![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Tomożeja,choćniewiem,tosięwypowiem - z dzienniczka ucznia : olej (przekładniowy i czym cięższy, tym lepszy) nie dość, że dyfunduje tam, gdzie trza, to utrzymuje łańcuch w czystości. Fela zawsze przy tym "oberwie", ale to nie rower na deptaku. Mało tego - komora trybu zdawczego też czysta w porównaniu do zabłoconej od smaru, a miałem już takie co trza było się namęczyć, żeby nie wymyć, tylko wyskrobać to gówno. Co do mycia : nafta nadaje się jak najbardziej(w przeciwieństwie do beny czy ropy), tyle, że ja kończę sprężonym powietrzem. W przypadku olejenia - czyszczenie niepotrzebne. W FJ (w AT jeszcze nie zrobiłem takiego przebiegu) napęd zmieniałem po ponad 50 kkm po zapierdalaniu i jazdach w deszczu - tylko na oleju - żadnych smarów.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
felga tył | cube | Hamulce, kola, opony | 7 | 11.08.2008 09:22 |