Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Inne - dyskusja ogólna

Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 11.05.2025, 18:44   #1
Adagiio
Zakonserwowany
 
Adagiio's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2005
Miasto: Milazzo
Posty: 5,222
Motocykl: XRV 750
Adagiio will become famous soon enough
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 3 godz 31 min 50 s
Domyślnie

Jest tak samo do dziś. Dopóki będą firmy, których nie da się doprowadzić do bankructwa i przejąć, czy kupić bo nie są na sprzedaż to będą ich produkty podrabiać.
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać
I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier
Wypierdalać.
Adagiio jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11.05.2025, 22:14   #2
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 34 s
Domyślnie

taki jest biznes, obecni producenci trochę sobie poukładali rynek, podzielili się co komu należy a tu proszę przyszedł skośnooki i rozwalił reguły gry i to dosłownie.

Jednak realnie patrząc to ja osobiście mam już dość Japonii nie wspominając o motocyklach made in Europe (ostatnie 5 lat to już same eco tandete).

1. Japonia - ich motocykle od zawsze są robione tak jak im się wydaje a nie jak jak byśmy my sobie tego życzyli, od kiedy pamiętam to zawsze była bieda, tyle dobrego, że to jako taki jeździło a czasem nawet długo, czy można je nazwać bezawaryjnymi ? jak na tamte czasy (1980-2000) na tle konkurencji, której prawie nie było pewnie tak były w miarę trwałe ale na pewno nie bezawaryjne.

Typowy Japończyk w tamtych czasach miał 2 koła, gaz i dwa hamulce i czasem extra gadżet pod postacią wskaźnika paliwa. Wtrysk czy ABS to była magia i czary. Mijały cały dziesięciolecia i jakoś postępu brakowało dopiero gdy BMW zorientowało się, że może by tak skubnąć coś dla siebie okazało się, że motocykl może być całkiem fajnie wyposażony a segment ADV to nisza bez żadnej konkurencji no i poszło ... jeździliśmy niemal 20lat na BMW bo nie było niczego innego!

Mijały lata i po 16 HONDA zaważyła, że coś te BMW się sprzedają więc wyciągnęli starego asa z rękawa bummm i powstała CRF1000 a z DCT to już hitech nieosiągalny do 2025 dla konkurencji.

Do czego zmierzam to są całe dziesięciolecia a Chinole robią motocykle od kilu lat !!! co będzie za 5 lat przy tym tempie....
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12.05.2025, 02:57   #3
Mazurkas007
Słońce do 31.10.23
 
Mazurkas007's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2022
Miasto: Podlasie/Tajlandia
Posty: 433
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 27000
Mazurkas007 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 1 dzień 11 godz 14 min 19 s
Domyślnie

Co innego wytyczać szlak, a co innego podążać szlakiem.
Druga sprawa jest taka, że obecni producenci po prostu obrastają tłuszczem, mając satysfakcję, że wystarcza do pierwszego i jest dla wszystkich po trochu.
Chińscy biznesmeni cisną na pełnej pi..dzie do przodu i mają gdzieś, że można by po prostu usiąść i sprzedawać, i ne robić zamieszania.
Obecnie high-end technologia to Chiny a nie Niemcy i Japonia.
Mazurkas007 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12.05.2025, 17:39   #4
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 34 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Mazurkas007 Zobacz post
Co innego wytyczać szlak, a co innego podążać szlakiem.
Druga sprawa jest taka, że obecni producenci po prostu obrastają tłuszczem, mając satysfakcję, że wystarcza do pierwszego i jest dla wszystkich po trochu.
Chińscy biznesmeni cisną na pełnej pi..dzie do przodu i mają gdzieś, że można by po prostu usiąść i sprzedawać, i ne robić zamieszania.
Obecnie high-end technologia to Chiny a nie Niemcy i Japonia.
no ale my jesteśmy eco i cały świat może nam pozazdrościć.

Pewna znana mi firma ma oddział w Japonii, i kiedy chce z nimi się skontaktować to trzeba wcześniej to zapowiedzieć minimum tydzień ponieważ dla nich takie nagłe spotkania online są zbyt dużym stresem. Nie można tak po prostu zadzwonić do menadżera aby na jutro było spotkanie nawet w mało istotnych kwestiach. Nie wiem dlaczego, może po prostu muszą przyjść wtedy do pracy czy co...

Wracając na podwórko motocyklowe 2016 CRF1000 - problem z wyciekiem z okolic przewodów pokrywy alternatora rok 2024/25 to samo.

Rok 2020 CRF1100 z mega ergonomicznym i "niezawodnym" wyświetlaczem, rok 2025 dokładnie to samo nie zrobiono kompletnie nic.

w pierwszym przypadku to niemal 9 lat a drugi 5 w takiej oto d..e mają klientów tak obrośli w piórka.
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Cfmoto 450mt mdxmd Inne - dyskusja ogólna 174 10.12.2024 00:27
Cfmoto 1250tr mdxmd Inne - dyskusja ogólna 15 19.09.2024 21:50


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:25.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.