![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Kraków
Posty: 3,988
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s
|
![]()
Czemu nie hamujesz silnikiem? Niczego nie spalilem, nie przegrzalem i nie pokrzywilem zjezdzajac z 5-cio tysiecznych przeleczy 470 kg Afryką. Nissiny GS.
__________________
pozdrawiam, podos AT2003, RD07A ------------------ Moje dogmaty 0. O chorobach Afryki: (klik) 1. O Mikuni: Wywal to. 2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!! 3. O goretexie: Tylko GORE-TEX 4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów 5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu. 6. Lista im. podoska Załącznik 10655 7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem. 8. O KN: Wywal to. 9. O nowej Afripedii: (klik) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Posty: 49
Motocykl: RD07a
![]() Online: 7 godz 18 min 19 s
|
![]()
Jak najbardziej hamowałem silnikiem i tylnim hamulcem również. Przy ostrej jeździe w dół (prosta ogien i dohamowanie przed serpentyną) hamowanie silnikiem nie daje wystarczającego opóźnienia, trzeba mocno dohamować hebelkami. Jak poczułem, że się przypaliły lekko to przestałem się wczuwać.
|
![]() |
![]() |