![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Jaki świeży jaki świeży ??
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,729
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 3 tygodni 11 godz 52 min 29 s
|
![]()
To je jeszcze może dorzucę coś.
Tu jest kalog Mitas w pdf: https://www.cgs.cz/soubor.php?fid=420 A tu stronka: http://www.mitas.cz/index.php?stranka=400&scid=7
__________________
Hubert |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Miasto: Katowice
Posty: 260
Motocykl: RD07
Przebieg: ...
![]() Online: 2 tygodni 2 dni 8 godz 16 min 57 s
|
![]()
Wczoraj i dziś przetestowałem swój komplet E09 tył / E07 przód.
Założenia były takie: ciągle sporo podróżuję po czarnym, jednakoż szutry i błoto i lasy i wszystko to co po za asfaltem też chętnie zwiedzam i chcę co raz więcej off. W związku z powyższym po wielu dniach i nocach spędzonych na czytaniu forów doszedłem do takich właśnie wniosków- nie ukrywam kasa też miała jakieś znaczenie. Rezultaty, jak na dzień pierwszy: jazda w deszczu po asfalcie- całkiem ok, przyznaję jechałem dość zachowawczo, bo nie znam opon i nie wiedziałem czego się spodziewać, ale z upływem czasu i km rozkręciłem się trochę. Nie odczuwałem większego dyskomfortu. Dziś pojechałem w błoto: rezultat zgodny z przewidywaniami, czyli tył bardzo ok, przód mógłby być stabilniejszy w błocie, ale dramatu nie było- nie wyp...nie wywróciłem się i jechałem mniej więcej tam gdzie chciałem. Dalsze obserwacje po jakimś tysiącu opiszę. Pozdr. Jaro
__________________
Zdrowia J. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Klub morsów i innych popaprańców | felkowski | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 2 | 06.03.2010 17:30 |