![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Zarejestrowany: Aug 2025
Posty: 13
Motocykl: RD07
![]() Online: 8 godz 55 min 28 s
|
![]()
1 Zdjąłem izolacje, tam jest wszystko polutowane z koszulkami.
2 Aku wyjąłem wsadziłem nowe od kumpla, to samo. 3 Wsadzam stare aku jeszcze raz i wyłączyłem lampy i 14,5 /14,8 potem włączam i nadal się utrzymuje ta sama wartość . 4. Zdjąłem osłone wtyczki przekaźnika rozrusznika (czy jakoś tak , w każdym razie czerwona wtyczka i był bezpiecznik 30A.) Wtyczkę wyjąłem i była zaśniedziała z zielonym osadem wiec ja wyczyściłem kontakt spreyem i wydmuchałem powietrzem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Garwolin
Posty: 1,775
Motocykl: RD07A
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 6 miesiące 3 tygodni 2 dni 6 godz 49 min 11 s
|
![]() Cytat:
Mimo, że prąd przewodził, to na tyle słabo, że na włączonych światłach rozrusznik nie kręcił. Dopiero po wyczyszczeniu i na nowym bezpieczniku pokazuje jak należy. |
|
![]() |
![]() |