13:24 | #53 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			
W 1190 masz zwykle nie regulowane lagi    Chyba masz na mysli ze nie regulowane elektronicznie. na korkach gdzie jest regulacja u gory jest mala srobka m4 na krzyzak, odkrec ja ostroznie i powinienes uslyszec uchodzace cisnienie z lag. Mozna kupic np. na ali odpowietrzniki wkrecane w to miejsce np. https://pl.aliexpress.com/i/32966192221.html Daj znac czy pomoglo   | 
|   | 
|  07.05.2021, 13:27 | #54 | |
|  |   Cytat: 
   | |
|   |   | 
|  07.05.2021, 13:30 | #55 | |
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   Cytat: 
 Sugeruje tylko paru osoba nie lubiacym i ubolewajacym nad skomplikowaniem diagnostyki KTM ze to wcale nie tkie trudne jak oni przedstawiaja. Awarie sie zdarzaja wszedzie. Warto zauwazyc ze wiekszosc z nich wynika z niewiedzy, zlego serwisu lub\i niedopatrzen. KTM jest bardziej awaryjny i wymagajacy od np. Hondy, proporcjonalnie do wiekszej awaryjnosci jest dawanie wiekszych mozliwosci i doznan podczas jazdy. | |
|   | 
|  09.05.2021, 17:35 | #56 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2018 Miasto: Opolskie 
					Posty: 109
				 Motocykl: KTM 1190R   Online: 2 dni 22 godz 37 min 40 s |   
			
			Aktualizacja. Od momentu kiedy wydawało mi się że po odłączeniu alarmu wszystko jest dobrze i robiłem już różne wycieczki, problem powrócił. Motocykl nie chce się uruchomić. Ten sam błąd 81 Immobilizer control unit - circuit fault. Spędziłem około 20 minut robiąc różne rzeczy. Ruszałem wtyczkami, kablami (tymi od ECU też), nawet szarpałem go na biegu. Wiele prób odpalenia. W końcu za którymś razem udało mi się go uruchomić i wrócić do garażu. Najlepsze że nie ruszałem nic od IMMO, tak mi się wydaje, bo po prostu nie wiem gdzie on się znajduje. Ktoś wie gdzie go szukać? W Service Repair Manual nic nie ma. | 
|   |   | 
|  10.05.2021, 17:15 | #57 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2018 Miasto: Opolskie 
					Posty: 109
				 Motocykl: KTM 1190R   Online: 2 dni 22 godz 37 min 40 s |   
			
			Ciąg dalszy mojego bloga. Dostałem się do immobilaizera. Znajduje się za kloszem, to ta prostokątna puszka, wraz ze stacyjką tworzą całość. Odłączyłem wtyk, połączyłem i tyle. W tej chwili działa, ale strach gdzieś się wybierać. Znalazłem w necie ponoć jedyną firmę w europie która potrafi usunąć immo, kk motocykle. Na stronie widnieje informacja z 2017 roku z ceną 2500zł. https://kk.motocykle.pl/wylaczenie-i...uning_268.html Skontaktowałem się z nimi i zapytałem o cenę. Yghmm, koszt to 4000zł kurła Panie niezła inflacja. Trza się było óczyć  W tej chwili próbuję nawiązać kontakt z serwisami ktm. Jak ktoś zainteresowany to może po niego przyjechać, bo on już mi się nie podoba   | 
|   |   | 
|  10.05.2021, 18:27 | #58 | |
|  Zarejestrowany: Jun 2017 Miasto: Poznań 
					Posty: 109
				 Motocykl: KTM ADV 1190 R   Online: 3 dni 18 godz 36 min 39 s |   Cytat: 
   
				__________________ “I Don’t Want to Live on this Planet Anymore” Professor Farnsworth | |
|   |   | 
|  11.05.2021, 14:26 | #59 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2016 Miasto: Zagórów 
					Posty: 467
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 2 miesiące 2 dni 23 godz 7 min 56 s |   | 
|   |   | 
|  13.05.2021, 22:19 | #60 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2018 Miasto: Opolskie 
					Posty: 109
				 Motocykl: KTM 1190R   Online: 2 dni 22 godz 37 min 40 s |   
			
			Aktualizacja. Spędziłem w garażu większość dnia. Dobrałem się do immo, bo po poruszaniu wiązką wskazywało to na przerwany kabelek i raz motor odpalał, a innym razem błąd 81. Po wydobyciu i zobaczeniu immo brakło mi słów. Immo był pęknięty i został przez kogoś naprawiony po majstrowemu. Sklejony białym klejem i zalany czarnym silikonem, nie brakło też wkręta. Zabrałem się do testów miernikiem, znalazłem jeden kabelek który coś słabo stykał przy kostce, więc skróciłem go trochę, zakleiłem taśmą i wydawało się że już jest dobrze, ale kurrrrrła nie. Znowu błąd. W dodatku rozłączając testowo jakieś wtyczki komputer nie pokazuje wbitego biegu. Nie ukrywam że mam dość. Jestem smutny i zmęczony, bo jakby tego było mało to muszę na dniach zabrać motor z garażu, bo zmienia właściciela. Dostałem też info że jednak cena usunięcia immo to nie 4000, a 2500zł. Jeszcze odnośnie serwisów ktm, w Katowicach zajmują się tylko typowo enduro. W Opolu termin to koniec czerwca na samą diagnozę (podpięcie kompa 300zł). Czy u was też po wyłączeniu zapłonu i wyciągnięciu kluczyka, równo po minucie błyśnie lampa stopu? | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| TCX Infinity z USA- duże rozmiary - kto chce, kto chce??? | spider2you | Archiwum | 3 | 18.03.2016 08:48 |