|
|
|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 3,070
Motocykl: Pomarańczowy
Online: 2 miesiące 1 tydzień 2 dni 22 godz 53 min 40 s
|
Chyba z racji zawieszenia bo rama jest ta sama w obu moto.
W R ce duzy wpływ na prowadzenie powyżej pewnej prędkości robi wysoki błotnik, działa trochę jak żagiel, ale bez przesady udało mi się na "niemieckich autostradach" jechać dosyć szybko
Ostatnio edytowane przez Babel : 01.09.2025 o 10:02 |
|
|
|
|
|
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Ostrów Mazowiecka
Posty: 1,534
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 3 miesiące 2 dni 13 godz 26 min 33 s
|
Cytat:
KTM 790 Adventure R: 63,7° KTM 890 Adventure: 64,1° KTM 890 Adventure R: 63,7° Husqvarna Norden 901: 64,2° Jeżeli chodzi o kąt główki ramy. To jest ten parametr, który miałem na myśli pisząc i różnicach w geometrii. |
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Norden na północy. | JarekO | Trochę dalej | 24 | 05.11.2022 20:34 |
| Husqvarna 901 Norden | żuk | Inne - dyskusja ogólna | 33 | 07.06.2022 17:02 |