|  06.06.2025, 10:26 | #1091 | 
|  |   
			
			Arti w wasserbokserze masz wydechy POD głowicami. Tak rozpoznasz na pierwszy rzut oka    
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  06.06.2025, 10:43 | #1092 | 
|  |   
			
			
wiem, ze okaz idealny, ale w gablote nie wstawie    
				__________________ XRV750 RD07 / BMW R1200RT | 
|   |   | 
|  07.06.2025, 01:23 | #1093 | |
|  |   Cytat: 
    Poproszę o kontakt do Twojego dostawcy towaru. Muszel72 tylko na tego się nie zgrzej: https://www.olx.pl/d/oferta/bmw-gs-1...&sliderIndex=4 | |
|   |   | 
|  07.06.2025, 08:00 | #1094 | 
|  |   
			
			Navaja - zimą ceny startowały od okolic 8kE. Jak bardzo się chce to można położyć i 12
		 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  07.06.2025, 16:23 | #1095 | 
|  |   
			
			Wujek, nie opowiadaj andronów.  Jesteś kanalia.  Mogłeś mi dać znac to bym ze cztery kupił. Spytaj Zimnego ile położył za motocykl. A to jest zadbany ale zwykły GS na odlewkach czyli taki podstawowy. Może jakieś roczniki 2006 widziałeś za tę kasę ale to musiały być białe kruki z takim przebiegiem. Muszel72 pisał, że szuka olejaka DOHC w wersji ADV z nalotem do 40 tys. To jest pieniądz nie mniejszy niż 10 kilo Euro i trzeba się naprawdę naszukać. Mówimy o ładnym, zadbanym egzemplarzu a nie strychninie polepionej na gumę do żucia. Przypomnij sobie ile zapłaciłeś za Twojego 1100 GS. I nie mówie tutaj o tym projekcie, co go przywiozleś w skrzynkach po jabłkach. | 
|   |   | 
|  07.06.2025, 17:25 | #1096 | |
|  |   Cytat: 
   
				__________________ Jedynka do dołu! | |
|   |   | 
|  07.06.2025, 20:31 | #1097 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2018 Miasto: Górny Śląsk 
					Posty: 71
				 Motocykl: RD03   Online: 1 tydzień 1 dzień 16 godz 24 min 35 s |   
			
			Rumpel Przebieg jeśli jest oryginalny to jest drugorzędny. Silniki są naprawdę odporne i przebiegi grubo ponad 100 kkm nie robią na nich wrażenia. Kwestie są inne, w 1150 przegub zawieszenia paralever, jest na drogich łożyska ślizgowych w 1200 są to już zwykle łozyska maszynowe. Kolejna sprawa to ABS, w zależności od wyposażenia moze to być iABS, aby działał musi być odpowiednio serwisowany (zarowno 1150 jak i 1200), były egzemplarze bez ABS (fabrycznie). Sterowanie sprzegla - w obydwu hydrauliczne, z tym że w 1150 to płyn hamulcowy, który jak wiadomo jest agresywny i potrafi narobić bałaganu. W 1200 jest to olej hydrauliczny mineralny. Generalnie wszystko zależy czy były przynajmniej w minimalnym stopniu prawidłowo serwisowane, jesli tak to każdy będzie śmigać. Dla mnie subiektywnie - cała seria R1150 to nieprzemyślane rozwinięcie serii R1100. Jeśli mialbym wybierać to szukałbym albo R1100 (jest tego jeszcze sporo w dobrym stanie) lub 1200. Jednak zadbany 1150 absolutnie nie wyklucza zakupu  . Generlanie problem z tymi motocyklami to zaniedbania serwisowe, bo jak ktoś słyszał, że za wymianę plynu w ABS miał dać ponad 1000 pln to nie wymieniał.... Jak wiesz jak - to z 2 godziny roboty i litr płynu. Tak jest ze wszytskim zresztą  Jak masz ochotę to zadzwoń, mogę trochę pomóc i wyjaśnić. 790 222 5sześćsześć PS wszystkie mają z przodu telelever a z tyłu paralever Pozdro Maciek | 
|   |   | 
|  07.06.2025, 21:10 | #1098 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2018 Miasto: Kraków 
					Posty: 261
				 Motocykl: Yamaha ttr600 Bmw gs1150 Tenere 700 Bmw Gs1200LC Adv Bmw 1200 RT   Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 14 godz 22 min 51 s |   
			
			W 1150 fabrycznie sa lozyska igielkowe FAG-NA.10-6465A a nie slizgowe Od jakiegos czasu sa dostepne poza Aso,chodz cena wszedzie z butow wyrywa. | 
|   |   | 
|  07.06.2025, 21:52 | #1099 | 
|  Zarejestrowany: May 2010 Miasto: P-ń 
					Posty: 583
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 2 tygodni 4 dni 22 godz 17 min 7 s |   
			
			koszty serwisowania 1150 są niższe niż się spodziewałem, pod warunkiem, że robi się to poza ASO gdzie roboczogodzina kosztuje prawie 400pln! Tak jak Szpicerlok mówi, dbać i jeździć. ABS i serwo hamulcowe działa rewelacyjnie, telelever ma swoje zalety ale i wady, ale jest to zdecydowanie najwygodniejszy motocykl na jakim latałem (nawet w porównaniu do GTLa), dał mi możliwość zwiedzenia Rumunii asfaltami, szutrami i zmytymi przez ulewy drogami z których zawracały 4x4, a na koniec wróciłem do domu 1500km "na strzała" i mogłem chodzić następnego dnia.  https://drive.google.com/file/d/1IqP...usp=drive_link | 
|   |   | 
|  07.06.2025, 22:02 | #1100 | 
|  |   
			
			Te łożyska pivotow w 1100 zastąpiłem już trzykrotnie tworzywem z MOS2 i no problem.  Kończąc napierdalanke w temacie cen wymuskanych Gs - oglądałem tylko 1200 adv 2008-2009 do 50kkm nalotu. Zima były ładne sztuki w okolicy 8kE z kuframi 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   |