|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
![]() |
Mój akumulator naładowany pod pierzyną w ciepłej chacie siedzi i czeka na sezon.
__________________
kto smaruje ten jedzie |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ajde Jano
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Rataje Słupskie
Posty: 6,963
Motocykl: Raczej nie będę miał AT
Galeria: Zdjęcia
Online: 9 miesiące 3 tygodni 4 dni 15 godz 22 min 31 s
|
U nas pod pierzyną to tylko żywotne
__________________
BMW Club Praha 001 1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem. 2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości. |
|
|
|
|
|
#3 |
![]() |
A inwentarz to oczywiście na chacie z nami urzęduje
__________________
kto smaruje ten jedzie |
|
|
|
|
|
#4 |
|
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 681
Motocykl: RD07
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 3 dni 5 godz 51 min 36 s
|
Nic nie wykryje tego akumulatora bo po rozładowaniu któregokolwiek z ogniw poniżej krytycznego napięcia wbudowany sterownik przepalił bezpieczniki.
Takie aku nadaje się na złom. W AT 1100 bez dodatkowych odbiorników czyli z oryginalną instalacją aku przechowywane w temperaturze powyżej 10 stopni spokojnie wytrzymuje 4 miechy bez żadnego ładowania i kręci na spokojnie 10 cykli rozruchu. Jeżeli instalacja jest oryginalna bez dodatkowych odbiorników to próbowałbym reklamować motocykl tym bardziej że to 2024 rok.
__________________
END of TRANSMISSION |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Zarejestrowany: Jan 2025
Posty: 7
Motocykl: ATAS 2024 DCT
Online: 2 godz 50 min 0
|
Napięcie waha się pomiędzy 0,2-0,5V więc granicnie małe. Oddałem go do gościa od regeneracji akumulatorów, może coś poradzi.
Dziwne, moto stało 2m bez dodatkowych odbiorników, w ciepłym garażu. Nie rozumiem, jak mógł sie tam rozładować. Z tego co czytałem, przy takim napięciu pada BMS (Battery Management system) i najpierw małym napięciem trzego go naładować aby on pozwolił ładować ogniiwa, więc trik z podłączeniem innego aku, ewentualnie power banku może zadziałać. Dam znać czy dało się go uratować czy trzeba kupić nowy. Ktoś ma propozycje na zamienniki, bo takie aku to 1000pln. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 681
Motocykl: RD07
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 3 dni 5 godz 51 min 36 s
|
Przed awarią nie próbowałeś go ładować zewnętrzną ładowarką ?
Jeżeli nie i nie było czegoś co mogło go rozładować to akumulator po prostu uległ awarii i tyle. Nie wiem czy podlega to pod warunki gwarancji ale próbował bym to zareklamować. Nie polecam grzebania w elektronice tych aku. Jeżeli elektronika przepaliła bezpieczniki to był do tego powód np. awaria jednego z ogniw. Uszkodzenie ogniwa nie jest naprawialne.
__________________
END of TRANSMISSION |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Zarejestrowany: Jan 2025
Posty: 7
Motocykl: ATAS 2024 DCT
Online: 2 godz 50 min 0
|
Panowie, jest happy end tej historii.
Piszę bo może się komus przydać. Nasąpiło krańcowe rozładowanie i wyłączyło BMS. Ale na szczęście nie padł żaden bezpiecznik czy ogniwo. Ale bez działającego BMS nie naladujesz normalną ładowarką bo ona nie wykrywa aku. Dzwonił właśn ie gość z serwisu aku na Bemowie (Wawa), że użył ładowarki laboratoryjnej, która omija BMS i naładował do pełna .Koszt 20pln - zarobiony na 1000pln jestem
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Akumulator NAT | luk2asz | NAT - Warsztat | 144 | 21.01.2025 11:19 |
| Akumulator | czosnek | Wszystko dla Afryki | 54 | 29.02.2016 01:42 |