![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
Jest tak samo do dziś. Dopóki będą firmy, których nie da się doprowadzić do bankructwa i przejąć, czy kupić bo nie są na sprzedaż to będą ich produkty podrabiać.
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 34 s
|
![]()
taki jest biznes, obecni producenci trochę sobie poukładali rynek, podzielili się co komu należy a tu proszę przyszedł skośnooki i rozwalił reguły gry i to dosłownie.
Jednak realnie patrząc to ja osobiście mam już dość Japonii nie wspominając o motocyklach made in Europe (ostatnie 5 lat to już same eco tandete). 1. Japonia - ich motocykle od zawsze są robione tak jak im się wydaje a nie jak jak byśmy my sobie tego życzyli, od kiedy pamiętam to zawsze była bieda, tyle dobrego, że to jako taki jeździło a czasem nawet długo, czy można je nazwać bezawaryjnymi ? jak na tamte czasy (1980-2000) na tle konkurencji, której prawie nie było pewnie tak były w miarę trwałe ale na pewno nie bezawaryjne. Typowy Japończyk w tamtych czasach miał 2 koła, gaz i dwa hamulce i czasem extra gadżet pod postacią wskaźnika paliwa. Wtrysk czy ABS to była magia i czary. Mijały cały dziesięciolecia i jakoś postępu brakowało dopiero gdy BMW zorientowało się, że może by tak skubnąć coś dla siebie okazało się, że motocykl może być całkiem fajnie wyposażony a segment ADV to nisza bez żadnej konkurencji no i poszło ... jeździliśmy niemal 20lat na BMW bo nie było niczego innego! Mijały lata i po 16 HONDA zaważyła, że coś te BMW się sprzedają więc wyciągnęli starego asa z rękawa bummm i powstała CRF1000 a z DCT to już hitech nieosiągalny do 2025 dla konkurencji. Do czego zmierzam to są całe dziesięciolecia a Chinole robią motocykle od kilu lat !!! co będzie za 5 lat przy tym tempie.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Słońce do 31.10.23
![]() Zarejestrowany: Jul 2022
Miasto: Podlasie/Tajlandia
Posty: 433
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 27000
![]() Online: 1 tydzień 1 dzień 11 godz 14 min 19 s
|
![]()
Co innego wytyczać szlak, a co innego podążać szlakiem.
Druga sprawa jest taka, że obecni producenci po prostu obrastają tłuszczem, mając satysfakcję, że wystarcza do pierwszego i jest dla wszystkich po trochu. Chińscy biznesmeni cisną na pełnej pi..dzie do przodu i mają gdzieś, że można by po prostu usiąść i sprzedawać, i ne robić zamieszania. Obecnie high-end technologia to Chiny a nie Niemcy i Japonia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 34 s
|
![]() Cytat:
Pewna znana mi firma ma oddział w Japonii, i kiedy chce z nimi się skontaktować to trzeba wcześniej to zapowiedzieć minimum tydzień ponieważ dla nich takie nagłe spotkania online są zbyt dużym stresem. Nie można tak po prostu zadzwonić do menadżera aby na jutro było spotkanie nawet w mało istotnych kwestiach. Nie wiem dlaczego, może po prostu muszą przyjść wtedy do pracy czy co... Wracając na podwórko motocyklowe 2016 CRF1000 - problem z wyciekiem z okolic przewodów pokrywy alternatora rok 2024/25 to samo. Rok 2020 CRF1100 z mega ergonomicznym i "niezawodnym" wyświetlaczem, rok 2025 dokładnie to samo nie zrobiono kompletnie nic. w pierwszym przypadku to niemal 9 lat a drugi 5 w takiej oto d..e mają klientów tak obrośli w piórka. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Cfmoto 450mt | mdxmd | Inne - dyskusja ogólna | 174 | 10.12.2024 00:27 |
Cfmoto 1250tr | mdxmd | Inne - dyskusja ogólna | 15 | 19.09.2024 21:50 |