![]() |
#11 |
Stary wyjadacz
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: żywiec
Posty: 1,087
Motocykl: RD07
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 tygodni 2 dni 20 godz 6 s
|
![]()
Dzięki Dubel. Ja wiem jak skasować błąd itd. Nie grzebie nigdzie "głębiej".
Kolega drobny mechanik chyba myślał że jest w tym dobry, ale tylko myślał. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Ålesund, N
Posty: 453
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: Rosnacy
![]() Online: 1 tydzień 2 dni 2 godz 37 min 10 s
|
![]()
Przejsciowke ktora podalem w linku nalezy sprawdzic, po 990 zmienil sie uklad kabli w zlaczu i ta ktora pasuje do 990 nie zrobi 1090
__________________
Całego świata nie zmienisz ... Ludzi do miłości nie zmusisz, ani nawet do lubienia ciebie. Zawsze jednak masz wpływ na to , jaki jest ten kawałek świata wokół Ciebie i kto się w nim znajduje. https://youtu.be/skPjiSzR9n4?si=bnBpO9UVjUZGes_2 |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Nie wiem jak w KTM ale w kontekście diagnostyki BMW to mogę polecić interfejs UniCar Scan 2100. Umie wszystko co potrzeba, w tym tzw. długie kodowanie do nowych aut i motocykli.
Podrzucam, bo możliwe że w KTM także by się dobrze sprawdził. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Lark 35 AT - oprogramowanie subiektywnie idealne | sowizdrzal | Zastosowanie praktyczne | 67 | 29.01.2015 21:21 |