Cytat:
	
	
		| 
					Napisał strobus1  Tiaaa, środek ciężkości powiadasz...  nisko - gut, wysoko - źle. To na cholerę w trialu ciągle stoisz?  
Ja wolę mieć wyżej   , niżej to mają HDki   
 pod linkiem filmik co i dla czemu  | 
	
 
Z całym szacunkiem - F9 nie to mówi w filmiku i ma rację. 
To nie zmienia faktu, że dla stabilności lepszy jest motocykl o niżej położonym środku ciężkości od motocykla o wyżej położonym środku ciężkości.
Stoisz bo:
1) im dalej od siebie są centra masy moto i kierownika tym trudniej przewrócić taki układ. Sytuację poprawi zarówno moto o niżej położonym środku ciężkości jak i kierownik o dłuższych nogach lub z ołowianym kaskiem na głowie.
2) lepiej amortyzujesz nierówności (skok zawieszenia na udach to ok 50 cm, a na zawieszeniu moto ok 25 cm).
Jeździć moto nie umiem, ale fizykę musiałem.