20.03.2009, 23:33 | #1 |
Zarejestrowany: Apr 2008
Posty: 1,015
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 10 godz 4 min 32 s
|
ciekawostki
Takiego tematu mi tu brakowało ,nowości ciekawostek bardziej lub mniej rejli na początek http://www.roadlook.pl/motocykle/hon...cyklistow.html |
27.11.2009, 18:20 | #2 |
Zarejestrowany: Apr 2008
Posty: 1,015
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 10 godz 4 min 32 s
|
wklejam to tu bo to bardzo ciekawe wynalazki
http://www.youtube.com/watch?v=8cOgoKbhHR4&NR=1 i http://www.youtube.com/watch?v=Q3DIK-1zIps ten silnik od wski to nie mam pojęcia jak on działa xd |
27.11.2009, 19:02 | #3 | |
Ajde Jano
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Rataje Słupskie
Posty: 6,106
Motocykl: Raczej nie będę miał AT
Galeria: Zdjęcia
Online: 9 miesiące 2 dni 11 godz 18 min 7 s
|
Cytat:
Można poczytać tutaj http://www.scigacz.pl/BMW,Motorrad,C...sty,10865.html Chyba już niedługo Skynet uzyska świadomość
__________________
BMW Club Praha 001 1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem. 2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości. |
|
27.11.2009, 19:39 | #4 |
Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Biała Podl./Warszawa
Posty: 368
Motocykl: Afryka? Nie, dziękuję. ;)
Przebieg: 60000
Online: 1 tydzień 1 godz 37 min 9 s
|
Ten silnik WSK to takie małe wariactwo inż. Wiatra. Ciekawostka po prostu
__________________
Yamaha XTZ 800 Super Tenere |
27.11.2009, 22:06 | #5 |
Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: Kujawy
Posty: 42
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 3 dni 10 godz 4 min 43 s
|
Na temat piętrowego silnika znalazłem cytat z jego konstruktora:
"Piętrus na dwóch kołach - O budowie takiej hybrydy zacząłem myśleć w latach 80., gdy pracowałem w dziale doświadczalnym świdnickiej wytwórni. Wtedy się nie udało. Dopiero jesienią ubiegłego roku wróciłem do pomysłu - z zapałem opowiada świdniczanin. - Zbudowałem nowy typ motocyklowego silnika dwusuwowego w układzie piętrowym. Istota zmian polega na wykorzystaniu jednego wału korbowego, który współpracując z tłokami, jednocześnie naciska jeden z nich, a drugi wyciąga. Brzmi to skomplikowanie, ale działa. Oba silniki zasilane są paliwem z jednego gaźnika. Dzięki tej przeróbce moc zwiększyła się prawie dwukrotnie. A zużycie paliwa? - Tylko trochę - podkreśla Komeda, który zaraz wylicza kolejne zalety swojego projektu. - Nowością jest wymyślony przeze mnie nowy typ pierścieni uszczelniających. Założenia teoretyczne opracował mi siostrzeniec Mariusz Kozak, absolwent Wydziału Lotniczego Politechniki Lubelskiej. Przy bardziej precyzyjnych pracach - jak specjalistyczne spawanie - pomagali mi koledzy." koniec cytatu Ja również nadal mam blade pojęcie jak to cudo działa. |
27.11.2009, 23:15 | #6 | |
Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
Cytat:
|
|
28.11.2009, 21:26 | #7 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Bartoszyce
Posty: 366
Motocykl: RD07a, WSK 125, SH 125i ABS
Online: 1 tydzień 4 dni 3 godz 13 min 16 s
|
Rally cokcpit.
Jako ciekawostka, kilka przykładów przerostu formy nad treścią:
http://news.motorbiker.org/blogs.nsf...-much-data.htm
__________________
...to jest wprost niezbyt mądre, ale w samym założeniu mądre. |
29.11.2009, 08:08 | #8 | |
status-TAK stan cywilny-TAK....
Zarejestrowany: Jun 2006
Miasto: Mikołów
Posty: 1,216
Motocykl: BRAK
Przebieg: Tak,
Online: 3 tygodni 1 dzień 11 godz 47 min 46 s
|
Cytat:
|
|
29.11.2009, 10:42 | #9 |
Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Chojnice/drogi Europy
Posty: 1,039
Motocykl: RD07a
Przebieg: hgw
Online: 3 tygodni 2 dni 4 godz 28 min 20 s
|
u mnie widać, na nieszczęście
__________________
openSUSE.org |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
DAKAR 2011 - info, linki, ciekawostki | abrasadera | Inne tematy | 62 | 15.02.2011 19:31 |
Historia Yamahy TENERE- ciekawostki techniczne | motormaniak | Inne tematy | 13 | 22.01.2010 16:24 |