|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  30.05.2008, 03:58 | #11 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2005 Miasto: Wrocław 
					Posty: 7,439
				 Motocykl: Nie mam już Afryki   Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s |   
			
			sprawdzałem wszystkie papiery do rd07 (honda hilfo meiw) jakie znalazłem w PL do AT i różnice znalazłem tylko jedną. w cenie. kupuje hilfo po 55zł i zmieniam co 10/12 kkm. w viadrze mam K&N i motor raczej sie ożywił jak spadła mu moc. dół słabszy, srodek i góra jad i kreci sie bez ociagania do odciecia. ( na papierze troche gorzej) ale czuc ze zakres kompa od szprycy nie obejmuje takiego zakresu dawki paliwa by sie ułożyc pod k&n. cza by to bylo mu elektronicznie "dograc" czy cus. pozdrav w trójce czwórce i siódemce poprostu należy sie wyposażyc w stożkową końcuwe pod kompresor na stacjach benzynowych, i 3 lub 4 sróbki wykrecic i raz czy dwa na te 12 000km czy po jakims cioraniu w brudzie i pyle filterek papierowy se przedmuchac od wewnątrz. motor od razu to odczuje i driver tez   | 
|   |   | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Powrót Sokoła | czosnek | Inne - dyskusja ogólna | 15 | 25.11.2012 19:00 |