|
|
#111 |
|
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
Tak obiektywnie to jechałeś nią może z 500 metrów chyba 😉
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
no nie przesadzajmy, środek cięzkości jak we wszystkich yamahach wysoko - zgadza się ale silniczek, wyważenie i prowadzenie pierwszorzędne. Dla mnie po prostu za delikatna w stanie prosto z fabryki, ale to sie da poprawić.
Zresztą, to co robi z nia Pol Tarres świadczy że moto na prawde jest dobre, byle czym by tego nie dał radę zrobić co robi na rajdach itp. np Erzbeg Rodeo a co do kopyta to ostanią rzecz jaka potrzebujesz jest wiecej mocy w terenie ![]() |
|
|
|
#113 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: mazowiecka wieś
Posty: 1,453
Motocykl: 5 szt
Przebieg: znośny
Online: 3 miesiące 3 tygodni 2 dni 18 godz 38 min 50 s
|
Cytat:
Ja wolę mieć wyżej , niżej to mają HDki ![]() pod linkiem filmik co i dla czemu https://www.youtube.com/watch?v=GoK4hPtW-rg
__________________
Nie ważne gdzie, nie ważne czym. Ważne z Kim. |
|
|
|
|
|
|
#114 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2010
Miasto: Nowy Targ
Posty: 2,333
Motocykl: Ready to Race & AT
Online: 2 miesiące 2 dni 22 godz 31 min 31 s
|
Nie nie nie... Nie będzie dyskusji.
Subiektywnie... nuda w ...j! Jak na niekochanej ale szanowanej DR 650.
__________________
Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką..
|
|
|
|
|
|
#115 |
![]() |
Yamaha Tarresa jest troszkę zmotana i kilkadzisiąt kilo lżejsza niż fabryka.
|
|
|
|
|
|
#116 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: okolice Warszawy
Posty: 1,446
Motocykl: CRF250L * T7
Online: 2 miesiące 2 tygodni 1 dzień 14 godz 50 min 55 s
|
Zmienił wydech na lżejszy, usunął lusterka i inne drobiazgi ale dołożył kilogramy na gmolach i płycie pod silnik. To daje mniej więcej podobną wagę co oryginał, większość rzeczy i tak została fabryczna: https://enduro21.com/en/bikes/latest...-on-the-planet
|
|
|
|
|
|
#117 | |
![]() |
Cytat:
Z całym szacunkiem - F9 nie to mówi w filmiku i ma rację. To nie zmienia faktu, że dla stabilności lepszy jest motocykl o niżej położonym środku ciężkości od motocykla o wyżej położonym środku ciężkości. Stoisz bo: 1) im dalej od siebie są centra masy moto i kierownika tym trudniej przewrócić taki układ. Sytuację poprawi zarówno moto o niżej położonym środku ciężkości jak i kierownik o dłuższych nogach lub z ołowianym kaskiem na głowie. 2) lepiej amortyzujesz nierówności (skok zawieszenia na udach to ok 50 cm, a na zawieszeniu moto ok 25 cm). Jeździć moto nie umiem, ale fizykę musiałem. |
|
|
|
|
|
|
#118 | |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Cytat:
i na pewno nie kilkadziesiat kilo lżejsza, nie jest to fizycznie mozliwe
|
|
|
|
|
#119 | |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Cytat:
nie jest to prawdą - zależy bowiem od aplikacji. W terenie wolimy środek cięzkości nisko dla stabilności w wolnej jeździe ale w np MotoGP wolimy środek wysoko dla szybkiej zmiany kierunków jazdy przy dużej szybkości. |
|
|
|
|
#120 | |
![]() |
Cytat:
Hm - chyba jednak jest prawdą, skoro sam piszesz to samo: niższy środek ciężkości = bardziej stabilnie, a wyższy = łatwiej zmieniać kierunek (czyli mniej stabilnie) 😀. O tym co gdzie wolimy to ja się nie wypowiadałem. Ale,już się wyłączam. Pa. |
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Czechy - co warto? | jamarjan | Przygotowania do wyjazdów | 37 | 16.07.2025 09:13 |
| Klr 650 czy warto kupic ? | gerardgrodzisk | Inne - dyskusja ogólna | 22 | 17.04.2012 22:01 |